1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

  1. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Microz is Koning... Mja ik weet er het fijne niet van, heb 't nooit echt goed gekunt.
     
  2. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    @ MerQ mag jij fijn vinden waar ik dat zei;)
    Ik heb het trouwens van Aldert!:)
     
  3. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    MicroZ is zeker chille gast ;). Maar wie het slyden/sliden/slijden heeft uitgevonden: maak me echt geen ene FUCK uit. Iedereen gebruik het, en leer er mee leven!
     
  4. Cander

    Cander Guest

    Woooo ik heb het uitgevonden. ECHT NIET IK. WAT LUL JE NOU HIJ HEEFT HET UITGEVONDEN.

    Who cares?
     
  5. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen houd zou ze kop dicht over dit gezeik ik begon er mee dus ik stop er ook mee ,,

    het gaat hier niet over wie goed is en wie slecht is of hoelang die persoon speelt het gaat erover dat de mensen die tijdens de launch begonnen zelf van dag een tot aan de dag na het WCG er heel veel speel uren hebben besteed en tecniques hebben uitgevonden om het spel makkelijker te spelen en na een aantal maanden er veel neiwue spelers bij kwamen die stoer liepen te doen omdat ze na 2 weken al wisten hoe alles moest omdat de mensen waarmee hun speelde het al beheerste en daar werden een aantal veteranen pist over.. en vroeger kon je gewoon zien wie de beste was en dat was qG als je nu een clan tegen qG laat spelen dus is het lang niet zo moeilijk als voor het WCG. en het kan me geen reet schelen wie slijden heefd uitgevonden de mensen speelde in iedergeval al vanaf de launch toen de amerikanen het uitvonden!!
     
  6. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de amerikanen les gegeven:thumbs:

    verder succes met de clan
     
  7. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohh, die bestaat al een tijdje niet meer.
     
  8. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat was je gamertag?

    Ik mocht altijd bij Thorax sliden \o/ maarja was ook wel special quest natuurlijk en weapon slide was perfect. Beste glitch in het spel maakte clanmatches stukken interessanter en sneller om te spelen. Tenminste als we tegen top teams speelde vonden ze het goed minder goede wilden het nooit hebben :mad:
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Zijn gt was pG Rbert?
     
  10. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Oh die ken ik niet
     
  11. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Jah ik had gehoord ben benieuwd of het waar is
     

Deel Deze Pagina