1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

1. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    ok, raar, heb snel op gamebattles gekeken en daar staat toch echt dit

2. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    O zo, toen hadden we de Supreme Killers nog niet in de clan, maar blijkbaar hebben ze/we toen wel gewonnen, chill! :9

3. Ik hoop dat we ons kunnen bewijzen tegen de betere/beste clans van europa nu :) In het verleden hebben we al verloren van Real Time en No One Knows, maar dat was nog toen de clan grotendeels uit andere leden bestond. Nu hebben we een veel beter team en ik denk zeker dat we grote kans maken om te winnen.

4. hoe the fuck zit dat eiglijk met jou... 2 weken gelede stuurde je me een message, ja ik ben tot het eind van het jaar niet meer online ensoo. En toch zie ik je weer elke dag online.. ???? :lol:

5. Ligt ingewikkeld = ) Is inmiddels alweer 4 weken geleden denk ik :p

6. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ns bestond nog niet toen AK47 I 4 supreme killers actief was... Toen heette ze dacht ik nog Geared for War. Daar heb ik 3x tegen gespeeld, 2x gewonnen 1x verloren.

Maar RT moeten we kunnen winnen (al eens tegen gespeeld, wij mochten de ty breaker hosten, canals.
    Maar moesten door omstandigheden weg zodat zij de win kregen. Stuur maar een privatechat als je het hele verhaal wilt horen).
    NoK moeten we inderdaad ook kunnen hebben, Ns gaat lastig worden maar is niet onmogelijk.

We gaan het zien.

7. Ja en die 5e, No Limit, die zuigen volgens mij? Check die statistieken maar.. :)

8. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet, van Ns en RT gewonnen geloof ik.

9. Wij hadden met 3-2 verloren van NS dus.... moet dan denk ik te doen zijn.

10. Jij spacet 'm diep. 1x gewonnen van RT en 1x verloren. en 1x verloren van nS. En voor de rest van veel clans verloren, oa HLH

11. SmartieZ

SmartieZ Guest

wij hebben 2x van nS gewonnen, 1x verloren.. RT onder andere naam gewonnen, en NoK ook gewonnen..

en idd, hoe de FUCK kunnen we dan van Ic3 verliezen xD (we hebben ze nu wel weer geslacht hoor xD)

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Tss er staat hier niet eens een post van mij in deze thread. Naja kill snitchers jullie zijn toffe gasten en altijd leuk om mee te spelen. Ik zie jullie op live later gasten

Ps weet iemand wanneer de nieuwe ladder/seizoen van gow op gamebattles begint?

13. Over 2 weekjes!!

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds 2 weken? :p lol

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

Jup, op de avond van de 31 Maart beginnen de play-offs van alle ladders op gamebattles, en ook gelijk de start van alle lente-ladders op GameBattles.

Voor de playoffs, de top 16 van elke ladder gaat een soort van knock-out systeem in, waaruit uiteindelijk de kwart- halve- en finales worden gehouden.

Voor de ladders, wie kan er hier met zekerheid zeggen dat de europa sectie blijft bestaan na de 31? was er geen voorval met PanicZoom ofzo?

16. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik speelde niet mee :): net zoiets als dat Majin toen niet met jullie meedeed

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    En Nano is egf de tactics leider... die is niet te missen!

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zit jij op typen? :+

Anyway gister nog gelachen met die kill snithers :b:

19. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Was wel gezellig ja, is alleen weer te laat geworden man. Had er vanochtend weer goed spijt van.

20. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook wel eens last van... :mad::9

Deel Deze Pagina