Hoorde het ja, zat trouwens te kijken maar die gasten spelen wel extreem veel clanmatches. Gemiddeld zo'n 2 per dag, vandaag bijvoorbeeld al 3... Edit: er is ook eindelijk een nieuwe crown holder
ja dat is smerig zeg, wij wonnen eerst van de crownholders, 2 uur later wint RT en die crownholders doen eerst de loss van RT reporten, daarna pas die tegen ons. Wij zijn de crownholders maargoed..
Mensen ik heb een nieuwe account aangemaakt met de gamertag: kS I Rbert. Deze account is niet voor 1 maandje gratis, maar hierop zal ik blijven spelen Is trouwens al mn 5e maand gratis, haha.
Ligt het nou aan mij of kan niemand de gamebattles gamercard meer zien van Kill Snitchers? Als ik erop klik doet ie 't wel, maar 't plaatje zelf zie ik niet
Ja er is iets mis mee... Check bijvoorbeeld de link waar je ze maakt: http://www.gamebattles.com/card.php
Hierbij wil ik even meedelen dat ik kS I 3Kings net 2x achter elkaar heb getagd zonder dat ie me 1x raakschoot, helaas heeft hij het niet kunnen overleven met 2 granaten in zn aars!
Volgens mij team Rip. Ik ken alleen shocker en diszly van hun. weet ook niet of ik hun namen goed schrijf.
Er zaten volgens mij ook niet meer in dan 2 gasten Shocker vroeg me eerst nog voor hun clan ik d8 dat hun wel RiP bleven