supervet man! Dank je wel. Dit is inderdaad de manier. Heb zojuist met al de karakters dit geprobeerd. Wel raar dat ik dit nergens kon vinden. Mag ik vragen waar jij dit gevonden heb? Misschien dat er nog meer dingen zijn die ik gemist heb. Vraagje nog aan jouw persoonlijk. Hoe komt het dat je je interesseert in de game, maar deze nog niet heb aangeschaft. Het is echt een aanrader hoor/
Ik heb geen Xbox One dus kan KI ook niet kopen Ik had het ook opgezocht en het stond inderdaad nergens duidelijk aangegeven. Ik had een paar KI streams gezien van een aantal toernooitjes toen de game net uit was gekomen, de meesten eindigen hun Ultra op deze manier eindigen om niet onnodig tijd te verspillen. Een andere stream was van Double Helix zelf waarin te hadden getoond dat je een Ultra kort kon eindigen met een grote Ender en dit door middel van een bluf kon doen...dus eerst opzoeken wtf een bluf was om er achter te komen dat het gewoon een counterbreaker was . Ik weet niet of je mijn recente games hebt gezien maar dat moet het verhaal eigenlijk al duidelijk maken haha, vind dit soort type games gewoon leuk om te spelen maar ook naar te kijken. Om alleen een XO te halen voor KI vind ik te ver gaan aangezien ik geen interesse heb in de andere games die nu uit zijn en KI ook niet de dingen heeft wat ik zoek in een vechtgame.
Duidelijk verhaal Mocht je eventuele requests (video's) hebben ofzo, dan hoor ik het wel. Nogmaals bedankt voor je hulp
iemand een idee wanneer Spinal nu zijn intrede doet in KI, er word al een tijdje gezegd januari, maar we zijn intussen al de 27ste januari en nog niets! kan ook nergens een juiste datum vinden
Kan geloof ik niet via de x1 zelf. Maar in het menu van KI kan je bij fight archive je fights terugzien. Hier staan ook de namen van je tegenstanders bij
Die lach van Spinal is echt ziek en ook nog eens een cthulhu schild! (vet detail) De stage ziet er ook nog eens super tof uit. Morgen schijnt ie al te droppen! Costumes: http://ca.ign.com/videos/2014/01/30/spinals-alternate-costumes (erg erg tof! op het einde lijkt het wel een tomb king ) Kleurtjes: http://ca.ign.com/videos/2014/01/30/killer-instinct-spinals-colors
Stond op Neogaf: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=760448 Morgen maar eens even kieken, de trailer ziet er tof uit .
Had niet verwacht dat Spinal zo tof zou zijn, erg goed gedaan door DH. En Fulgore ook een erg goed ontwerp.
Vanmiddag eens ff kijken of ie online is , vanmorgen er weer aan herinnerd hoe slecht ik eigenlijk in deze game ben. Moet wat relaxter spelen en combo's leren, maar eerst Spinal ff afwachten
Mag duidelijk zijn dat Double Helix weet wat ze aan het doen zijn en ook echte fans zijn. Nice hoor. Is ook gelijk hun eerste echt goede game. Want de games hiervoor....eh..nah.
Breek me de bek niet open, Battleship was echt echt een drama, het kwaliteit verschil tussen die game en deze is fenomenaal!
Hahaha Battleship oh man! Ik heb de game alleen gezien in een Angry Joe's worst games video, maar dat was genoeg.
is het zeker dat spinal vandaag komt?ik schuim het internet af maar kan het nergens terug vinden! enkel hier op het forum spreken ze erover!