Ter verduidelijking: Ik weet wat onteren is. (Hoewel ik de woordkeus wat middeleeuws vind) Onteren doe je door in de match een aantal keiharde reads uit te voeren of door stijlvolle overbodige combo's te doen. Niet door een knoppencombinatie wanneer de match voorbij is. Stuur dan gewoon een message met haat naar die persoon. Voorbeeld: Iemand verslaan met een perfect, flawless, etc is iemand onteren. Een fatality is simpelweg zonde van de tijd... Desalniettemin mag iedereen, zoals je zelf al impliceerde, een eigen mening hebben over elke game.
Ik vind fatalities juist geweldig, in sommige fighting games kun je ook nog gewoon verder met je combo gaan nadat hij/zij al KO is. Dit zijn van die dingen die gewoon tof zijn maar je hoeft er niet gebruik van te maken. Daarnaast waren dingen zoals fatalities wel wat MK onderscheidde van de rest.
. Ik krijg helemaal geen combo voor elkaar, ook niet als ik de Tutorials volg. Hoe gaat het precies te werk? Kan alleen meppen, maar geen gevolg uitbrengen wat jij daar achter elkaar doet met de controller.
heb heel veel geoefend. Speel bijna elke dag een paar potjes. Moet wel zeggen dat ik op het begin ook veel moeite had. Nadat ik onderstaande site had gelezen werd het mij wat duidelijker. http://www.usgamer.net/articles/how-to-do-combos-and-ultra-combos-a-killer-instinct-xbox-one-guide Hier staat redelijk eenvoudig beschreven hoe je combo's maak. Houdt er rekening mee dat de video(107 hits) eindigt met een ultra combo. Normaal kan je deze hoge combo's niet maken, dit kan slechts aan het einde van de match. Belangrijk bij KI is dat je begint met een Opener, daarna een auto-double, dan moet je een Linker doen, dan auto-double en daarna een Ender. Dat is de basis van KI. Maar nogmaals, lees even die site door. Daar staat dit makkelijker uitgelegd. Je mag me ook altijd even toevoegen, dan kunnen we eventueel wat potjes online spelen in de toekomst.
Ik word soms gek van sommige mensen die steeeeeeedss maar weer de zelfde opener met jago gebruiken( die stomme flying kick) En weet iemand hoe de hell ik een combo breaker doe.
Als je weet dat je elke keer die kick doen, gewoon afweren en daarna terugmeppen. Je kan er ook overheen springen als je snel genoeg bent. Combo breaker doe je door LK+LP, MK+MP of HK+HP samen in te drukken als je tegenstander een attack doet. Dus als bijvoorbeeld je tegenstander een heavy linker doet, dan moet jij HK+HP (RightTrigger+RightBumper) tegelijk indrukken. Doet die een light linker, dan druk je op LK+LP (A+X). In dojo mode is hier ook een training voor. Dit is aan te raden voordat je online gaat, zodat je al de facetten van de game begrijpt. Combo breaker is namelijk nog iets relatiefs simpels. Als je die beheerst krijg je te maken met counter breakers en shadow counters. Ook deze worden in dojo uitgelegd. Succes en als je nog vragen hebt, dan gooi je ze maar hier neer. Ik check het hier regelmatig
Ik heb het nu echt gezien met dit spel. Online is echt helemaal verrot, iedereen kiest Orchid of sadira en steeds maar weeeeeeeeeeerrr diieeee zelfdeeee commboooooossssss elllllkkkkeeee mmaaatcchh. whaha zelf in de video boven mij zie je orchid. Niemand kiest ook thunder of glacius
Dat krijg je natuurlijk met een roster van 7 karakters. Orchid en Jago worden het meeste gebruikt ja. Je moet dan ook geen ranked matches doen, naar gewoon exhibition en dan beide spelers random
idd het word ook steeds moeilijker om een potje te winnen, ik was vrijdag bezig en in 30 min stond ik weer op button basher! 10,potjes op rij verloren , daarna ook weer terug jago genomen anders word je gewoon afgemaakt
Orchid speelde ik ook als m'n main maar ben inmiddels geswitched naar Thunder die toch een tikkeltje bruter is.
Thunder is inderdaad bruut. Het is de sterkste character in de game. Een shadow 'call to the earh' is al iets van 20% ofzo. Hij is wel heel slow, dus daar moet je wel mee om kunnen gaan.
Thunder is wel echt ook wel moeilijk. Vooral omdat de meeste toch een snellere fighter kiezen en thunder is heel sloom en misschien één snelle opener heeft. Ik ben nu ook alleen maar bezig met thunder.
opzich wel erg als je niet kan wachten, maar ja ligt er maar net aan wat voor spellen je speelt. shooters speel ik (nog) niet en voor killer instinct ga ik echt geen xbox kopen. vraag me af of ze met een hoop dlc komen want serieus 8 vechters met 1 shadow versie extra is voor mij niet genoeg, streetfighter 2 had al 8 vechters. cinder en tj combo zijn toch wel een must en riptor moet er ook gewoon in. over een paar maanden koop i pas een ps4, dan zijn er ook wel wat meer spellen waaronder evolve. xbox is dus 2de keus. helaas is gran turismo niks voor mij vanwege licences en dead rising 3 wil ik ook zowiezo.. vraag me af wat killer instinct totaal gaat kosten. ik neem aan dat de xbox controller nu beter speelt dan die van de 360, dat was echt gewoon niet leuk spelen met fighting games.
Controller is stukken beter en dat toont Killer Instinct ook wel aan, hiermee laat MS ook wel zien dat de X1 wel een console voor fighters is.
dit is ook wel dat mij opvalt, je kunt gewoon met de stick KI spelen, ik gebruik nooit het D-pad voor KI, met de 360 controller had dit zeker nooit gelukt, want ik heb speciaal een fightpad moeten kopen voor mijn360! ik vind idd ook dat er meer characters moeten komen en liefs wat sneller dan nu, ik speel maar af en toe eens KI, maar de laatste tijd krijg ik geweldig veel rammel, zelf met mijn 2 main chatacters ( sabrewulf/jago) zie ik meer boordstenen dan wat anders, deze morgen tegen iemand op ranked gespeeld met status 24 champion kreeg ik daar een pak rammel! ik moet me dringend weer eens in KI verdringen met eventueel een nieuwe main character, want zo is het niet leuk meer
Sorry, maar dat ben ik niet met je eens. De Xbox One is juist geen console voor fighters, omdat de fightstick van de xbox 360 niet combatible is met de One. In tegenstelling tot de PS4, waar je gewoon je oude vertrouwde fightstick van de PS3 kan blijven gebruiken. Welke fightstick gebruik je as ik vragen mag?
yep idd en deze is tot tegenstelling van de 360 zeer nauwkeurig voor fighters, met de 360 controller moest je niet proberen om fighters te spelen met de analoge stick, dit lukte zelden! ik heb een paar weken geleden nog eens mijn 360 uit de kast gehaald, na 15 min weer terug gestoken, want het verschil is onbeschrijflijk