Het heet niet voor niks, de volledige versie maar wat ik niet snap met de collector's edition. Dus, er zitten meer extra's in de collector's edition dan in de volledige versie. Collector's Edition - Shadow Jago (Day One Edition)
Het is normaal dat de Collector's Edition wat extra's heeft ten opzichte van de normale editie, bijvoorbeeld die Shadow Jago. Ik ben er geen voorstander van maar helaas
Om de collector edition uitbrengen op dag een is voor mij iets wat te vroeg. Geef mij maar de disc version en dan sharen maar met mijn broers, ze zijn ook fan van KI want we waren opgegroeid met KI (snes) en KI Gold (n64).
Jaa ? oh shit Er zijn zoveel edities, zoals GOTY en ultimate edition. Ik was in veronderstelling dat de collector edition iets later uitkomen dan normaal, blijkbaar komen bijna alle collector editions op de dezelfde releasedag uit.
Collectors editions komen altijd met de release uit, GOTY en ultimate zijn vaak complete edities met alle DLCs.
Inderdaad erg interessant. Het combo systeem met die 'finishing' moves klinkt best cool. Ja met button mashen krijg je leuke combo's, maar als je niet weet wat je doet haal je nooit de volle potentie aan schade eruit. Klinkt prima imo.
Het klinkt toch allemaal wel heel goed met de nieuwe KI. Toen ik de ontwikkelaar zag had ik wat mijn twijfels...
Maximillian Dood vs Kenn Lob (maker van KI) Wat leuke info die wordt gegeven, hoe het combo systeem werkt b.v. en beide laten goede gameplay zien. [yt]VxIP0ZX5iiI[/yt]
Lobb werkt toch al tijden niet meer bij Rare? Wat doet die vent daar? Ken Lobb is voor eeuwig synoniem met:
Een andere developer (double helix) werkt aan KI en daar werkt Lobb mee samen. IGN filmpje met wat meer uitleg; [yt]BgI16r8l5Vw[/yt]
Veel oude dudes van die aan KI gewerkt hebben, die helpen nu weer mee. Dus dat is best wel tof eigenlijk .
Uitleg van Maximillian Dood over hoe het F2P - retail game gebeuren in elkaar zit en werkt. Als ik het zo hoor klinkt het erg interessant. Je kan straks KI met Jago downloaden waarbij zo te horen alle gamemodes zitten. Vervolgens zijn het alleen personages die je los kan kopen. Dit met het idee dat mensen die wel interesse hebben maar toch niet met alles willen spelen voor weinig geld KI kunnen spelen. Voor gasten zoals ik, is er gewoon het volledige spel. Natuurlijk was hier al het meeste al min of meer bekend, maar het is goed om sommige dingen nu wat meer bevestigd te krijgen. [yt]eb2EUe2cC0Q[/yt]
Maar zo krijg je wel weer dat je in multiplayer voornamelijk Jago tegen je krijgt, althans in het begin.
Dat is waar, maar zelf vind ik dat niet zo'n heel groot nadeel. Je ziet toch wel bij veel vechtspellen bepaalde personages vaak terug komen. Dan zal het in dit geval wat vaker Jago zijn. Uiteindelijk trekt het wel recht denk ik, de mensen voor wie het alleen uitproberen was droppen dan. Mensen die het wel tof vinden kopen dan toch wel een paar figuren meer. Of misschien zelfs wel het hele spel.