Yeaaaah, bloooooooood is back ! Double Helix heeft goed geluisterd naar de fans, dat mag wel gezegd worden.
Yep er komt ook een disc release. Bloed terug, erg tof. De nieuwe stage is ook erg vet, beetje frankenstein/horror. Past goed bij sabrewulf. Maar die muziek bij de Ultra vind ik helemaal geweldig.
Ik heb net nieuwe berekeningen gemaakt Ik kom 100 euro tekort dit jaar.... dus moet wat spullen gaan verkopen en dan koop ik mijn xbox one dit jaar nog...
Glacius ziet er erg tof uit , tot nu toe erg onder de indruk van deze game. Jammer dat de kwaliteit van het filmpje wat meh is
Full 60 FPS footage. Download link : http://a2.akadl.mtvnservices.com/152939/mtvnorigin/gsp.gtcomstor/media/videos_root/games/2013/07_jul_2013/jul_12/gt_killerinstinct_exclusive_glacius_wt_1280x720_3500_h32.mp4?__gda__=1373711260_c4530fa96585253d795cb837791a9083
Game ziet er inderdaad steeds beter en beter uit, ben echt onder de indruk. Het halen van een Xbox One begint nu toch wel te kriebelen ondanks dat ik heb gezegd niet een console te halen voor maar 1 game. Er zijn setups tijdens Evolution 2013 van de KI build met Glacius, dus je kan tijdens het weekend en erna zeker genoeg video's en feedback verwachten. Maximillian zal ongetwijfeld zijn eigen indruk geven. Als KI een voorbode mag zijn van hoe de beeldkwaliteit voor toekomstige vechtgames eruit komen te zien, dan kan ik bijna niet wachten.
Crimson Dragon Geestelijk vervolg op Panzer Dragoon. Deze en KI zijn voor mij nu een reden om de One te halen/overwegen (nu er geen DRM is). Daar zullen nog wel wat titels bij komen, Titan Fall lijkt mij ook wel leuk. En KI gaat er zeker erg tof uit zien. Ik denk dat ik na het weekend wat Evo spul ga bekijken op YT, want op dit moment loopt de stream niet lekker bij mij.
Crimon dragon, niet mijn type game(op rails). Titanfall is inderdaad het type game dat ik ook graag speel. Dus twee games die ik wil... Voorheen toen het DRM debacle nog aan de orde was had ik nooit een One willen kopen, nu wel. Evolution 2013 kan je de archives van de vorige broadcasts bekijken op twitch. Waarschijnlijk zal ik beide consoles halen, maar niet op release.
Precies! Crimson Dragon is voor mij de enige game waardoor ik nu toch over de One nadenk! Binnenkort Panzer Dragoon Orta nog eens opnieuw doorspelen! Wat een heerlijke games zijn dat! Ik ben ook wel enthousiast over KI maar over het algemeen weten fighting games mij niet lang te boeien.. we gaat het zien
Ik heb het nog beter voor jou Killer Instinct - Glacius vs Jago 720p 60fps Direct Feed Gameplay 4:02 Jago Stage Video link : http://www.ign.com/videos/2013/07/13/killer-instinct-glacius-vs-jago-720p-60fps-direct-feed-gameplay Killer Instinct - Glacius vs Jago 720p 60fps Direct Feed Gameplay 07:03 Glacius Stage Nieuwe download link 177MB : http://a2.akadl.mtvnservices.com/152939/mtvnorigin/gsp.gtcomstor/media/videos_root/games/2013/07_jul_2013/jul_12/gt_killerinstinct_exclusive_glacius_wt_1280x720_3500_h32.mp4?__gda__=1373802906_63228ce87ef13c480199c901e90b8b27 Update ( + nieuwe video + stage added) : Killer Instinct: Sabrewulf Character Profile - Evo 2013 Sabrewulf Stage www.youtube.com/watch?v=3xKXqZtUZJk
Very slechte kwaliteit: [yt]AAV0KmYxsCY[/yt] Maar wel met commentaar enzo. En nog de ''reveal'' met een tease: [yt]4yWkESEzf-Y[/yt] Meer informatie tijdens comic con & gamescon.