1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] killer.jpg - ilovbees.com error pagina

Discussie in 'Games' gestart door Dioga, 4 aug 2004.

1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    dan moet hij cortana uit zijn eigen armor halen(cortana zit in een chip in het MJOLNIR armor van The Master Chief) en dan op het schijfje knallen? Lijkt me een beetje neppe actie.

Ik denk dat we in dit raadsel ook op zoek moeten naar Dr. Halsey(voluit Catherine Elizabeth Halsey), of is die al dood verklaard in The Flood of First Strike? (ik heb alleen tFoR gelezen)

Laatst bewerkt: 4 aug 2004
  2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    /edit was al gepost..alleen dan op een slome server zodat het even duurde.. :mad:

3. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
  4. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Halsey leeft nog, alleen is ze er effe tussen uit geknepen met de Spartan Kelly. En we moeten het Spartan 3 project ook niet vergeten. Is er al een verwijzing naar Kolonel Ackerson en zijn vriendjes. En Cortana hoeft niet perse een overloper te zijn, wie weet is het wel een covie A.I.

5. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hmhm klinkt allemaal heel goed maar als het allemaal waar is zitten we zwaar te spoileren :)

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    cortana had toch alle info van Halo even opgeslagen op een covenant database, en nadat ze het weer had terug had gezet had ze toch meerdere keren last van een andere AI dat er soms even tussendoor kwam? :confused:

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neeh, Cortana had dacht ik beperkte info over verbeteringen van Covvie tech(nauwkeuriger Slipstream jumps) gekopieerd naar computer van de Ascendant Justice en die AI heeft dat 'verraden' aan die Covenant vloot toen ze bij Reach kwamen dacht ik oid.

Ik verwacht niet dat Dr. Halsey in Halo 2 te zien zal zijn, alleen wat vage verwijzingen misschien

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Stond dit in The Fall of Reach?

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    First strike dacht ik

10. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    En MASTERCHIEF dan aka OUR MUTUAL FRIEND

11. DarkScorpion

DarkScorpion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zou logisch zijn dat GS 343 de 'Queen' is en de sentinals de 'bees'

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het zou kunnen maar dan lopen die andere geruchten niet meer over dat Guilty Spark the widow is die de Queen wilt repareren.

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Waarom denk je dat?
    Hoort btw in het Queen & Widow topic ;) Misschien dat je daar je uitleg kan posten, als er flink wat logica achter zit komen we misschien wel een stuk verder :cool:

14. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Guilty Spark heeft er echt helemaal niks mee te maken. Dit gaat allemaal over een A.I. die vastzit in Dana's computer, de Queen is Melissa (de A.I. zelf) en de widow/spider zijn subroutines, en de 'bees' zijn gewoon bijen, en eventueel vergelijkbaar met de flood, verder niks. Waarom mensen steeds Cortana, Guilty Spark en soms zelfs Keyes erbij halen is mij een raadsel. Vooral cortana is ERG onlogisch, ten eerste, als een A.I. als melissa al moeite heeft met het bestaan in een (low-tech, voor AI's) computer, waarom zou cortana dat dan wel kunnen? EN, 2 super-advanced A.I.'s in 1 computer, dat zou nooit kunnen, dan zouden ze beiden niet meer kunnen functioneren. En dan ook nog; waarom zou cortana (aangenomen dat ze er in zit) Melissa willen repareren? Zou cortana dan niet veel liever zichzelf willen repareren? Hetzelfde geld voor Guilty Spark (ook een A.I.) als die naast Melissa in Dana's pc vast zou zitten. Hierdoor is het zo goed als zeker dat noch Cortana noch Guilty Spark ook maar IETS te maken hebben met de ARG. Dat hadden jullie toch zelf ook wel kunnen bedenken, geez.

Laatst bewerkt: 10 aug 2004
  15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Het is heel logisch dat Cortana en GS 343 thuis worden geplaatst in dit verhaal, het zijn immers de hoofdpersonen uit Halo en dit gaat overduidelijk over Halo 2, daarnaast weet iedereen ook zeker dat Cortana enGS 343 weer terug komen.
    Als je dan alle korte spoiler teksten op ilovebees.com ziet dan zou de eerste stap zijn deze hoofdpersonen in het verhaal thuis te plaatsen om een duidelijker beeld te verschaffen. Jouw beredenatie van dat er 2 A.I.'s in een computer zitten snap ik sowieso al niet; Waarom moet je IN een computer om hem te repareren? Het kan ook software matig (desnoods vergezocht via een netwerk).

Geez, dat je dat niet zelf kunt bedenken, Seroth :+

16. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste gaat dit overduidelijk NIET over halo2, dit is volgens mij wel een verhaal in het Halo universum, maar of het direct past in de gebeurtenissen van Halo2, lijkt me stug aangezien het zich in DEZE tijd afspeelt (dus in 2004, vandaar dat Melissa ook zoveel last heeft van onze 'primitieve' techniek)

Wel, het is op dit moment bekend dat de A.I. die op dit moment in Dana's comp zit, Melissa is. Als de spider/widow dan Cortana is moet die dus naast melissa ook in de computer zitten. Tenzij ze via een netwerk toegang heeft tot de computer, maar volgens mij is dat niet zo. Je moet namelijk ook bedenken dat Cortana in feite de A.I. versie is van Dr. Halsey, die pas over, pak 'm beet, 490 jaar word geboren. En volgens het verhaaltje over The Queen en The Widow word duidelijk dat The Widow een onderdaan is, terwijl Cortana eerder een gelijke zou zijn. Een tweede Queen dus.

Verder lijkt het me ook stug dat er een zwevende Guilty Spark voor dana's PC hangt, zou haar wel opvallen lijkt me(tenzij ook hij bezig is via een of ander 'netwerk', maar ik vraag me af of hij nu ook al zou bestaan). Vraag me trouwens uberhaupt af wat GS dan op de aarde doet en waarom hij in godsnaam Melissa zou willen repareren. En nogmaals, The Widow hoort een onderdaan te zijn, en Guilty Spark is ook eerder een gelijke dan een onderdaan van Melissa.

Ja en het maakt het ook echt zoveel duidelijker als je dan over Cortana begint. Nee, logisch als je even een A.I. in het verhaal verwerkt die, ten eerste in MC's MJOLNIR zit, en ten tweede pas over 500 jaar gemaakt wordt. Nu is het natuurlijk ook niet duidelijk wat Melissa in deze tijd doet, daar komen we nog wel achter. Misschien een temporal time-shift of weet ik veel. Maar het lijkt me stug dat ook de MC en Cortana terug in de tijd zijn gegaan. Dan hadden zij Dana wel verteld over de problemen met haar computer, en dan hadden ze ook wel eerder ingegrepen.

Alleen omdat Guilty Spark en Cortana belangrijke en coole characters zijn betekend dat niet dat ze automatisch OVERAL in voor moeten komen.

Laatst bewerkt: 10 aug 2004
  17. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Geil wijf is dat zeg. voor de webcam :)

18. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    :+

19. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    **he gaat nu toch even niet om het mens er 8ter :+ maar om wat ze doet :+**

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ooohh, dus omdat Cortana pas over 500 jaar wordt geboren stuurde ze in 1999 allemaal brieven _0/
    Cortana zit sowieso niet altijd in MC's MJOLNIR, ze kan erin gestopt worden maar net zo makelijk haal je haar weer eruit.

Rest is allemaal interessant, heb nu een andere kijk op de ARG als voorheen :D

Deel Deze Pagina