Tja, ik weet niet hoe het precies met die brieven zit, dat had ik niet echt gevolgd. Maar het kan zijn dat dat met die brieven zich zogenaamd in de toekomst afspeelde. Hier staat het echter vast dat het deze (onze) tijd is, dmv de interactie met dana etc. en het feit dat Melissa dus in zo'n low-tech comp zit.
Yep maar als hij haar eruit haalt is ze niks meer dan een chip, dus moet hij haar ergens uploaden. En dat lijkt me ook best opvallend, een brede, high-tech armored soldaat die ergens een chipje in een computer staat te rammen...zouden wel meldingen over zijn. En dan dus weer: waarom zouden de MC en Cortana dan niet met Dana communiceren? Of met ons? daarom lijkt het me dus uitgesloten.
Anyhoo, nieuwe delen van het verhaal, de stem van de A.I. met verborgen messages (tussen de honderden 'I love bees' zegt ze ook 'Connection' 'Hello' en 'I'll Kill you' zo te horen, de eerste 2 wel achterstevoren afgespeeld), nieuwe text verborgen in images, en nu honderden coordinaten....hmm...interesting eh? We komen nu vast wel wat meer te weten!
Laatst bewerkt: 11 aug 2004