1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Killzone2 Press Conference:

Discussie in 'Games' gestart door Burnfout, 6 jul 2007.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Die uit 2005 is een cap uit de CGI trailer, dus niet op de in-game engine. :)

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Okay, thanks.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dus je vond dat die van 2005 ook tegenviel? Dan gaan alle games je tegenvallen. Want, er zal geen één game zo mooi zijn...

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik vond die uit 2005 juist mooier dan die uit 2007, maar het ziet er allemaal zo eenvoudig uit. Neem bijvoorbeeld de nieuwe screenshots van Halo 3, die zien er mooier uit, vind ik.

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Die 1ne screenshot van halo ziet er idd mooi uit. Maarja, we zullen morgenvroeg zien hoe het allemaal uitpakt:). Want ik hoop dat zowel halo 3 als killzone2,... er bom gaan uitzien.

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Killzone 2 wordt absoluut een toppertje, evenals Halo 3.

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog niets gezegd van die screenshot he. Maar ik denk dat Guerillia met ons voeten aan het spelen is. Zei het daarstraks al tegen mij broer, misschien willen ze de verwachtingen lager leggen ofzo. Maarja, we zien wel. Ik denk dat het grafisch enorm gaat zijn. En die screen gebruikt low textures enzo... Nu is er ook een nieuwe screen:
    Precies een poster, maar de muur is haarscherp. Geloof me, killzone 2 gaat er echt mooi uitzien. Straks hebben we een screenshot die er volledig scherp uitziet,... We zien wel, ik wacht in ieder geval op ingame beelden :).

8. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je trekt nu conclusies aan de hand van een (fake) photoshop van een NeoGAF forum lid. ;)
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=170302&page=12

PS3-only ook altijd met die voorbarige 'nieuws' berichten .. :+

Die echte screenshot vind ik trouwens echt allesbehalve indrukwekkend. Maar ja, het is dan ook genomen pre-pre alpha build. Duurt dus nog wel even voordat die game op de markt gaat verschijnen.

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Face it, Killzone 1 was al geen echte toptitel, leuk zeker maar geen legendarisch materiaal. Then again, Guerilla is ook geen triple A developer natuurlijk. Coole nederlandse dudes maar de kans dat zei een mooiere titel op tafel zetten dan bijvoorbeeld Call of Duty 4 waar heel veel gasten zitten met heel veel ervaring is erg klein natuurlijk. Ik hoop dat Guerilla het allemaal waar kan maken, zou goed zijn voor onze gameindustrie maar de eerste screenshot brengt me best wel back to reality met deze titel.

10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ben benieuwd of we straks wat interessante beelden te zien krijgen.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb gehoord dat we rond een uur of 9 de footage krijgen. Tot 9 uur zit er namelijk een embargo op Killzone.

12. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    dan blijf ik maar wakker.. hoe lang duurt die presentatie eigenlijk?

edit:/ dus tot 9 uur..

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hij begon als het goed is om 05.30 en moet rond de 2,5 a 3 uur duren dacht ik.

14. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    voor één spel:eek:

zelfs langer dan microsoft conference en dat is van 2 console's:eek:

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Yep, is een flinke sessie. Er zijn wereldwijd 150 journalisten die een hand-on exclusieve speelsessie hebben.

16. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    edit:? 9 uur, laat het nieuws maar komen!

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij hebben ze het dan toch geflikt?! Een gedeelte uit de post van IGN:

Hell yeah, ziet er echt heel vet uit! Bewegende beelden komen later en die schijnen nog mooier te zijn. Volgens IGN is het niet zo mooi als de CGI trailer uit 2005, maar komt het heel erg dicht in de buurt.

18. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch vrij apart dat de meningen van journalisten zo uit elkaar kunnen liggen ..

1UP:

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3160994

Als je de impressie van 1UP moet geloven is Killzone2 op grafisch gebied en qua gameplay NOG niet echt een bijzondere titel. Twee jaar na de overdonderende E3 trailer had ik toch wel meer verwacht, ja ik heb o.a. de screenshots bekeken. Maar eerlijk is eerlijk, hij zit momenteel in de pre-pre alpha fase.

Guerrilla's Sebastian Downie:
    Misschien na het zien van de trailer?

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

Deel Deze Pagina