1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Killzone2 Press Conference:

Discussie in 'Games' gestart door Burnfout, 6 jul 2007.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Direct linkje voor de luie mensen onder ons :+

[gt]21490[/gt]

2. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg goed uit!

3. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De introductie cut-scene scene ziet er inderdaad vrij spectaculair uit. Het roept wat herinneringen op aan de beruchte E3 trailer maar haalt zeker niet dat niveau.

Graphics/effecten/belichting zijn moeilijk te beoordelen aangezien je naar een filmpje van 480 bij 270 pixels zit te kijken. Dan ziet alles er al snel goed uit, details vallen compleet weg. Ben dan ook erg benieuwd naar de HD versie. Screenshots heb ik wel gezien, die vind ik persoonlijk nog niet indrukwekkend. Weer die lage resolutie textures, dat kan vele malen beter. Beetje vergelijkbaar met Resistance naar mijn mening.

De gameplay in het filmpje is er eentje van 13 in een dozijn. Ik zag geen bijzondere elementen, vrij standaard FPS verhaal. Iets wat ze bij 1UP ook opmerkten.

Al met al word ik er niet warm of koud van. Misschien na het zien van de HD trailer. Een titel als COD4 maakt momenteel gehakt van wat wij tot dusverre gezien hebben van Killzone2.

4. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Sluit zich aan...

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mag je vinden, maar ben het niet met je eens. :)
    Gameplay is nog lastig te beoordelen, daar hebben we nog te weinig van gezien. Van de visuele aspect ben ik echt zwaar onder de indruk. Kan niet wachten op de HD trailer vanavond in de PSN store. Aan deze hand van deze trailer gaat deze game persoonlijk voor mij over Halo 3 heen. Qua graphics (alhoewel je de HD trailer moet zijn voor echt goed beeld), qua gameplay sprak deel 1 mij ookal meer aan dan Halo en deel 2 lijkt er nog een flink schepje bovenop te doen.

6. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Impressies van de nuchtere heren van Inside Gamer:

Pak een recente trailer van bijvoorbeeld Black, speel die af op 480x270 en die oogt dan net zo spectaculair. Graphics kan je naar mijn mening alleen beoordelen aan de hand van HD filmpjes of screenshots want dat is uiteindelijk wat je op je scherm ziet. De paar HD screenshots die ik tot nu toe gezien heb zijn niet bijzonder. Wat betreft de gameplay zijn we afhankelijk van de recencies/previews van de journalisten die daar aanwezig waren en zo te zien is er op dat vlak weinig baanbrekends getoond. We zullen zien, 2008 is nog ver weg.

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ziet er wel nice uit, maar ben niet weggeblazen. Volgens mij ziet Call of Duty 4 er even goed uit, had gehoopt dat het toch er nog wat beter uitzag. Maar nice anyway, als ie uit is en de ps3 400 euro is haal ik em er nog wel bij.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Niet alleen de minder positieve eruit pakken he MacDennis. ;)

Gamespot:
    Gamer:

9. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer voor een moderator. Misschien dat ik nog niet de tijd gehad heb om elke preview te lezen? :{

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Staat niet voor niks een knipoogje achter. :{

Maargoed, hier nog 2 impressies:

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    amaai wat een game gaat dit worden.
    als de gameplay ook wat wordt dan heeft een de ps3 er woor een topper bij.
    en wat ik zo belachelijk vind he is altijd maar zagen van die gfx, ik vind bv dat halo3 ook niet het niveau haalt van die e3 trailer van vorig jaar, zelfde zoals forza2 maar hoor je de mensen klagen... nene idd, maar met deze game zijn ze goed bezig altijd maar te afkraken maja zo zijn de mensen.
    ik weet dat er veel mensen killzone al een topper vonden dus deze kan alleen maar beter he mja..
    en @ macdennis als je alleen maar slechte previews kunt posten, post dan niet!!!!

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Meer info over Killzone 2:

13. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het waren de eerste previews die ik tegenkwam wijsneus. |:- En in die previews staan ook genoeg positieve zaken vermeld dus hou je commentaar voor je.

Ontopic:
    720p HD torrent: http://www.mybtfile.com/torrent/39048526/

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tjonge jonge, zullen we allemaal weer even aardig doen tegen elkaar? :eek:

15. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben die torrent aan het downloaden, heb die kleine versie nog niet gekeken..

Wil meteen HD zien :)

17. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zojuist bekeken, ziet er allemaal een stuk beter uit. Zeker de moeite van het downloaden waard!

18. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht wel tottie op de ps store staat

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat ziet er echt super vet uit! Mooie lighting en animaties, cool hoe het bloed uit specifieke delen komt heh. Ik wil meer zien!

Deel Deze Pagina