1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Killzone2 Press Conference:

Discussie in 'Games' gestart door Burnfout, 6 jul 2007.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoelde, dan heb je de game ook op ps3, dus voor ps3 eigenaars maakt niet uit. Maarja, ik heb zojuist de trailer in HD op de ps3 nog eens gezien. En fuck, toch echt te mooi voor woorden. Hoogtepunt van E3: Killzone 2!

2. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje tussendoor

Heey heeft iemand van jullie getest hoe Killzone 1 draait op de Ps3? In de BC Lijst van PS3 Europe staat ie op 1 van de 3 blokjes, wat volgens de site betekend:"Bij het afspelen op PLAYSTATION®3 treden duidelijke problemen op". Maar heeft iemand van jullie de game toevallig ook echt op zijn up to date Ps3 getest? Want ik wil het orgineel misschien halen al is het alleen voor de Neerlands trots en het feit dat ik dan deel 1 ook heb. Dus ik wil graag weten of het echt amper goed werkt, of dat de game in principe gewoon goed speelbaar is zonder al te grote problemen.

Ontopic:Ik vind dat Guerilla zeker puik werk heeft afgeleverd. De eerste keer dat deze ingame footage werd getoont kregen ze ook een applausje van goedkeuring hoorde ik, zo van, jep het is jullie goed gelukt. En het kan met een beetje tweaken alleen maar beter worden. De E3 presentaties staan altijd best wel onder druk. Alles word gefocused op dat stukje ingame presentatie, al is het maar 1 missie, alle energie word er ingestoken om met dat stukje gameplay positieve feedback te kunnen krijgen en dat is ze zeker gelukt. Ben best trots op ze. En vanaf nu kunnen ze zich gaan concentreren op de rest van de game en het tweaken van de algehele look en technische afwerkingen. Ook leuk dat Mathijs de Jonge nog even applaus mocht ontvangen op het podium van Sony :p.

3. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze hun design nog ff fixen. Die dropship aan het begin is echt te lachwekkend voor woorden, net zo logisch als een bananenboot in Gears of War.

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Euh ja, oké...:) O-)

5. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik bedoel te zeggen: als je voor een realistisch ogende look wilt gaan, zorg er dan ook voor dat het geheel geloofwaardig overkomt. Er is geen enkel hedendaags leger dat zijn troepen zou willen vervoeren bovenop het dak van een voertuig, waar ze feitelijk sitting ducks zijn.

6. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    CliffyB reageert op Killzone 2

Cliff Bleszinski, de man verantwoordelijk voor het actiespel Gears of War - wat vorig jaar voor de Xbox 360 verscheen en binnenkort over wordt gezet naar Games for Windows - heeft gereageerd op de demonstratie van Killzone 2. Bleszinski was persoonlijk onder de indruk van de trailer die Sony Computer Entertainment en Guerilla toonden. Hij vermeldde dat Arjan Brussee, studiohoofd van Guerilla, en hij vroeger samenwerkten aan onder andere Jazz JackRabbit.

''Als ik Professor X[avier] ben, dan is hij Magneto'' zei Bleszinski, en maakte hierbij een verwijzing naar de personages uit de X-Men-serie.

Source : InsideGamer .

Ik ga hem in elk geval wel halen .
    Er gaan trouwens geruchten dat Gears ook op de Ps3 zal komen later dit jaar .
    De engine die ze gebruiken is namelijk van Unreal Tournament 3 .
    Messchien dat er een mod komt voor UT3 en zo Gears krijgt . Zo blijft Gears toch nog Exclusive voor 360 .

7. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gears zal NOOIT op PS3 verschijnen. Microsoft geeft de game uit.
    Dat het de Unreal Engine 3 gebruikt heeft er niets mee te maken, da's een middleware engine die iedereen kan gebruiken wie er voor betaalt.

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Kheb Killzone 1 opnieuw uitgespeeld (voor de 25ste keer ofzo :9) en de laatste keer op de PS3, en ik ben eigenlijk geen problemen tegen gekomen in de single player.

De offline multiplayer werkt ook goed, alleen kun je niet online. Dan zegt hij dat de Playstation 2 een netadapter nodig heeft. (MGS Subsistance werkt wel online)

/Edit

De trailers ziet er trouwens geweldig uit!, Killzone 2 ga ik zoiezo al blind kopen. (Ik vond 1 persoonlijk geweldig, en Killzone Liberations vind ik ook erg top)

Ik bekeek vanmidag de trailers op de PSN, en ik schrok echt van de graphics. Zo goed zien ze eruit, bij sommige stukjes vond ik de animatie er nog stukken beter uit zien dan op de eerste trailer. :D

Laatst bewerkt: 16 jul 2007
  9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 16 jul 2007
  10. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ZIet er toch wel vet uit. Hier en daar is plaats voor verbeter punten natuurlijk, maar ik vind dat ze wel hun woorde hebben waargemaakt. Dit komt zeker in de buurt van de trailer.
    Het ziet er echt wel beter uit dan GoW.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
  13. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het persoonlijk nogal meevallen. Veel blur, soms lage kwaliteit textures en een heel erg saai stukje gameplay. De character models en animaties vind ik trouwens wel erg mooi gedaan.

Deel Deze Pagina