1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurt er eigenlijk precies mocht je toch pech hebben? Moet je hem dan opsturen naar MS, of naar de shop waar je hem besteld hebt? En fixen ze hem dan of krijg je een nieuwe?

2. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Maar hou er wel rekening mee dat die Xbox 360's gemaakt zijn voor USA regio, in China geloof ik, en een groot deel van Europa in Dublin in gemaakt.
    Had ik gehoord ergens volgens mij :9

3. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Alle 360s worden in 2 verschillende fabrieken gemaakt in China.

Dublin waar jij het over hebt is het distributiecentrum van Europa.

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Maar idd, ALS je nu net die kapotte Xbox 360 hebt?
    Wordt dat terug gaan naar de Winkel waar je hem vandaan hebt?
    Of wordt het, MS bellen, en komen ze hem ophalen om hem voor je te Fixen?

Althans, ik weet wel, dat ik dan zo SNEL mogelijk een nieuwe Xbox 360 wil....

5. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je eerst MS moet bellen. Als je het verhaal verteld dan zullen hun vertelen dat je naar de winkel terug moet en die zend hem terug naar MS. De rma afdeling van MS is erg snel dus druk hoef je je niet te maken!

6. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga dan gewoon terug naar de winkel, en dan moeten ze me maar een nieuwe 360 geven. zo ging dat ook met mijn psp toen ik dode pixels had. dus daar zouden ze wel niet moeilijk over doen denk ik

7. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ga je terug naar de winkel met je lege doos, echt zo van..
    "Hey doed, ze zijn me 360 vergeten :cool:"

8. hoevoeljeje

hoevoeljeje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook. Ik heb een preorderkit dus ik ga m ook gewoon hale:9

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    producten met electronica aan boord hebben allemaal weleens problemen :)

10. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    [Offtopic] Het zijn net mensen ;)

11. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij gaat terug naar de winkel? Denk je nou echt dat ze er nog eén over hebbenn? Denk het niet he?

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat is jouw suggestie dan? Thuis blijven zitten met een defecte Xbox? Het is balen, maar met de garantie die je hebt zou ik toch echt wel teruggaan hoor. Dan maar wachten op een goede.

13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik denk dat het net gaat als met de eerste Xbox. Toen je hem kocht, werd je nog snel ff door de verkoper terug geroepen van: Als er iets mee is, moet je microsoft bellen en die halen hem op, niet terug na de winkel komen want wij kunnen er nix mee!

Overigens zijn er ook problemen met de disc tray, sommige mensen gebruikten de console al 3 dagen en hadden geen problemen, maar na die 3 dagen ging hij niet meer open en dicht....

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  14. blackhawk

blackhawk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft reageert op kinderziektes

Microsoft heeft gereageerd op de gisteren ontstane paniek rond vastlopende en overhitte Xbox 360 consoles.

Een woordvoerder van Microsoft zei het volgende:

Quote:"The vast majority of Xbox 360 owners are having an outstanding experience with their new systems."

"We’ve received a few isolated reports of consoles not working as expected. The call rate is well below what you’d expect for a consumer electronics product of this complexity. As a percentage of the total number of Xbox 360 systems already in the field, these calls represent a very small fraction. That being said, there is no systemic issue with Xbox 360. Each incident is unique and these customer inquires are being handled on a case-by-case basis. Ultimately, customer satisfaction is our highest priority. Anybody having an issue with their Xbox 360 console should call 1-800-4 MY XBOX immediately so that we can help, or visit www.xbox.com/support."

Volgens Microsoft zou het percentage defecte consoles dus zelfs lager zijn dan wat men van tevoren had verwacht en zou de consument zich geen zorgen hoeven te maken.

Is dit om iedereen die een xbox 360 ge preordert heeft gerust te stellen of valt het idd toch allemaal wel erg mee :) bron:www.gammotv.nl

15. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies......op gamez.nl stond zelfs dat alle xbox'en waren uitverkocht in amerika en dat zelfs! mensen die gereserveerd haddenteleurgesteld moesten worden. Dat geeft aan denk ik hoeveel er verkocht zijn.

16. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet dat de harde schijf de oorzaak is van het vastlopen, die wordt immers niet gebruikt tijdens het spelen. Ik heb wel ergens gelezen dat de voeding de oorzaak was. 2 gasten hebben de 360 naast mekaar gezet en de ene had problemen en de andere niet. Toen bleek dat de voeding er anders uitzag, en na het verwisselen van de voeding bleek de ene ook geen problemen meer te hebben.

Maarja, het is koffiedik kijken, de ene fabriek staat in Mexico geloof ik en de ander in China, misschien dat dat er ook mee te maken heeft. Even afwachten maar.

17. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0

In de thread over de skins ipv faceplates voor je xbox 360 wordt gesuggereerd naar de waterkoeling als probleem.

Wanneer de 360 ligt zal het koelwater rondstromen en naar boven verdampen en vervolgens condenseren en weer rondstromen. Wanneer de 360 echter rechtopstaat kan het hete water niet weg wat kan resulteren in overheating van de cpu. Deze staat dan bij wijze van spreken tot zijn knieen in het hete water. Althans dat is wat gesuggereerd wordt.

Ik betwijfel of dit waar is omdat het mij niet meer dan normaal lijkt dat hier uitvoerig op getest is en omdat de 360 juist heel vaak in advertenties op internet rechtop geplaatst wordt.

Het is nog even een raadsel voor mij of dit mogelijk is maar op zicht is het wel een goede theorie. Reacties anyone?

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij rechtop staat heeft hij wel meer contact met de buitenlucht waardoor het koelenproces evt sneller verloopt. Dit is alleen theoretisch. Ik zou het niet weten of het veel scheelt. Maar dat weten we ook niet bij de waterkoeling :)

19. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een waterkoelsysteem heb je, tenminste dat is wel de bedoeling, geen lucht in je systeem. Er kan dus geen sprake zijn van verdampen oid. Het zal trouwens geen water zijn, maar 1 of ander chemisch goedje, want gedestileerd water moet je toch om de zoveel tijd vervangen.
    Die vloeistof zal naar mijn idee door die heatpipe heenlopen oid en die vloeistof wordt afgekoeld door de koelribben en de ribben weer afgekoeld door de luchtverplaatsing.

Ik denk dus dat het niks uitmaakt of ie verticaal of horizontaal staat.

20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed punt. maar de lucht die de koelribben afkoelt moet weer door de xbox naar buiten en daarbij lijkt het mij beter om de xbox rechtop ze zetten omdat dan meer contact is met de lucht rondom de xbox, dan als je hem plat legt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina