1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewicht doe je een baksteen er in 8)

2. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker ja, en niet te vergeten dat hoe dichter bij de grond, hoe meer stof je in je systeem krijgt.

3. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien is dit een oplossing ???

Ik heb daarnet de Amerikaanse forum gelezen over het probleem van de xbox360 dat hij vastloopt door oververhitting.Het schijnt dat je de Power Supply van de GROND AF MOET HOUDEN alleen zo kan de supply zijn warmte kwijt.Meerdere amerikanen hebben dit advies gevolgt en hebben nu geen storingen meer en vastlopers!!!Het is gewoon heel belangrijk om de Xbox360 voldoende ruimte te geven om zijn warmte kwijt te kunnen.Het is dan handig om de power supply op iets te leggen waar hij zijn warmte volledig kwijt kan zowel aan de onderkant als aan de bovenkant!!!

Waarschijnlijk doen de meeste mensen de Xbox360 in een te smal kastje en leggen de Power Supply achter de kast en dan krijg je oververhitting.Ik weet niet of dit volledig helpt maar elk advies is natuurlijk welkom.*) *) ,

Als ik meer dingen tegen kom vertel ik het meteen.

lees dit: http://www.gamespot.com/forums/show_msgs.php?topic_id=23998153&page=0

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  4. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb ook vaker gelezen dat het aan de power supply ligt. Iemand had 2 xboxen 360 warvan 1 het neit deed. Nadat ze zagen dat de andere een iets andere kleur power supply had hebben ze deze omgewisseld en toen was het probleem omgekeerd. Het ligt dus bijna zo goed als zeker aan de power suply. Maar als dat het probleem is dan nog! Het is nu winter! Als hij dan al overhit raakt door hem gewoon op de grond te leggen dan wil ik de xbox360 wel eens door de warme maanden van het jaar zien proberen te komen :confused:

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    /\

Dan zet je de Arco een graadje kouder, of je zet er een ventilatoor naast

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, dat zou dan nog de grootste zorg zijn.
    Want gamen doe ik soms wel erg lang achter elkaar, dat weet ik wel!!

Wordt straks, weer gratis Power Supply's uit delen door MS!
    Want vind het opzich wel slecht eigenlijk, hoeveel hitte komt er dan namelijk wel niet af gek?
    Ach jah, wij weten het nu, en ik zal er zeker rekening mee houden! :)

Hoewel het probleem zich niet gauw voor gaat doen bij mij, aangezien ik op zolder mijn kamer heb, en het daar VAAK ERUG KOUD is:'-( :p !!

7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zet je xbox gewoon in een koude bak met water, hij zal dan vast we goed genoeg gekoeld worden :9

8. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Er schijnen veel bugs in de eerste versie te zitten, kan je dan niet beter wachten tot de tweede lading?

9. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: @Home Technieuws
    Crashes plagen nieuwe Xbox360
    24 november 2005, 12:57:00

WebWereld - De Xbox360, de nieuwe versie van deze Microsoft gameconsole, lijdt onder spontane en nog onverklaarbare crashes.

Maar liefst 15 procent van de kopers wordt erdoor getroffen. De Xbox360, Microsoft's nieuwste gameconsole die sinds dinsdag in de Verenigde Staten verkrijgbaar is, lijdt onder spontane crashes. Gebruikers ervaren dit zowel bij standalone gebruik maar ook in combinatie met de online Xbox Live gameservice. Crashes gebeuren zowel bij het opstarten maar ook midden in een spel.

Gebruikers klagen steen en been op diverse online forums en posten massaal foto's en zelfs filmfragmenten. Eerste workarounds zoals het tijdelijk loskoppelen van de harde schijf bij de Xbox Premium Package, worden echter ook al gevonden.

Filmpje : http://69.93.36.237/xbox-scene/xbox360/motherboard/3260052289.xvid.avi

Oei oei MS toch, 15 % is veel. Ik hoop dat de lading van 2 dec. wel in orde is...

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, wil hem gelijk gelijk hebben.
    En als je een bug vind kan je altijd bellen naar M$

11. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het aantal bugs is maar beperkt. Het lijkt wel dat er veel meldingen geweest zijn maar het zijn er relatief weinig. De mensen die een bug hebben hoor je natuurlijk meteen op een forum. De mensen die eentje hebben waar niets aan mankeert zitten lekker te gamen en houden zich er niet mee bezig. Ergens anders op XBW (weet ff niet meer waar, ff zoeken in een andere threat) heb ik een citaat gezien dat MS zegt dat er zelfs veel minder dan verwacht een bug hebben. Ik maak me iig geen zorgen.

12. Urtica

Urtica Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm kan er binnen 2 dagen worden bepaald dat 15% van alle Xboxen niet goed werkt? Lijkt mij beetje onbetrouwbaar eerlijk gezegd..

13. hoevoeljeje

hoevoeljeje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is allemaal zo overdreven dat 15 % van de 360 fout zijn. Je moet gewoon afwachten tot volgende week vrijdag dan kan je het zelf zien.

14. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat wil ik liever niet zien
    Hij moet gewoon perfect zijn

http://eurogamer.net/article.php?article_id=61876

hier staat de reactie van Microsoft op de defecte xboxen

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Ben ik het mee eens.
    Ik wil het ook liever niet zien. Want 15% is eigenlijk nog best veel.
    Vind dat ze dat gewoon moeten voorkomen, dacht namelijk dat ze het allemaal goed getest zouden hebben.

Njah, het zal toch moeten, dus sien we het idd 2 December wel.

16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    /\

Waar zijn die Xbox 360's gemaakt?

17. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk das wel het mooie van het bericht...binnen 5 werkdagen nadat de consument contact heeft opgenomen met de xbox service heb je een goed werkende xbox360 weer in huis...

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    In china een deel en in mexico ofsowiets geloof ik.

19. hoevoeljeje

hoevoeljeje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt en er blijkt een verschil te zijn in de voeding. In Mexico schijnen verkeerde voedingen te zijn gemaakt. Dat heb ik gehoord teminste

20. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er kan genoeg gespeculeerd worden maar, wacht het gewoon nog even af!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina