1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En so what, als ie kapot is is het natuurlijk vet kut.. Kun je nog niet gamen.
    Maar binnen no-time hebben ze het gefixed/opgelost. Wat is het probleem eigenlijk:|

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    China, Ps2 fanboys?
    Heeft dat iets met elkaar temaken?

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha:)

Maar de geruchten doen rond dat juist de mexicaanse voor problemen zorgen. Maar mensen kom op. ALs er een xbox 360 crashed is dat die van mij dus wees nou maar niet bang he:) en wens me sterkte:D

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Als er een xbox 360 crashed is dat die van mij, ik heb altijd ongeluk met zulke dingen.

Mexico, de mexicaanen hebben te veel tacosaus gemorst in de voeding. Daarom worden ze teheet :D

5. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gelul ej, 15% kan echt niet!! Max. iets van 0,5% van alle Xboxen mogen af worden gekeurd, anders kan mc zijn ISO9001 certificaat wel inleveren!

6. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je mensen... laten we gewoon positief voor elkaar blijven ok, iedereen hier krijgt gewoon en perfecte xbox 360!! ik gun dat voor mezelf, en voor jullie allemaal ;)

7. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    INDD ! mee eens !
    kans is MINIMUM dat je een slechte xbox krijgt ;)

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Om even terug te komen op de waterkoeling die niet goed zou werken als het rechtop staat...

Dit lijkt mij eigenlijk onwaarschijnlijk ! Want in de Mediamarkt staat dat ding 24/7 rechtop te ronken in een AFGELSOTEN plastic ruimte, die qua omvang 2 cm ruimer is dan de 360 zelf.

Dit is ook wel balen ...

http://www.flickr.com/photos/80491849@N00/

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  9. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Is allemaal BULLSHIT, die krengen zijn echt wel goed doorgerekend! MISSCHIEN dat bij een enkele 360 iets niet doet..... maarja dan hebje nog GARANTIE!!! En nu ophouden met dat met elkaar opf...ken of er misschien een kapotte 360 tussen zit, antwoord, JA. ;)

10. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad 100% foutloos bestaat niet! Met alle auto's, koelkasten, levensmiddelen etc etc zit er 0,...% kans in dat je een miskleun krijgt al dan niet door transport, vallen, een hik in de fabricageband of whatever.

Ik heb er vertrouwen in dat ik 2dec een goede 360 in mijn bezit heb waar ik nog veel plezier van ga beleven :)

11. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn hart zal toch de eerste uren wel ff tekeer gaan... geen fout... geen fout.. plzzz geen fout . haha

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
  13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is geen kinderziekte... die moet naar de intensive care!
    Ik zat stiekem toch wel te gniffelen... zie die neger kijken, die vent in z'n auto "why?!", en zo'n andere gast "Can I have your controller then?" :+

14. Als het aan de voeding zou liggen zou dat mooi zijn. Wij krijgen zowiezo een andere voeding als die amerikanen vanwege 110/230V. Dus in dat geval hoeven we ons nog helemaal geen zorgen te maken.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2005
  15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

De gewone xbox voor het europese continent werd toch in een fabriek van microsoft in hongarije geproduceerd , en ik neem aan dat de xbox 360 in diezelfde fabriek wordt geproduceerd.
    Dus , dan zal je hier geen problemen met de voeding mogen verwachten.

16. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, al die reviewsites hebben een maand geleden ofzo al zo'n xbox360 gekregen. Toen hoorde je nooit dat ze vastliepen oid! Als dat wel zou gebeuren zouden die reviewsites er best over klagen en zou je het zeker meerdere keren lezen van verschillende sites.
    Nu is ie net uit en bij heel veel xboxjes gaat wat fout! Beetje onrealistisch, niet? :confused:

17. Zeker, al deze 'onrust' kan zijn veroorzaakt door in totaal 1000 systemen die problemen hebben/hadden.
    Als je er van uitgaat dat er ongeveer een miljoen 360's zijn verkocht. Dan is dat 0,1%.. Een kans van 1 op 1000 dus, dat je misschien een defecte Xbox hebt:{ en dat je dan misschien hooguit een week op een andere console moet wachten.
    Dat gokje kan je wel nemen..

Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2005
  18. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn ook heel veel nintendo en sonyfanboys die gewoon wat onzin posten met allemaal shit van freezen etc.
    er zijn maar een paar gevallen, dus helemaal niks ernstig.

19. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt mij niet. microsoft zegt zelf ook dat ze die klachten hebben binnengekregen. het lijken er wel veel, maar het zijn er gewoon relatief weinig

20. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag ook wel ergens een poll staan of je 360 kapot was of niet, het zal voor die fanboys toch wel aantrekkelijk zijn om te klikken op "kapot"...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina