1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ophangen aan een draadje.?

2. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    kan ook maar is iets lastiger dan gewoon ergens schuin tegen aanzetten;)

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is ook een oplossing. het idee is iig dat de adapter alle kanten op warmte kan afstralen.

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Klinkt wel gunstig als het zo te verhelpen is.
    Oké, het HOORT niet, maar beter nu een oplossing, dan dat je 2 December weer met een over verhitte Xbox 360 zit te kijken!

De Voeding moet dus totaal van de grond zijn? Of hoe moet ik het zien?
    Of alleen de achterkant, en wat is dan DÉ achterkant?

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon alle kanten moetn los van de grond zijn, adapter op de kop leggen is dus geen oplossing ;)

6. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    alle kanten zodat hij overal warmte kan afstralen, dus gewoon dat hij zo vrij mogelijk ligt, maar dit is alleen nodig als hij vast loopt he:D

7. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon op een doos zetten ofzo doe ik. :D

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zij toch dat de Mexicaanen teveel hete salsa saus in de voeding hebben geknoet. :D

Ontopic, als de voeding gewoon plat ligt loopt die snel vast? En als die schuin ligt loopt die niet meer vast? Maar krijgen we betere voeding dan in de VS?

9. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Zal vast wel idd gebeuren.
    Dat ze straks weer gratis voedingen gaan uit delen :p.
    Althans, ik vind wel dat ze dat verplicht zijn.
    Ik wil dat ding gewoon neer kunnen leggen, en niet eerst een half uur gaan klussen voordat hij van de grond hangt :cool: (oké, overdreven)

Al met al, leg ik hem nu wel gewoon schuin tegen de muur aan, achter mijn kassie.
    Het is zo wie zo al vaak KOUD op mijn kamer, slaap namelijk op zolder.
    Dus de 20 graden haalt hij al nooit.

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn kamer in de winter is hij mega koud.
    En in de zomer is het er mega heet.

Maar waarom heeft Microsoft die voeding zo groot gemaakt?

11. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn maar een beperkt aantal voedingen die dit probleem hebben. in het begin zou ik hem gewoon plat leggen. gebeurt er iets met je console en is de voeding flink warm, laat hem dan even afkoelen en zet hem zo neer dat hij niet met een kant op de grond ligt. Dit zou moeten helpen volgens enkele Amerikanen.

12. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo worden wij Xbox360 fans wel creatief van eej *) *) ,hoe gaan we de Voeding neerleggen:9

13. hoevoeljeje

hoevoeljeje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maak je maar niet druk, wij krijgen een hele andere soort voeding uit een andere fabriek dan die van de Amerikanen. Op 2 dec heeft iedereen met een preorder kit een goedwerkende 360 op een enkeling na. Er kan tijdens het transporteren ook wat fout gaan. Je kan er nu nog geen uitspraken over doen want het duurt nog 7 dagen.............. gewoon geduld hebbe dus.

14. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die voeding is zo groot wegens de transformater die er in zit hoe groter de voeding hoe minder je in de console hoeft te stoppen voor voeding. misschien proberen ze zo het probleem op te lossen wat met de xbox was dat deze flam vatte

15. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Zal alles opgelost worden in de tweede lading? Kunnen we niet beter wachten totdat deze kinderziektes eruit zijn?

16. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Mwah, de kans is al erg klein dat je gesjaakt bent.
    Ook schijnt het nu opgelost kunnen worden, als je een beetje oplet hoe je je voeding neer legt!
    Verder, heeft MS nog altijd een goede service.

En tjah, ik zit nu al zo lang op de Xbox 360 te wachten, dus laten liggen doe ik nu niet.
    Heb ik toch pech, zelfs na het opletten hoe ik de Voeding Suply gebruik......
    Dan bel ik MS maar..... :)

17. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    De voeding is zo groot daar de 360 nogal wat aan amperage/power vreet waardoor er flink wat warmte word ontwikkeld.
    Als men dus deze voeding in de 360 zou hebben ingebouwd zou men nog meer warmteontwikkeling problemen hebben ervonden hierin.
    Vanwege de al aanwezige processors die ook al de nodige hitte veroorzaken zou dit een beetje teveel van het goede zijn geweest en heeft men de voeding naar buiten gewerkt.

Dacht iets gelezen te hebben dat de voeding van de van 360 rond de 220 Watt zo niet meer zou zijn (een single powerPC processor in een Apple G5 vreet al zo'n 100 Watt) ...en dat is geen kattepis voor een console.
    De oude XBox vrat zo rond de 100 Watt aan power.

Btw....wat men ook zou kunnen doen met de 360 voeding is hieronder wat hogere rubberen voetjes te plakken zodat hij van onderen dan wat meer lucht kan "aanzuigen".
    Beste is dan natuurlijk deze op een vlakke ondergrond te plaatsen en niet op een tapijt o.i.d.

Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  18. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    /\

Voeding heb ik al vaak gezien, maar ik vind hem echt heel groot.

20. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Maar jullie denken dus niet dat hij aangepast gaat worden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina