1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Vast wel, na loop van tijd

2. hoevoeljeje

hoevoeljeje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de voeding dus niet op tapijt leggen???????? Je moet er dus een harde ondergrond onderleggen bijv karton ofzo???

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dit probleem deed zich een paar keer voor. Jammer dat er zoveel conslusies al zo snel worden getrokken. De meeste hebben hier namelijk geen last van. Alleen de enkeling die er erg gevoelig voor is. Als voorzorgmaatregel kan je er natuurlijk heel voorzichtig mee omgaan.
    (voor ongeveer 2 maanden want dan haal je gewoon een nieuwe als hij kappot is:))

4. hoevoeljeje

hoevoeljeje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dit is niet standaard het geval????? Het is dus maar een paar keer voor gekomen??

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als voorzorgs maatregel heb ik al een stekkerdoos met overspanningsbeveiliging gekocht. Kan tot 9000volt aan dus dat zit wel snor. Nu nog een UPS voor als de stroom echt uitvalt.

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    /\

Hoe duur is z'n stekker doos?

7. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet heb hget zelf nog nooit mee gemaakt met mijn xbox maar het kan een keer gebeuren.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    13 euro geloof ik, en hij is van Sweex(niet het beste merk, maar wel nederlands \o/!). Zal best goedkoper kunnen maar ik heb er 13 euro voor betaald:). Zitten 8 poorten in ofzo zodat je ook je tv,dvd,satalliet etc kan aansluiten. Mwa het is niet iets waarvan je zegt dat moet ik hebben anders kun je niet gamen. Maar mocht er op 2 december een piekspanning zijn of dat de bliksem op het moment inslaat dat jij je 360 aan het aansluiten bent ben je dus mooi genaaid. Nou heb je wel stoppen enzo in de meterkast.. Maar ik dacht; extra veiligheid kan geen kwaad, en ik moest sowieso een nieuwe stekkerdoos:p.

Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  9. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het viel me btw ook op dat al die klachten op dat xbox-forum bijna altijd van dezelfde personen waren. Sommige lui liepen echt alleen maar te k*nkeren met dubbelposts en meerdere threads. dan lijkt et natuurlijk al snel dat er veel lui zijn met klachten. Echter de velen die wel gefortuneerd zijn met een perfect werkend apparaat zullen nu waarschijnlijk alleen maar aan het gamen zijn ipv op et forum te posten. Dat geeft natuurlijk absoluut geen getrouw beeld van de werkelijkheid. Ik maakt me eerst ook een beetje zorgen en misschien nog wel maar ik ga er van uit dat et echt wel mee valt.

10. Het 'probleem' schijnt toch voornamelijk aan de voeding te liggen?

In dat geval hoeven we ons er vooralsnog totaal geen zorgen over te maken omdat we zowiezo een andere krijgen als de Amerikanen, Die volgens mij ook minder warm worden vanwege 230V.

De kans is misschien hooguit 1 op 1000 dat je een 'defecte' krijgt.
    Als je over 2 jaar de Xbox360 zou kopen is de kans op een defect waarschijnlijk nog net zo groot. Maar dan wordt een 'probleempje' niet meer zo opgeblazen als bij de introductie van een nieuw product.

Ms krijgt nu ook gelijk een prima kans om de media en de consumenten kennis te laten maken met hun hele goede klanterservice.
    Wat het consumentenvertrouwen alleen maar een grote boost zal geven.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2005
  11. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet of dit nieuw is maar het klinkt niet positief.

Crash reports dog Xbox 360 launch

Some owners reported crashes during game play
    Some Xbox 360 owners are starting to report problems with their brand new next generation gaming console.

Messages posted to gaming forums and discussion groups mention that consoles have crashed during play thanks to several different errors.

The crashes were reported as happening with a variety of games including Perfect Dark Zero, Project Gotham Racing and Need for Speed.

Microsoft acknowledged the reports but said incidents were "isolated".

Crash tests

New owners of the console posted complaints about crashes to the Engadget, Xbox Scene, Team Xbox and Microsoft's official Xbox 360 forums.

The messages posted reported that some of the consoles stopped working after a short bout of playing or crashed during a game and flashed up an error number. Some users posted video and photographs of the crash screens.

The reports suggest that the Xbox 360s are falling victim to a variety of errors rather than the crashes being caused by the same glitch. The scattered reports make it hard to gauge how widespread the problems are.

Microsoft spokeswoman Molly O'Donnell would not detail how many reports the company had received but did say the calls involved a "very, very small fraction" of all the consoles sold. The volume of calls was in line with Microsoft predictions, she said.

"With any launch of this magnitude, you're bound to see something happening," she said.

She urged users with problems to call the Xbox help line and if that did not fix the console, Microsoft would repair or replace the unit.

The Xbox 360 console only went on sale in the US on 22 November to much fanfare and the full price version of the gadget costs $399.99. It goes on sale in Europe on 2 December.

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Heeft dit niet met die Voeding Suply te maken?
    Dat Xbox 360's vast lopen ofzo?

Althans, dat dacht ik dan.
    Oftewel, dan zou het al bekend zijn, en de kans dat het je overkomt is gewoon heel klein.

Althans, het lijkt mij niet, dat die spellen zomaar vast lopen of fout meldingen geven.

13. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *) Het schijnt echt te helpen om die voeding in een goede plaats te leggen.Sommige prijzen al de gene die dat bedacht heeft met die doos en power supply.

14. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand de afmetingen van de voeding en hoe zwaar die weegt?
    Kan ik vast in de toolbox duiken 8)

15. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0

WAt bedoel je met de voeding in een goede plaats te leggen en wat is er bedacht met een doos en power supply? :)

16. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    heb je die voedings kabels al gezien bij gamekings wow gek bijna net zo groot als die box zelf.:eek:

ps: ik wil gewoon ff zeggen dat ik dit een top topic vindt want ik voel me weer helemaal opgebeurd nu jullie zo positief over die xbox praten want er wordt me een hoop negatieve bullsjit gezegt
    en aangezien ik dalijk de trotse eigenaar van een xbox ben zeg ik namens mij
    bedankt:p :p :p

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Het schijnt dat de problemen worden verholpen als je de voeding los van de grond plaatst. Zodat hij aan elke kant (dus ook de onderkant) warmte uit kan stralen.
    Denk maar bijvoorbeeld aan de voeding plaatsen op 2 houtblokjes oid..

18. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal;) ,sorry voor me wat onduidelijke uitleg

19. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik ergens gelezen dat ze merendeel crashen door de xbox360 vertikaal te plaatsen in plaats van horizontaal

20. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is juist andersom ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina