1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    gelukkig voor jou natuurlijk dat je em aan/uit kan zetten met remote (en controller?)

2. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    geen vastlopers tot nu toe...staat pas 2 uur aan.......wat betrefd het ventilator geluid : ongeveer van hetzelfde niveau als bij de oude xbox...moet ik er effe bij zeggen dat ie bij mij plat (hotizontaal) ligt, misschien dat dat ook nog wat uitmaakt......

3. Inderdaad , je kan hem ook gewoon aanzettten met de remote en met de controller.
    Ik kan hem dus ook gewoon prima gebruiken totdat ik een keer zin hem om hem op te sturen.

Voorderest doet hij het prima. Geen vastlopers of stotteringen of niks.
    Hij voelt ook totaal niet warm aan na er een paar uur op gespeeld te hebben_O_

4. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Hier ook NOG geen vastlopers, doet verder goed:) nu ff demo aan het downloaden... Maar weet iemand hoe dat met die draadloze controlelrs precies werkt? Tis me paar x gelukt met geluk...

Welke knop moet je nou eerst indrukken die van de console of controller? of hoef je er ma 1 in te drukken? Of hoe gaat dat nou precies??:confused:

5. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    mijne werkt perfect. kreeg hem alleen niet aan voor het eerst. begon al bijna te huilen..nog maar ff de kabels gecontroleerd en toen deed hij het*)

6. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0

ik druk die op de draadloze controller 1 keer in gaat ie even knipperen en een kanaal zoeken, zie xbox zelf ( lichtje rond de aan/uit knop), daar staat dan hetzelfde kanaal als op de controller_0/

7. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    GVD mijn 360 werkt niet :mad:

Op mijn voeding brand een oranje lampje en op mijn 360 knipperen 3 rode lampjes... ben bang dat het aan mijn voeding ligt.

Weet iemand wat dit inhoud, aangezien ik niets kan vinden op Xbox.com en door de helpdesk kom ik ook niet heen. Ook kan ik mijn 360 niet ruilen, omdat hij overal is uitverkocht.

Als iemand meer weet, dan hoor ik het graag.

8. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of het aan je voeding ligt, bij mij brand er namelijk ook een oranje lampje. Hij doet het gewoon perfect...

9. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    zit er geen resteknop op.
    Heb nog geen tijd gehad om hem uitvoerig te bekijken.
    Ik zit op mijn werk.
    Op de oude xbox adapter zat dat wel

10. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Arme proefkonijnen van Microsoft :eek:

11. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    mijn god wat moet je hier nu weer mee.
    Waarschijnlijk iemand die geprobeerd heeft nog snel ergens een 360 vandaan te halen, maar je raad het al niet gelukt is.
    Maar je lampje moet toch niet oranje worden maar juist groen.

12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    misschien niet kinderziekte maar zeker het vermelden waard is dat mijn headset kapot is :mad:

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm dat is ook kut, wat is er pcies kapot? Past de originele headset er nog in?

14. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    onder op die voeding staat geloof ik wat de kleuren betekenen....oranje = stand by (voeding wel aangesloten maar xbox staat uit), als ik aan het gamen ben, brand hij groen.

15. ardootje

ardootje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat hij aardig wat lawaai produccert of ligt dat echt aan mij? Veel meer als de oude box in ieder geval! En hij wordt ook behoorlijk warm. Nu heb ik hem wel in een kast liggen, maar rondom de box is ruimte zat. Hebben meer mensen hier last van??

16. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind hem aardig wat lawaai produceren, is volgens mij de DVD drive. Voor de rest komt er ook aardig wat warme lucht uit. Maar hij werkt perfect, dus daar hoor je mij niet over klagen.

17. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Damn! Ben je paranormaal ofzo? :eek:

18. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0

Die van mij hetzelfde.. 3 rode lampjes (allemaal behalve rechtsboven)
    AAAAAAHHHHHH!!!!!

19. Ik heb de faceplate er even afgetrokken en er weer opgeklikt en het probleem was opgelost._O_

20. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    mijn led circeltje word rood bij het opstarten ?!?!?! na het restarten is het opgelost !!

wat kan dit zijn?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina