1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    is een face plate makkelijk te verwisselen...(ik kan zelf maar een hand gebruiken!)... proberen op eigen risico :)

2. Ja, das heel goed te doen.

Je moet gewoon in dat gleuvje rechts je nagel zetten en hem naar voren trekken, als hij dan los klikt pak je hem hem bij de andere kant en trek je hem er zo af.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2005
  3. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het heel even gedaan, maar nu doet hij het weer niet... ondertussen ben ik er wel achter dat het niet mijn voeding is, maar de 360 zelf :'-(

4. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde.. de eerste keer werd ie rood, daarna heeft 'ie het even gedaan.. alles ingesteld en live over gezet.. en nu 'is ie kapot.
    MS is slecht te bereiken en in de winkel is 'ie op dus ruilen kan niet meer.
    Ik baal als een stekker! :mad:

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    dat is zeker zuur . hoop dat jullie snel geholpen kunnen worden

6. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het aantal defecten vrij hoog.
    Als je bekijkkt dat er maar 2000 in omloop zijn

7. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Had ik al in een ander draadje gepost maar ik werd hierheen verwezen.
    Bij deze dan, nog een keertje:

Tja..
    na een minuutje of 5 heeft mijn splinternieuwe Xbox 360 het al begeven.
    De dvd's worden niet meer gelezen na een korte "can't read disk, is region code correct?"

De winkel doet niets aan garantie.
    Microsoft dan maar, ten slotte heb ik wel zo'n 5 jaar fabrieksgarantie.

Eerst even de website:
    Dienst is niet beschikbaar
    De webserver is mogelijk te zeer belast om je verzoek te kunnen accepteren. Probeer het later opnieuw.

Oeioei...
    Telefonische hulpdienst.
    Tuut..tuut..tuut.
    Maar de aanhouder wint.
    Na slechts 12 keer bellen een enigszins overspannen Belgische mevrouw die mij beleefd uitlegt dat ik op z'n vroegst een keer in de komende week zal worden teruggebeld door een techneut.
    "Eerder kan echt niet meneer, het is zo druk, zo druk".

Arme Belgische mevrouw.
    Ik vraag me af of ze ook een 360 heeft.

Meneer microsoft maakt op mij op dit moment geen al te beste indruk.
    Jammer hoor, ik had me echt verheugd op een paar rondjes Gotham.
    Gelukkig zijn er nog genoeg andere dingen te doen.
    Ik ben benieuwd of ik nog ooit in de komende week wordt teruggebeld....

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 staat al vanaf 11 uur aan en nog 0,0 problemen...ook niet heet enzo.

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    High 5; Echt ellendig man. Dit is gewoon nòg erger dan dat ding mislopen. :eek:

Succes d'r mee.

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wat is het probleem met die voice chat?? Als je met iemand chat hoor je gewoon standaard jezelf in de echo ofzo? Echt gruwelijk irritant!

11. passie42

passie42 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja..... ook al een kapotte XBox.....

Net gehaald met extra controller, battery pack, wireless WLan en drie games.
    Kom thuis, zet hem aan en hij begint gelijk een raar geluid te maken, net een Tierapje die aanloopt tegen een koelertje ofzo.
    Dus ik uitzetten, even wachten en weer aanzetten en toen deed hij zogoed als niets meer. Alleen knipperen de lichtjes op die ring of light van rechtsonder tm linksboven. Verder nada.

Eerst kreeg ik nog warempel iemand van de servicelijn en die zei dat ik maar terug naar Dixons moest maar ja, die zijn er al doorheen. Toen weer teruggebeld maar steeds weer die belgische vrouw die mijn nummer op wil nemen en zegt dat ik volgende week word terug gebeld :-(
    Sta je dan met je EUR 700,- aan (momenteel) waardeloze spulletjes .

Heb ik hier op zitten wachten?? Voor gespaard ??? Weg plezier!

Slechte zaak!

Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  12. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Dat idee heb ik ook... ik was vanmorgen heel even in de chat en ik hoorde niets en wat ik zei hoorde niemand... verder nog niet getest.

13. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    een tip: laat je box op kamertemperatuur komen. mijn box is net aangekomen en hij is ijskoud doe ik hem aan wordt ie bloedheet dat kan nooit goed zijn. dus heel eventjes geduld nog;)

14. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Je was al hele dag hier spammen dus was blij dat je de 360 nu hebt ;).
    Dat moet met alle apparatuur...nooit meteen aanzetten, want moet 'wennen' aan de omgeving.

15. kloon

kloon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 staat sinds 10 u rustig te zoom
    het is nu 17 u en alles nog steeds ok

oef ik zit save denk ik

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mua mijn Xbox 360 heeft alleen even niks staan doen bij het rustig bekijken van alles enzo maar ik heb echt niet het geduld om een paar uur te wachten. Heb hem dus al ff aan staan maar totaal geen problemen, ben nu aan het wachten tot de demo van Kameo klaar is.

17. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    staat er al vanaf 10 uur tot net 5 uur.
    helemaal niks mis !!

18. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 stond van een uur of 1 tot 4 aan, alles werkt nog perfect! Hoop voor degenen met een kapotte 360 dat MS snel terugbelt. Ik ben een goede service van MS gewend, maar wat ik hier lees is niet echt positief!

19. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    @ Passie42: Kijken wie van ons tweeen het eerst gebeld wordt?

We houden gewoon een "live" update in deze thread van de service van Microsoft bij een defecte Xbox 360.
    Och, ik kan er nog wel om lachen (als een boer met kiespijn) er zijn belangrijker dingen in het leven dan een kaduuke Xbox met 5 jaar garantie :+
    Het blijft vervelend dat wel maar ja nu kan ik wel morgen rustig de auto gaan wassen.
    En de demo van NFS speelt toch ook aardig weg (al heb ik de game er wel een metertje nast liggen).

20. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Count me in!!!
    Dan wachten we met z'n 3en op wie het eerst terug gebeld wordt.
    Mijn Xbox360 heeft nog niet veel gedaan sinds vanochtend 10:30. Als ik de machine aanzet kan ik even door de menu's heen bladeren en dan is het gedaan. Het beeld "bevriest" en er verschijnen allerlei zwarte en witte blokjes over het hele scherm.

Ik heb in eerste instantie geprobeert contact op te nemen met MS maar ik ben alleen in het bezit van een mobiele-telefoon en daarmee kun je dat nummer niet bellen dus via een omweg (Microsoft Amsterdam) toch bij de helpdesk uitgekomen en daar mijn gegevens achtergelaten en nu maar wachten op de terugkoppeling.

Ach nu kan ik dit weekend m'n huisje een beetje poetsen... OK MOOI!

Groeten,

Bart.

ps ik hou jullie op de hoogte!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina