1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Doen we.

Gentlemen, fasten your seatbelts, the race is on!!
    :)

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is de Xbox 360 nog maar één keer uitgevallen, volgens mij was dat mijn schuld. Of m'n broer deed hem uit met de controller.

3. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij valt ie soms ook uit, ik heb er even ervoor wel en mep op gegeven omdat er een vlieg op zat maar kweet niet of het daaraan kan liggen :confused:

4. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ook niet doen he

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn tv geluid stoort als een gek..:| echt vreemd.
    ALs je de guide bottom in toets heb ik het niet meer maar bij het normale dashboard hoor je steeds zo;'n "beep" alsof iemand gebeld word.
    iemand ideeen?

6. JrY

JrY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een gezond kindje!!!!!!!!!!!!

7. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne gekregen vandaag en tot nu toe nog geen problemen gehad! ben nu alles bij elkaar ongeveer 3 uurtjes aan het spelen

8. Bedoel je niet dat 'bliepje' die je hoort als er iemand uit je friendslist online komt?

9. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    hehe juist

10. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond om een uur of 20.00 in Roermond was er nog 1 core system te koop bij de Dynabyte, (werd wel nog verkocht nadat we (jaja lekker winkelen met me vriendin :D ) een minuut of twee in de winkel waren). Maar na al die meldingen van te warme voedingen enz enz in Amerika had ik toch al besloten om toch maar even wachten op de eerste revisie waar hopelijk veel voorkomende problemen mee opgelost worden esp. het warmteprobleem van de voeding en de crashes. En nadat ik al de berichten in dit draadje heb gelezen ben ik blij met mijn beslissing nog even te wachten.

11. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    NOu ik heb overigens nergens last van.. ding heeft 7 uur achter elkaar aan gestaan, downloaden, spellen spelen, muziek en plaatjes streamen ALLES! werkt perfect_O_

12. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik echt een redenatie van niks. Dus omdat de componenten goedkoper worden zijn ze slechter? Meestal worden de componenten na doorontwikkeling, dus qua warmteontwikkeling, tolerantie waardes enz. juist beter dan componenten uit het begin. En een ander gevolg is dat bij het doorontwikkelen van de productieprocessen er ook minder uitval is waardoor de kosten nog meer gedrukt worden. En het integreren van chips is al helemaal geen bezwaar meestal drukt dit de stroomopname ook en dit zal zeker bij een machine als de Xbox 360 die (zoals we nu in de diverse media en op de diverse fora kunnen lezen) een echt probleem heeft met totaal benodigde vermogen, een groot voordeel zijn uiteindelijk. Namelijk een kleiner voeding omdat er minder vermogen nodig is om alles te laten werken.

13. Volgens mij heeft hier in NL nog helemaal niemand problemen met de voeding gehad toch??

Dat ding van mij staat ook al de hele dag aan en zo warm wordt ie echt niet.

14. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas nog niets vernomen van Microsoft, morgen nog maar eens bellen.
    Ondertussen kan ik wel "Call of Duty 2" spelen mits ik de DVD er maar meteen inleg en het systeem er van laat op booten. Laat ik de Xbox in het menu terecht komen dan crashed hij meteen. Dit werkt trouwens niet met PGR3, die loopt nog steeds vast. Dan maar even tevreden zijn met COD2, alleen kan ik deze niet op Live spelen want zodra hij een account wil aanmaken of zoeken loopt het systeem weer vast.

Hoop dat morgen meer goeds brengt

Trustuh!

15. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne staat aan sinds half drie 's middags, nog nergens last van gehad, voeding wordt bij mij ook niet zo warm. Ik dacht wel even dat hij niet helemaal goed was, want hij viel een paar keer uit. Wat blijkt, een vriend van me vond het lollig dat ding een paar keer uit te zetten met de afstandsbediening...

16. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de Xbox 360 zo'n 10 uur aangehad (ook wat demo's gedownload etc) en heb 0 problemen gehad.
    Enige probleem zonet was een vastloper bij PGR3 toen ik een nieuwe race wou selecteren. Dat neem ik voor lief :)

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bij PGR3 als ik een game eindig dat hij beetje blijft hangen, maar voor de rest geen problemen gehad(behalve die gare headset op het begin).

18. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig ook eentje die het goed doet... 9 uur constant aan (games, downloaden, live) alles werkt_O_ Halo2 ziet er idd mooier uit... en gta sa's laadtijden zijn zowat gehalveerd op de 360:eek: .

Khoop voor jullie dat M$ jullie gauw terugbelt! Hier heb je inderdaad niet op gewacht:mad:

19. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m nu ook een uurtje of 10 aanstaan.. Geweldige machine. Maar ik heb wel een probleem. Ingame ziet er echt fabuleus uit op een WEGA CRT van Sony met advanced scart. Alleen de filmpjes ervoor schokken bij mij behoorlijk. Eigenlijk is dit bij alle games die ik tot nu toe heb geprobeerd.
    Ingame is supervloeiend.

Daarbij komt nog dat DOA3 (xbox) na het downloaden van een update op de 360 vastloopt wanneer iemand KO gaat.. Weird.. Zou iemand ook eens moeten proberen.. Niet helemaal compatible denk k...

Hoort dat schokkerige tussen/introfilmpjes?

Tnx

20. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb problemen met NFS: MW.. maandag maar omruilen voor een ander spel, hopen dat hij dan niet meer vast loopt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina