1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox sinds de launch en nog nooit problemen gehad. Dus ik heb er alle vertrouwen in dat de 360 ook goed zal functioneren.

2. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik heb ook geen problemen gehad en ik heb mijn xbox meer als twee jaar. Misschien is de lens een beetje vies maar ik kan nog wel alles spelen ( behalve Fable en Burnout 3 blijven nog weel eens een paar sec. hangen maar dat bout niet )

BTW: Dit is mijn eerste post met een beetje 'kwaliteit'

3. D2B

D2B Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is geen pessimistische idee ofzo, maar ik hou wel erg veel rekening mee dat de 360 in het begin niet zo stabiel is vawege de enorme prestaties die die moet leveren. En mijn mening waarom dat is, komt omdat MS de launch te snel wil klaarspelen. de eerste keer dat ik hoorde dat de 360 nog dit jaar uit zou komen las ik overal ook dat MS er behoorlijk druk heeft gezet om de 360 op tijd af te krijgen, bij mij rezen er gelijk vraagtekens of dat wel zo een goed idee is. immers haastige spoed is zelden goed bij een te snelle launch...

Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  4. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is het niet om te huilen?

5. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat Microsoft het laat gebeurren dat er : "kinderziektes" inzitten.

waarom niet? omdat dan iedereen zegt van ohh wat een gaar ding en nemen ze allemaal de ps3

6. SupahMaster

SupahMaster Guest

Dat was dus géén kwaliteit post

On-Topic: Het is helemaal niet te vroeg ze moeten juist eerder launchen. Als ze een half jaar later gaan launchen dat zijn ze die voorsprong in de markt juist te gauw kwijt omdat de PS3 dan ook zo ongeveer word gelaunched

7. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Jongens, even stil. De expert spreekt.

:{

8. D2B

D2B Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jullie ergens wel gelijk hebben Franko en SupahMaster met jullie argumenten. MS zou inderdaad bij een te late launch zn voorsprong kwijt raken en al helemaal geen vertrouwen meer kweken bij de consumenten als ze een "gaar ding" op de markt hebben neer gezet. Toch blijf ik gewoon een beeetje sceptisch en wacht het af, voorzichtigheid is wel geboden als je van plan bent om 399,- + 60,- (game) neer gaat leggen voor een console waar je nog niet echt weet wat je ervan kunt verwachten.

9. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik ga hem niet bij de launch kopen aangezien ik niet genoeg geld heb.
    Het verstandigste is denk ik om een Xbox 360 januari-februari te kopen.
    Dan is ook Gears of War uit én Ghost Recon: AW. Maar ik weet niet naar welke game jij je voorkeur geeft.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze console zal geen kinderziektes bevatten ... waarom niet? Omdat bij de launch van de eerste xbox ... microsoft heel veel van zijn fouten heeft geleerd ... ze hebben nu betere leferanciers gevonden die wel hun afspraken na komen ... en Microsoft heeft zijn systeem dit keer niet ad hoc gelanceerd ... Zogenaamde paniek voetbal is nu echt niet nodig

11. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk heb ik nooit last gehad van enige mankementen aan mijn xbox. Ik denk niet dat wat je zegt klopt. Er hebben inderdaad wel redelijk wat mensen problemen gehad, maar niet vele xbox-bezitters.
    Ik vind het ook een beetje raar dat de angst hiervoor invloed heeft op de keuze of je in de eerste maanden wél of géén xbox 360 koopt. Het lijkt me stug dat je met enige zekerheid kan zeggen dat alle mankementen uit het systeem zijn gehaald. Dus of je hem nou wel of niet koopt, problemen kunnen toch altijd voorkomen.
    En stel je hebt wat problemen en je moet hem opsturen? Dan kun je na de reparatie toch weer vrolijk verder gamen... Mij lijkt dat niet zo'n probleem. Die 399,99 die je ervoor neer hebt gelegd ben je heus niet zomaar kwijt, je hebt ook nog altijd zoiets als garantie, toch..

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Idd het is een beetje het zelfde verhaal als dat van The elder scrolls.
    Ze brengen Morrowind uit dat zat vol met bugs.
    Dus Oblivion zijn ze nu de hele tijd aan het testen. Aan het zoeken naar bugs en die willen ze eruit halen. Ik denk dat microsoft dat nu ook aan het doen is met de 360. En dat is wat ze met de xbox niet goed gedaan hebben.

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ze maken echt wel goed spul hoor, anders hebben ze zichzelf er alleen maar mee te pakken (die service die ze dan moeten bieden, kost hun geld en het is niet echt goeie publiciteit). Er kan altijd iets gebeuren, maar dat zal sporadisch zijn. Ik heb nog nooit een probleem gehad met mn Xbox en die wordt al bijna 4 jaar intensief gebruikt als ik het goed heb. :D

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jups, komt helemaal goed.
    Ook ik heb geen problemen met mijn Xbox gehad :). Tweedehands gekocht, 2 maanden na de launch. Die persoon had hem wel met de launch.
    Al gaf hij wel wat een dirty disc error aan, maar dat heeft gewoon aan de lens gelegen.

En idd, ze zullen vast wel van de Xbox launch geleerd hebben.

15. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik heb er toch veel vertrouwen in dat er niet zo veel kinderzieketes in zitten.

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook maar je weet het nooit.
    Dus daarom heb ik hem nog niet gepreordered, en wacht ik een tijdje.

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    zometeen weer dat probleem met die kabels , gaat ju nieuwe xbox 360 in du fik!! hahahaha lijkt me eene kant wel komisch als ju het leest .m
    maar om het mee te maken ..... nee

18. Koffie mok

Koffie mok Guest

Krijg je dan een nieuwe als die in de vik vliegt?

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee jij moet de kosten betalen aan Microsoft :{.

20. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak me ook nergens zorgen om. Ik heb de Xbox 360 pas tegen Februarie dus als ik veel klachten over de Console heb gehoord ben ik in ieder geval op de hoogte. Dat wil neit zeggen dat ik hem laat vallen. De een gaat er ook voorzichter om als de ander. Verplaats hem niet teveel etc. Is ook belangrijk. Moet natuurlijk kunnen maar toch. Ik mag hopen dat de 360 een stevige Console is. Pre- Orderen is natuurlijk altijd een Risico. Maar ik kan tot de tijd wel blijven wachten. (Gelukkig) Maar ik vertrouw wel op MS:cool: Zolang de Service van MS goed blijft ben ik tot de tijd tevreden...

Laatst bewerkt: 10 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina