Mijn boerenverstand zegt me dat zelfs een veelgeplaagde service desk als ze het onderscheid kunnen maken tussen een RTFM en een DOA (dit is leuk
) toch ook wel prioriteiten moeten kunnen stellen tussen die 2.
De mededeling "men belt u de komende tijd nog wel een keer" is dan wel een beetje mager voor de 10 arme stakkers die hun hoge verwachtingen reutelend voor hun ogen de geest zien geven daar waar domme niet-lezers vrijwel meteen worden geholpen of in elk geval te woord worden gestaan.
Je inspanningen worden op prijs gesteld Paul.
Zoals eerder gezegd, jullie medeleven [traan wegpinkmode] is als een klein zonnestraaltje in een donkere kille wereld van ingesprektonen en servicenummers! [/traan wegpinkmode]
Goed weekend allemaal en happy gaming.
UPDATE:
Still in the race.
De belgische mevrouw van de servicelijn had vandaag een zware mannenstem.
Ze heeft zeker een hoop koffie op en veel gerookt.
De meneer wist me -nogmaals- te vertellen dat het veeeeeeel te druk is om zich te kunnen bemoeien met een kapotte Xbox360 (echt waar het zijn z'n eigen woorden) en dat ik echt binnenkort een keer zal worden teruggebeld.
Op mijn vraag of ik moest rekenen in dagen of in weken moest hij me een precies antwoord schuldig blijven maar hij stelde me toch een beetje gerust, "een week zal het waarschijnlijk niet worden".
Nou gelukkig maar, dat is goed nieuws voor ons alle 10!
Hij heeft nogmaals mijn naam en telefoonnummer genoteerd.
Pitstop 2 achter de rug, we zijn weer op het circuit!
Klik om te vergroten...