1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Ook de intro film van Forza loopt niet soepel. Het spel loopt wel prima.
    Het heeft denk ik iets te maken met die software emulatie van de video kaart.

2. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel wat gerommeld met PAL50 PAL60 instellingen in het system menu. Met PAL 60 lijkt het iets soepeler.. Alshet er uberhaupt al mee te maken heeft...

3. marco3key

marco3key Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen met de defecte xbox zet eff je manufacture datum eff in de forum dus van welke batch dat ding is . Achter op je xbox zit een stikker met de datum dat ie gemaakt is. De mijne is van 24 november 2005 en tot nu toe gelukkig geen problemen..Ik ben nieuwschierig of jullie defecte machines in dezelfde data zitten dan zou het een bepaalde batch zijn waar defecte machines bij zitten..

groetjes marco

4. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is van 17-oktober en heb last van haperingen in tussenfilmpjes...

5. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik dit zo allemaal lees, is er toch iets meer aan de hand met de 360 dan de voedingsprobleem. Echt gaar van Microsoft, dat ze zo'n product verkopen.

6. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    12 uur aangehad, geen vastlopers, demo's gedowload en film gekeken. Werkt perfect geen mankementen. En de voeding en 360 zelf worden ook niet erg warm. Enigste minpunt de herrie van de dvd drive. Als je een demo speelt van de HDD is het geluid aanzienlijk minder.

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Grappig om te horen van iemand die nog geen goed woord over de 360 heeft gezegd op het forum. Je mening is niet erg geloofwaardig jongen ;). En als je miljoenen consoles maakt zullen er altijd een paar tussen zitten die het niet goed doen, shit happens, garantie en je krijgt een nieuwe. Zelfde met ps2's, Gamecubes en eigenlijk alle hardware.

8. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Wat me nou echt opviel tijdens het uitpakken van me Xbox360 is dat de xbox zelf maar heel weining beschermd is verpakt. Ik heb genoeg postpakketjes gezien met allerlei duur computer apparatuur dat 3 keer beter is verpakt.

Ik kan me goed voorstellen dat sommige xboxen flink wat mee hebben gemaakt met het vervoer...:{

9. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij schokkerige filmpjes moet je de console op PAL 60 zetten >> probleem opgelost.

10. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    De productiedatum van mijn dud is: 31-10-2005

We zijn inmiddels een dag verder en nog steeds niets gehoord van de beroemde "overnight service" van Microsoft.
    Het hele verhaal tot dusver doet me trouwens heel sterk twijfelen aan de claim van Microsoft dat slechts 3 tot 5% van de consoles een gebrek vertoont.
    De dame die ik via de servicelijn sprak maakte toch een heel andere indruk.
    Ze had het over "een gekkenhuis en waanzinnig druk" toch geen termen die bij een te verwachten maximale returnrate van 5% horen.

En nogmaals, de beroemde service van Microsoft vind ik tot op heden een beetje teleurstellend.

Iedereen bedankt voor de sympathie, het helpt een heel klein beetje en alles zal uiteindelijk best wel weer goedkomen, daar twijfel ik niet aan.
    Enfin, the race continues!

Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  11. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas voor High 5 kan ik momenteel weinig betekenen voor je, maar wel kan ik zeggen dat de telefoondruk bij de servicedesk voor 90% wordt bepaald door RTFM-calls, ofwel read the f** manual!

Zoals

Hoe sluit ik mijn wireless controller aan?
    Hoe kom ik op Live?
    Hoe recover ik mijn gamertag?

Mijn huidige indruk is dat het aantal DOA-gevallen (Dead ON Arrival) de 10 nog niet is gepasseerd, dus dat valt enorm mee. Let wel, dat is mijn indruk gebaseerd op scannen over het Internet, ik zit niet achter de helpdesk. Uiteraard voor High 5 geen oplossing.

Ik zal maandag eens checken wat er kan gebeuren om de capaciteit van de helpdesk te verhogen. (Geen beloftes)

12. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn boerenverstand zegt me dat zelfs een veelgeplaagde service desk als ze het onderscheid kunnen maken tussen een RTFM en een DOA (dit is leuk :+ ) toch ook wel prioriteiten moeten kunnen stellen tussen die 2.
    De mededeling "men belt u de komende tijd nog wel een keer" is dan wel een beetje mager voor de 10 arme stakkers die hun hoge verwachtingen reutelend voor hun ogen de geest zien geven daar waar domme niet-lezers vrijwel meteen worden geholpen of in elk geval te woord worden gestaan.

Je inspanningen worden op prijs gesteld Paul.
    Zoals eerder gezegd, jullie medeleven [traan wegpinkmode] is als een klein zonnestraaltje in een donkere kille wereld van ingesprektonen en servicenummers! [/traan wegpinkmode] ;)

Goed weekend allemaal en happy gaming.

UPDATE:
    Still in the race.
    De belgische mevrouw van de servicelijn had vandaag een zware mannenstem.
    Ze heeft zeker een hoop koffie op en veel gerookt.

De meneer wist me -nogmaals- te vertellen dat het veeeeeeel te druk is om zich te kunnen bemoeien met een kapotte Xbox360 (echt waar het zijn z'n eigen woorden) en dat ik echt binnenkort een keer zal worden teruggebeld.
    Op mijn vraag of ik moest rekenen in dagen of in weken moest hij me een precies antwoord schuldig blijven maar hij stelde me toch een beetje gerust, "een week zal het waarschijnlijk niet worden".
    Nou gelukkig maar, dat is goed nieuws voor ons alle 10!
    Hij heeft nogmaals mijn naam en telefoonnummer genoteerd.

Pitstop 2 achter de rug, we zijn weer op het circuit!

Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  13. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne heeft ook manufacture date 31-10-2005!
    Ik ga zo meteen nog eens ff bellen en kijken wat ze voor me kunnen betekenen.

Groeten,

Bart.

14. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox maakt bij mij redelijk veel geluid.. netzoals sommeige PC's ..

heeft iedereen dat?

het is alleen zo als je een spel speelt op dashboard niet

15. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook, lijkt wel een ventilator, of een elektrische kachel

16. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent toch van het promoteam, dat is toch heel wat anders dan manager van de helpdesk? Dus de claim dat jij capaciteit van de helpdesk wellicht kan vergroten klinkt me een beetje vreemd in mijn oren. Misschien kun je wel een berichtje sturen richting high 5, zodat je het serienummer van zijn Xbox360 te horen krijgt. En op die manier kunt laten checken op de helpdesk wanneer ze het terugbellen van high 5 in de planning hebben staan.

17. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is dat geluid de diskdrive...

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat viel mij ook meteen op :mad:
    Tijdens het gamen via DVD-drive maakt de Xbox360 behoorlijk veel herrie.
    Het viel mij ook op dat de Xbox360 behoorlijk veel warmte produceerd.

Maar ook tijdens het opladen van de Batterypack blijft de Ventilatoren irritant door draaien.

19. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hehehe, hij is goed... (Check voor de grap even mijn weblog)

20. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: OEPS hahahahahaha, :eek: , bij deze dan mijn excuses. Ik had niet mogen uitgaan van die ene reply van jou, HAHAHAHA, ik zit hier gewoon te lachen achter mijn computer nu ik alles even teruglees, dat was niet echt mijn beste reply. Sorry Paul ;) . Goed weekend toegewenst trouwens!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina