1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BinaryBubblegum

    BinaryBubblegum Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect

    Mijn Xbox360 is van 24-11-2005!
    Ik heb al aardig wat uurtjes Call of Duty 2 gespeeld op mijn Hdtv en het ziet er allemaal prachtig uit.
    Geen problemen tot nu toe, voeding wordt niet echt warm en ook de Xbox zelf blijft tamelijk koel. De europese versie van de Xbox heeft natuurlijk een andere voeding dan de VS-versie en ik verwacht eigenlijk ook weinig problemen met oververhitting van de voeding.

    Inmiddels ook al voor elkaar dat ik al mijn muziek en foto vanaf mijn pc via de Xbox op mijn televisie kan beluisteren en bekijken (met MS Mediaconnect).
    Om Mediaconnect te kunnen installeren moet je eerst .Net Framework installeren van Microsoft.
    Het kan gebeuren dat je daarbij een foutmelding krijgt (Error 2908 ). Dat kan te maken hebben met een eerdere mislukte installatie van .Net Framework. Eenvoudig op te lossen: zie http://blogs.msdn.com/junfeng/archive/2004/01/31/65457.aspx.

    Al met al een prachtig apparaat om in huis te hebben, al denkt mijn hond daar iets anders over, die wil namelijk wel graag op tijd uitgelaten worden ;)

    Groet,

    Mercator
     
  2. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn om te horen van iemand die er verstand van heeft! :) PRobleem idd verholpen.. SUPERAPPARAAT
     
  3. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is dit voor een achterlijke post :{ Mijn mening is niet geloofwaardig?

    Ik constateer iets namelijk dat er gewoon een hele hoop verschillende dingen niet klopen aan dat ding terwiijl mensen er wel 400 Euro voor dokken en het enige wat jij te zeggen hebt is "shit happens". Sorry hoor, maar bij mij gaat het er niet in. Als de helpdesk van de XBOX begeeft en mensen te horen krijgen, dat ze op dit moment niet geholpen kunnen worden en dat ze op zijn vroegst over een week terug gebelt zullen worden dab zijn het meer dan een paar dude.

    En waarom zou ik iets positiefs willen zeggen over iets wat ik nooit in mijn handen heb gehad :confused:

    Ik dacht trouwens, dat ik regelmatig post op de DOA4 thread en daar heb ik toch echt een 360 voor nodig en aangezien die pas ergens in Januari uitkomt heb ik em op dit moment niet nodig.

    Als er een van ons twee ongeloofwaardig is dan ben jij het wel jongen _0/

    PS.

    Of komt het misschien door de vroege tijdstip van je post?
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lees dat veel mensen last hebben van een ''boeing'' xbox. ik heb dit dus totaal niet. ik hoor hem echt amper met het geluid van me tv uit. ook wordt ie totaal niet heet en werkt ie echt perfect.

    me vader was alleen niet zo blij toen ie dat voedingblok zag + die dikke kabel die je xbox ingaat:p
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Neh.. xbox live nog niet aan gehad. Inmiddels opgelost. Maar vreemde shit was het wel. een constante beep/brom ofzo.
     
  6. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo dan?
     
  7. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey... Dus jij bent de man waar we al onze hoop op moeten vestigen!:9

    Als je ons meer kunt vertellen dan de helpdesk ons op dit moment kan dan horen we het natuurlijk graag van je! Het enige wat de helpdesk ons kan vertellen is dat ze ons gaan terug bellen en in welk tijdsbestek wordt niet verteld.

    Achja voor 400€ een witte doos in de woonkamer is ook niet mis:9
    Op dit moment is het gewoon een kunst-artikel. Kijken, kijken... niet aankomen!;)

    Geduld is een schone zaak!
     
  8. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel...je zegt het al zelf in je laatste mail.....:confused:

    Hoe kun je een onderbouwde mening geven als je zelf nog niet in het bezit bent van een 360 en uitgaat van mails van anderen.
    Dus ik kan ervan uit gaan dat als je iets niet in je handen hebt gehad je standaard dus een negatief antwoord zal geven....over een objectieve mening gesproken....duh...

    Idd....dan is je mening niet geloofwaardig. _0/
     
  9. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne werkt PERFECT, sinds donderdagnacht in bezit omg wat een vette games (pgr3, cod2 en kameo) en mediaconnect is ook goud dvdspeler is lawaairig maar enkelt last van als hij aan het laden is en omdat er op dat moment geen geluid is. 360 rulez!
     
  10. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen moeten echt leren lezen en niet dingen in hun hoofd halen :{

    Ik constateer slechts een feit en dat is dat er er veel dingen mis zijn met de 360. Ik baseer dit inderdaad op post van mensen hier en op andere fora. Moet ik om tot deze conclussie te komen echt zoon ding aangeschaft hebben? Dat vind ik een erg flauwe opmerking om mij monddood te maken.
    Voor de rest verkondig ik geen mening waar jij het over hebt en daardoor geef ik ook geen onderbouwing ;)

    Ik ben gewoon een critische consument vandaar mijn critische posts mbt de 360 en meer hoef je er niet achter te zoeken.

    Stop je kop maar weer in de grond waar je het blijkbaar zo lekker vindt zitten_0/ (wat is deze smilie leuk zeg)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  11. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    totaal geen problemen met mijn xbox360. snap ook niet hoe de voeding door kan branden want die van mij word amper warm.
     
  12. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    De overnight service van meneer Microsoft maakt de naam nog niet erg waar.
    Another day, another dud.

    Het is nu 17:00 uur en dus zal het er ook vandaag weer niet van komen.
    Morgen hebben alle medewerker (geen schrijffout) van de technische dienst en van klantenservice een vrije dag en dus zijn er geen storingen, geen klachten en ook geen vragen.
    Een mooie dag voor de statistieken van Microsoft, vermoed ik.

    Het is de klantenservice van het ongeveer grootste IT bedrijf ter wereld in 2 dagen niet gelukt om de ongeveer 10 mensen die een Xbox360 hebben gekocht met een al dan niet fatale fabricagefout, te woord te kunnen staan.
    Laat staan om er een oplossing voor te vinden.

    Dat is een beetje jammer van zo'n launch.
    Blijkbaar is er iets over het hoofd gezien tijdens de vergaderingen van de launchbegeleidingsploeg bij Microsoft.
    Ik bedoel, je kunt toch aardig inschatten dat eventuele storingen en fabricagefouten zich al vrij snel na de introductie van je mooie nieuwe machine zullen voordoen als je die in gote getale op de markt brengt.
    Als je die launch dan op een vrijdag houdt is het wellicht raadzaam om een klein ploegje techneuten op afroep te houden voor de zaterdag en -bij een erg klantvriendelijk bedrijf- wellicht zelfs op zondag.

    het moet toch mogelijk zijn om die ongeveer tien mensen in no-time van hun probleem af te helpen of op z'n minst een kleine toezegging te doen wanneer men zich met het probleem zal gaan bezighouden.
    Nada.

    Ik denk dat ik mijn Xbox360 dinsdagmiddag ga terugbrengen naar de winkel als ik dan nog niets van meneer Microsoft heb gehoord.
    Gelukkig heb ik als klant van die winkel in elk geval nog het recht om elke aankoop binnen 7 dagen zonder opgaaf van redenen te ontbinden.

    Microsoft overnight service? Microsofts oversight: service!
    De race gaat door.
     
  13. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook geen problemen gelukkig, enigste vage is dat me AV kabel ( die met de switch tv/hdtv) beetje los in me xbox zit , hebben meer mensen dit?
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 9 en een half uur achter gezetten, en geen probleemen gehad.

    Ik heb gedownload, muziek gesteamt, multieplayer, singelplayer, op een 5.1 bozen zet aangesloten. Dat is echte aan teraaden je Xbox 360 aan een 5.1 set tekoppelen.
    En hij loopt ook niet vast of iets anders.
     
  15. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox360 heeft een half uur goed gefunctioneerd en loopt nu vast met :
    PGR3,PDZ,CoD2,Condemned,Kameo...
    Waarschijnlijk dvd drive niet in orde !!!
    Feitelijk heb ik er dus niets aan.
    De helpdesk is zo "druk" dat ik op een terug bel lijst sta en dat ik nu +-48u later nog steeds niet ben terug gebeld...

    MS Bedankt ....
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens microsoft hun service is nu gene vette.

    ik vandaag mijn xbox360 weesten halen.
    steek er een spel in start ni op.
    een ander spel ingestoken werkt nog nie.
    muziek spelen liep ook vast na een tijdje.
    en er kwamen strepen op de zijkant van de cd. en neen ik heb hem niet gekanteld tijdens het spelen.
    steek er een xbox1 spel iin werkt wel.
    ikke bellen naar klantendienst.
    zullen terug bellen nog niet van gehoort.
    ik zeg roep die xbox360tigs terug

    /Mod Let aub een beetje op hoe je typt. Dit leest vrij irritant. -Goiz
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2005
  17. GAARA79

    GAARA79 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij doet het niet meer, deed het goed voor zo'n 20 minuten, nu komt hij niet eens langs het opstart scherm.. en of ik error messeges, en de ring of light knippert rechts onder rood. MFD 2005-10-31
     
  18. GAARA79

    GAARA79 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelfde, heb gister en vandaag naar de help desk gebeld en nogsteeds niets gehoord..

    Maar mijn eerdere ervaringen met MS wat betreft dit soort dingen was wel goed. Mishien hebben ze het ge outsorced ofzo. Ik denk wel dat het goed komt, Ik moet alleen geduld hebben..
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel eigenaardig dat ik geen errors krijg en mijn voeding en de ring of lighth blijft groen. als een spel opstart blijft het beeld staan en blokkeert mijn xbox360 dus ik hebben vandaag om 1000 euro voor niets uitgegeven
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat ik nog eigennaardiger vin is dat ij wel spellen als halo, halo2, pro evo5 kan afspelen zonder problemen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina