1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    nop werkt niet:'-(
    ku M$
     
  2. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je zult wel een nieuwe controller moeten hebben. Succes met het bellen van de helpdesk!
    Één schrale troost, ik had tot zonet nog niet eens door dat de Vibration het wel deed, je hebt het onder het spelen meestal toch niet door dat ie vibreert! (Dit geld niet voor de vrouwen O-) )
     
  3. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar?
     
  4. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zal ik een nieuwe controller moeten hebben.
    Het is toch neit zon ramp
     
  5. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het al8)
    heb net de demo gespeeld van nfsmw en hij vibreert als een tierlelier
     
  6. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag,

    Het valt me op dat veel mensen hier posten dat er niets aan de hand is en dat hun Xbox360 perfect werkt en hoe mooi het allemaal wel niet is. Dit topic heet "Kinderziektes Xbox 360?" en is dus bedoeld om mankementen te melden!!!

    Aan iedereen dus, STAY ON TOPIC!!!

    Sorry, maar misschien ben ik wel een beetje gefrustreerd door het feit dat mijn Xbox360 een DOA is en ik dus maar moet afwachten wat er gaat gebeuren.

    Groeten,

    Bart.

    ps. maar een feit is een feit, dit topic is bedoeld voor mankementen en andere gerelateerde problemen!
     
  7. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    (*)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    interresante post :{
     
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik t schijfje Condemmed erin krijg ik de volgende melding:

    The disc is unreadeble. It may be the wrong region for this console.
    1. Match the region of the disc to the console
    2. Clean the disk whith a soft cloth.
    3. Restart the console.

    Heeft iemand dit al eerder gehad?

    Er zitten geen krassen op t schijfje trouwens
     
  10. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep exact hetzelfde hiero...
    Heb je er meerdere spellen bij?bijv. kameo of pdz dan loopt ie waarschijnlijk ook vast namelijk!
    bij mij doet ie dit bijvrijwel elke game alleen dan na een half uurtje spelen ofzo....
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zijn het fouten van de spellen misschien? (de 360spellen)
     
  12. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja heb cod2 er ook bij Maar daar heb ik verders geen problemen mee!!
     
  13. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm...
    Dit was de melding die ik kreeg ongeveer 10 minuten na het opstarten.
    Hierna heeft de dvd speler volledig de geest gegeven.

    De servicelijn van Microsoft is trouwens ongeschikt voor dit probleem.
    Vreemd trouwens want eerst moet je door een computerlijstje worstelen met keuzes zoals "voor problemen met software, toets 1. Voor problemen met accesoires, toets 2." enzovoorts.
    De keuze voor problemen met Xbox 360 hardware geeft je een nerveuze Belgische meneer of zijn vrouw (ze wisselen elkaar af denk ik) die je uitlegt dat hij:
    a. Niets weet.
    b. Niets kan doen voor je.
    c. het vreselijk, vreselijk druk is.
    d. Hij niet weet wanneer en of je wordt teruggebeld.
    e. Door wie, dat weet hij of zij ook niet.

    Het is duidelijk dat het Nederlandse management van Microsoft zelf nooit een servicelijn nodig heeft gehad.
    Het is jammer dat een goed concept als overnight service van Microsoft, in principe toch een uitstekend uitgangspunt, door laksheid in controle en domme planning in de inzet van personeel, door werknemers onder datzelfde management nivo de nek wordt omgedraaid en zodoende een heleboel kwaad bloed zet bij een -meer dan trouwe- achterban.


    Kinderziektes?
    Uiteraard.
    Het komt allemaal vast wel weer goed, daar twijfel ik niet aan.
    Het blijft jammer.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  14. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Wachten duurt lang he'.... ik hoop toch echt dat er snel eens positief nieuws gemeld wordt door Microsoft zodat ook WIJ kunnen gaan genieten van de Xbox360.

    Ff wachten nog.... nog ff wachten.... ff wachten nog...... XBOX360!

    p.s. jullie status is dus ook nog ongewijzigd? Ik kom niet verder dan, je gevens worden genoteerd en je wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld. Jammer dat dit alleen nu al meer dan 36 uur in beslag neemt!!
     
  15. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er zelfs een country manager (zoals ik zelf heb mogen meemaken vandaag :) ) meekijkt op dit forum, dan zijn de mensen bij Microsoft duidelijk 100% motivated om alles goed te laten verlopen. Ik denk dat weinig bedrijven zich de moeite zouden doen om zo dicht bij de source te komen wat ervaringen en meningen betreft van hun userbase. Daarom zou ik toch nog proberen positief te blijven high 5, al kan ik het meer zeer goed voorstellen dat je tamelijk frustated moet zijn nu. En zoals ik zelf ook wel eens mee heb mogen maken het blijft moeilijk om het goed te doen bij een helpdesk, omdat ten eerste je eigenlijk pas met ze maken krijgt op het moment dat er al problemen zijn, ze beginnen dus eigenlijk altijd al met een achterstand. En ten tweede is de helpdesk meestal puur en alleen 1e lijns en doen ze vooral problemen shiften dus of standaard problemen oplossen en anders doorzetten naar de tweede lijns medewerkers. En bij topdruktes zoals deze launch zal het nivo wat ze normaal bereiken, en dat is een hoog nivo zoals ik vaker hier gelezen heb bij problemen met een xbox, natuurlijk veel moeilijker te bereiken zijn omdat het aantal service requests nu veel hoger is. Maar nogmaals hang on there, komt wel goed! :)
     
  16. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt helemaal gelijk, beste mede Yaris rijder. (10 maanden oud, maar dit terzijde)
    Ik twijfel er zelf geen moment aan dat alles prima gaat worden geregeld hoor.
    Het is inderdaad erg leuk om te zien dat er mensen van Microsoft op het forum actief zijn en dan nog niet de minste ook.
    Vandaar dat we ook een klein beetje aan het plagen zijn. :+
    Kijk, als we niet kunnen gamen dan moeten we ons toch op een andere manier bezig houden nietwaar?
    O-)

    Maar even zonder gekheid, je slaat met de term topdrukte de spijker op de spreekwoordelijke kop.
    Een stukje -ik denk terechte- kritiek is de slechte inplanning van extra personeel om deze topdrukte een paar dagen op te vangen.
    Verder mag er best een klein beetje voorrang worden gegeven aan overleden Xboxen (maar ik geef toe, hier ben ik een beetje bevooroordeeld).
     
  17. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    En weer een dag in van afwachten...

    Ik geloof niet dat we dit weekend nog verder geholpen zullen worden en zullen moeten afwachten tot maandag. Stiekem ga ik er een beetje vanuit dat we maandag wel gebeld zullen worden.

    Maarja dan nog zoiets lekkers, wanneer komen ze de Xbox360 ophalen? Overdag ben ik op mijn werk en ik neem aan dat ze 's avonds niet zullen langskomen, maarja daar gaan we ons pas druk om maken als we bij punt 2 zijn, eerst punt 1 afronden, teruggebeld worden.

    Fijne dag toegewenst allemaal...

    Bart.
     
  18. helt av doden

    helt av doden Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    same here. voordat je de console aanzet brandt het lampje op de voeding rood. Dus volgens mij ligt het aan de voeding. Weet verder ook niet wat het kan zijn.
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste Dusun en High 5,

    Als ik jullie verhalen zo lees vind ik het echt kut voor jullie. Maar ik wil wel ff mn respect aan jullie tonen dat jullie de moed er goed inhouden en niet als een dolle MS gaan onderschelden.
    Veel mensen hier mogen een voorbeeld aan jullie nemen!

    Succes met het wachten en als je 360 gemaakt is..... VEEL PLEZIER!

    _O_
     
  20. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor de ondersteuning!
    Ik ga er helemaal van blozen. :eek:

    Ach waarom zouden we Microsoft iets kwalijk nemen?
    We kunnen er veilig van uit gaan dat zij ook liever helemaal geen kaduke 360 verkopen nietwaar?
    En ook al gaat het een beetje stroef met de servicelijn, ook daar zal waarschijnlijk aan worden gewerkt en ondertussen vermaken we ons een beetje met daarover te zeuren :9 en te kijken wie er als eerste iets hoort van meneer Microsoft.
    Een soort "Project Serviceline Racing 3" zullen we maar zeggen.

    Iedereen in dit forum krijgt zo meteen een mooie kijk op de afhandeling van onze garantie door Microsoft.
    We blijven jullie allemaal op de hoogte houden.

    Goed weekend verder iedereen en pas op, als mijn 360-je eenmaal draait dan kom ik jullie allemaal persoonlijk verslaan in jullie game naar keuze! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina