Hmm...
Dit was de melding die ik kreeg ongeveer 10 minuten na het opstarten.
Hierna heeft de dvd speler volledig de geest gegeven.
De servicelijn van Microsoft is trouwens ongeschikt voor dit probleem.
Vreemd trouwens want eerst moet je door een computerlijstje worstelen met keuzes zoals "voor problemen met software, toets 1. Voor problemen met accesoires, toets 2." enzovoorts.
De keuze voor problemen met Xbox 360 hardware geeft je een nerveuze Belgische meneer of zijn vrouw (ze wisselen elkaar af denk ik) die je uitlegt dat hij:
a. Niets weet.
b. Niets kan doen voor je.
c. het vreselijk, vreselijk druk is.
d. Hij niet weet wanneer en of je wordt teruggebeld.
e. Door wie, dat weet hij of zij ook niet.
Het is duidelijk dat het Nederlandse management van Microsoft zelf nooit een servicelijn nodig heeft gehad.
Het is jammer dat een goed concept als overnight service van Microsoft, in principe toch een uitstekend uitgangspunt, door laksheid in controle en domme planning in de inzet van personeel, door werknemers onder datzelfde management nivo de nek wordt omgedraaid en zodoende een heleboel kwaad bloed zet bij een -meer dan trouwe- achterban.
Kinderziektes?
Uiteraard.
Het komt allemaal vast wel weer goed, daar twijfel ik niet aan.
Het blijft jammer.
Laatst bewerkt: 3 dec 2005