1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    dat kan ik nie geloven dat zowel cod2 als nfsmw slecht zijn.
    btw er staan geen krassen op de cd's en ik krijg geen foutmeldingen de voeding blijft ook groen kleuren.
     
  2. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MS nog kunnen bereiken vrijdagavond over m'n kapotte 360. Ik krijg maandag of dinsdag een doos toegestuurd waarin ik 'm moet opsturen naar ze.
    M'n xbox 1 is ook een keer stuk geweest en toen was de service van MS echt goed en snel. Binnen vier dagen had ik 'm weer terug, netjes met lijstje erbij van wat er gerepareerd / vervangen was. Ik vertrouw er dus nu ook wel op dat ze het deze keer ook weer snel afhandelen.
    Ik baal wel erg maar heb me er maar bij neergelegd. Voor mij is de releasedatum gewoon een weekje opgeschoven. Heb al zo lang op dat ding gewacht, kan wel een weekje bij.. Klein bijkomend voordeel is dat ze je 360 repareren en niet vervangen. Waarschijnlijk lopen ze 'm helemaal na en krijg je dus zeker weten geen kapotte meer. Hoe k*t zou het zijn als je een vervangende krijgt die ook kapot is..

    Ik ga nu weer even op de powerknop drukken, misschien is er wel een wonder gebeurt :9
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    @ phaelanx: hoop dat ie snel wordt gemaakt of dat je een vervangende krijgt. Lijkt me zwaar kl*te om zoiets mee te maken. Ik zou gek worden ;)
     
  4. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb t dus ook bij condemmed ga m maar f terug brengen ofzo
     
  5. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me box vandaag met de vga-kabel aangesloten op me pc-monitor en et is echt geweldig. Voel me dan ook echt geprezen dat er niks mis is met me box. Tenminste voor zover ik weet en heb kunnen ondervinden. Juist omdat ik geen problemen heb ondervonden en et een geweldig apparaat vind, kan ik me nu voorstellen hoe kl*te het moet zijn om met een defecte xbox te zitten. Toch heb ik de indruk dat het over het algemeen meevalt met de gebreken. Of hebben veel mensen last? Naja hoop iig dat iedereen met problemen snel geholpen wordt zodat degenen snel kunnen gaan genieten van (de voor mij) geweldige xbox360
     
  6. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    effe 1 vraagje: Is het normaal dat het oranje lampje van de voeding altijd aan is? ook al is je x box gewoon uit.
     
  7. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is juist normaal........onderop de voeding is ook te zien waar de kleuren voor staan, in dit geval voor STAND-BY! Dus gelukkig niks om zorgen om te maken.
     
  8. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    ah ok thanks;)
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie oranje eerder als waarschuwing voor iets ernstigs ;)
    Ze hadden het beter groen kunnen doen ;)
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn 360 heeft het net begeven :mad: Ik krijg de beruchte drie rode lampjes. Heb net naar de 360 klanten service gebeld en ze komen hem halen, en ik krijg een nieuwe... Wel kut dat ik nu een week zonder zit...
     
  11. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit was erg interessant:
    En dit vond ik ook een leuke:

    Aha!!
    Er zitten dus echte mensen bij de servicelijn op dit moment en geen Belgische MAVO-dropouts met een oplossingenboekje.
    Daar moet ik het mijne van weten.
    0800-023...tadatada enzovoorts.

    "Welkom bij de hulpl.blablabla..kies een 1 voor hulp in het Nederlands, kies een 2 for help in English.." Even wachten en ..ja daar is'ie "Mptongi bwana 3445 shrinidong hulp in het Swahili".
    Nog een paar menuutjes doorworstelen en $&&^#, alweer een Belgische mevrouw.
    "Cheeft u mij uw naam en tevoonnummeg dan belt mijn collegja u zo spoedich mochelijk teruch, ik kan noch nie zechge wanneer".
    Ik zucht even diep en vertel haar dan dat ik alleen maar even heb gebeld om een vriendelijke stem te horen, dat ik zo depressief ben de laatste tijd en ik ook nog eens last heb van voetschimmel.
    Ons gesprek duurt niet lang.
    Vreemd, ze klonk nog wel zo aardig...

    Sorry mannen, jullie bellen zeker met een andere hulplijn dan wij.
    Op dit moment is er nog echt geen directe hulp voor overleden Xboxen 360!
    Voor ons is "Project Serviceline Racing 3" nog in volle gang met onbesliste uitkomst.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  12. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe lang had je em al en hoe lang heb je erop gespeeld? Aaangezien ik nergens last van heb maar je weet et nooit natuurlijk. Heb vandaag best lang gespeeld. Beetje warme lucht dat wel maar verder niks. Houe zo zullen we maar denken
     
  13. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    haha misschien speciaal voor nederland oranje lampjes:p maar is irritant dat het altijd brand dan lig je in bed zie je hele tijd zon lampje:confused:
     
  14. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ja...

    Ik heb ook zo`n geweldige Xbox360 waar problemen zich voor doen.

    Ik ander mensen uit me friendslist gebelt, of hun ook problemen hadden.Helemaal niks.

    Nou het volgende is het geval.
    Als ik een game als Perfect Dark Zero spel dan stopt eerst het geluid ermee na een 20 min. Is de game vervolgens 5 min. verder nou dan freezed het gehele beeld en ben je genoodzaakt om de power knop in te drukken. Schijf alleen eruit werkt niet want het beeld blijft staan.
    Dat elke keer.

    Met Condemned: Criminal Origens heb ik ook problemen, als ik namelijk een 20 min. heb gespeelt en ik ga een kamer binnen is de gehele kamer zwart....en dan heb dit niks te maken met een zaklamp of de video gamma instellen. Nee de kamer word gewoon helemaal niet weer gegeven.

    Beide hebben trouwens wel vaak disc error of nog mooier, deze disc is niet van deze regio.

    Ik M$ gebelt na 35 min. in de wacht word er op genomen en direct weer opgehangen.:mad:
    Ik weer bellen, na 18 min. een medewerker "ja meneer naam en telefoon nummer en we bellen u terug". klik opgehangen.

    Ik vanochtend om 9 uur gebelt precies op de opening van de lijnen.
    Nu word hij opgehaalt.

    Maar ik blijf het schandalig vinden dat zulke grove fouten worden gemaakt.

    Zo iets mag niet gebeuren als je een console koop voor 400 euro.


    BTW: de service bij de vorige Xbox waren top, hopelijk geld dat ook voor de 360.


    GAME ON!

    Sphinx NL_0/
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een zwart stukje tape doet wonderen.
     
  16. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Ha Sphinx.

    Ik heb maar zelden zo'n vreemde gang van zaken meegemaakt bij een hulplijn.
    Ik denk dat er tijdens elk telefoontje, iemand met een dobbelsteentje zit te gooien.
    Bij een 6 wordt je Xbox360 opgehaald en bij een ander getal wordt je klacht al grinnikend in een digitale prullenbak gegooid.
    "Mijn collega belt u ooit nog wel eens terug" hangt er als spreuk aan de wand.

    Op dit moment denk ik er een beetje over om mijn Xbox 360 morgen gewoon naar de winkel terug te brengen en de koop ongedaan te maken.
    Gelukkig kan dat binnen 7 dagen na aankoop.
     
  17. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou hem lekker terug brengen geld terug vragen en eentje over een half jaar kopen,als alle kinderziektes er uit zijn.
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    10min geleden belden de personen van de xbox service naar mij.

    kzeg dus dat mijne xbox360 voortdurend aan het blokeren is en dat dit zowel bij de games als bij cd's is.
    de persoon zegt of dat de xbox op 60hz sta.
    ik zeg tegen hem dat ik dat al geprobeert had en dat het niet holp.
    toen zij hij om de tijd intestellen.
    ik zei dat ik dit ook al geprobeert had. (gelezen op het internet)
    toen vroeg hij het serie nummer.
    ik haf het hem.
    de persoon zei al de gegevens van mij. (hij wist dat door dat ik al geriggistteert was en door xbox-live)
    ik zei tegen hem dat dit allemaal klopte.
    de persoon zei dat ze hem komen halen en dat ik binnen de drie dagen een perfect toestel krijg.
    ik vroeg aan hem wat ik allemaal moest meegeven.
    de persoon zij uw xbox met de harddisk eraan in de doos.
    ik vroeg aan hem of dat de kabels er ook bij moeten.
    de persoon zei van niet.
    maar nu begin ik te twijfelen of ik niet mijn kabel zou meegeven wat denken jullie erover.
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je krijgt gewoon een nieuwe Xbox 360 met HDD zonder kabels e.d. Dus je moet gewoon je huidige kabels houden.
     
  20. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja precies. Je zal waarschijnlijk geen eens ruimte in het doosje hebben om die kabels in te doen, die ze voor je meenemen om de 360 in te doen. Dat is ten minste mijn ervaring met de service, toen mijn xbox et begaf.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina