1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat het betekent maar ik heb heb links boven in en links onderin en rachts onderin rode lampjes branden wat betekent dit
    PS : hij start niet meer op

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien over verhit?

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Houd je wel je achievements en gamerscore etc als ik mijn nieuwe xbox 360 krijg?

4. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me sterk. Zouden ze het moeten overzetten. Zie ik niet gebeuren.

5. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook een vraagje:
    Ik moet de eject knop op de console zelf altijd vrij hard indrukken ( dat ik de 360 bijna van het tv meubel afdruk )
    Is dat normaal? Hebben jullie dat ook?

6. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het erg om dat oranje lampje te laten branden van je voeding(stand-by)
    of moet je xbox helemaal van het stroom afhalen als je niet meer speelt>??

7. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt jullie xbox ook veel geluid? Mijn xbox wel, misschien komt dat doordat ik hem heb gekanteld en dus nu al een cd heb verneukt, maar misschien ook de drive zelf?

greetz wooly

8. hoevoeljeje

hoevoeljeje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt omdat je je 360 heb gekanteld. De laserkop van de DVD speler is beschadigt waardoor hij een raar geluidje maakt. Ik zou er nie meer mee spelen en hem opsturen naar MS om hem te laten maken.

9. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOO MIJN XBOX IS DOOOOOOOOD
    IK WILDE NET VOOR DE EERSTE KEER 360 GAME SPELEN DRIE RODE LAMPJES NOU DOET IE NIKS MEER

10. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb ik de enige in NL die wel goed werkt...:mad:

EDIT: AFKLOPPEN!!

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    nee,hoor het is lochisch dat in deze thread een paar mensen zitten waar hij het niet doet. 4 of 5 ofzo? maar hoeveel zitten er op het forum waar hij het wel doet? echt heel veel.

edit: negatieve berichten vallen gewoon meer op

12. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja das ook weer waar

weet je wat ik wel had:

ik doe mijn doos op

is dat frontje kapot.. zit een scheurtje in en dat klepje voor je USB aansluitingen sluit niet meer

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk houd je die scores wel. Al die info zit opgeslagen in de database van Xbox Live, op jouw X360 staat verder niks. Je gamercard die je hier op het forum zit haalt de info toch ook niet van jouw xbox? :)

14. SupahMaster

SupahMaster Guest

Idd Pimmy. En die data word bijgehouden op je gamercard en niet op je xbox. En je gamercard word bijgehouden op de Xboxlive database zoals pimmy al zei

15. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik dit allemaal lees weet ik t ook niet meer.. Tis wel slordig ja zoveel mankementen van mensen die ik lees.. allemaal onzekerheid over dat ding.. best jammer.. Tis natuurlijk ook wel begrijpelijk want met zoveel consoles kan r wel is wat misgaan maar dan blijft t nog wel jammer..

Zelf heb ik weinig tot geen problemen met me xbox 360 gehad(gelukkig) het enige wat er wel is met het spel condemmed heb ik m dus ook gekanteld om te kijken of dat r een beetje uitzag. Nu doet condemmed het niet meer en geeft die de foutmelding:
    The disc is unreadeble. It may be the wrong region for this console.
    1. Match the region of the disc to the console
    2. Clean the disk whith a soft cloth.
    3. Restart the console.

Heb deze melding overigens alleen bij condemmed niet bij cod2. zou dit komen omdat ik m verticaal heb neergezet.. Kan iemand bij vertellen hoe ik zou kunnen handelen, want zie allemaal berichten over opsturen en terugbrengen.. Of ligt dit aan t spel zelf en zal ik die omruilen?

Alvast Bedankt voor de moeite

16. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, achievements op Live gebeurt natuurlijk niets mee, maar als ie gewoon in het spel beland is op een bepallde punt kan hij niet verder vanaf dat punt, maar moet hij overnieuw beginnen ermee. Ik denk/dacht dat hij dat ermee bedoelde.

17. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dag,

Weer een kleine update voor de geïnteresseerde onder ons:

Vandaag rond 16:30 toch nog maar een keer gebeld met de helpdesk van Microsoft Xbox360, ik was immers nog niet terug gebeld ondanks dat dit vrijdagochtend om 10:30 al aan me belooft is. De medewerker heeft weer :p mijn naam en telefoonnummer genoteerd. Dit keer werd me alleen verteld dat ik binnen 2 dagen terug gebeld zou worden en dat er dan een afspraak gemaakt wordt om de Xbox360 op te komen halen op een tijdstip wat mij schikt en dat ik dan binnen 3 dagen mijn Xbox360 of een nieuwe retour ontvang.

Nu dus maar weer afwachten op reactie van de helpdesk.
    Ach als ik morgen rond 17:00 nog niets gehoord heb bel ik gewoon weer even op en vraag ik naar de status, ik moet toch iets met de tijd dat ik niet met mijn 360 kan spelen :>

Groeten,

Bart.

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hij had het over achievements en de rest van je gamercard ;)

19. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik ben een van die geintereseerden. :p ,

Bij mij precies hetzelfde,ik durfde alleen haast niet meer te bellen.
    Had al een paar keer gebeld maar ben ook nog niet terug gebeld.
    Ik had om 12u(2dec.) gebeld en heb nu ook nog steeds niets gehoord het is nu 4dec. 22:14.
    Gelukkig heb ik samen met nog iemand 2 360's gehaald dus hebben we er in ieder geval een.
    Anders had ik dus helemaal niets gekunt het hele weekend.

Echt wel klote,moet je xbox weer opgehaald worden en dan moet je maar net weer thuis zijn en dat is met het bezorgen natuurlijk weer net zo.
    Heb wel behoorlijke nasmaak van het 360 avontuur :'-(

Ik vind de Games trouwens wel helemaal super hebben nu : Kameo, CoD2, Condemned, PGR3, PDZ gespeeld en zijn allemaal top echt indrukwekkend!

Groet een teleurgestelde gamer *)

20. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    En met deze toezegging lig je officieel een halve ronde op mij voor, in de "Project Serviceline Racing 3", de race die langer duurt dan de 24 uur van LeMans, langzamer is dan de The great southwesterner snailrace, spannender dan een 2e kamer debat.
    O, en dat vergat ik bijna: Helemaal gratis voor alle Xboxworld lezertjes!!
    :p

Laatst bewerkt: 4 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina