1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je zegt het zelf al, je zette de console tijdens het gamen op z'n kant.
    Ik vind niet dat je de game kunt gaan ruilen, want het is je eigen fout.
     
  2. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja ik weet t... Ik heb nu verschillende sites gezien ja waar het beschreven staat dat t absoluut niet mag.. Baal er ook ontzettend van dak t gedaan heb.. goeie les voor volgende keer eerst handleiding enzo goed doorlezen.. Dom. Maar ga t toch proberen..
     
  3. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag,

    Het zal mij benieuwen wie als eerst de eindstreep haalt en zijn EERLIJK verdiende rondje in PGR3 EINDELIJK mag neerzetten...

    Still waiting :9
     
  4. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou idd mijn hele dag staat in het teken van : terug gebeld worden door ms !!!
     
  5. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, laat je niet afschepen door die helpdesk. Toen ik de eerste keer belde zeiden ze ook dat ik teruggebeld zou worden, maar ik ben het blijven proberen en heb de laatste poging (vrijdagavond) gewoon gezegd dat ik het onacceptabel vond dat ik niet direct werd geholpen. Heb toch mooi 500 euro er aan uitgegeven. Ik vind dat je echt wel kan eisen dat je meteen geholpen wordt. En het heeft geholpen want hij wordt vandaag of morgen opgehaald..

    *hoopt op vandaag*

    iig succes iedereen!
     
  6. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is een live update rechtstreeks uit de "Project servicelijn 3' race:

    Met een halve ronde voorsprong op de dichtstbijzijnde concurenten ligt Phaelanx op dit moment dankzij een briljante inhaalmaneuvre (een heuse toezegging dat zijn Xbox 360 opgehaald gaat worden in de komende 2 dagen) op kop.

    In een fel achterhoede gevecht is op dit moment de spanning te snijden tussen Dusun-1(wordt in de komende 2 dagen gebeld) op kop,daarachter passie_42, Weegee, Jerhui en High 5.
    Wie neemt als eerste de beruchte belmeterug-bocht?
    Zoals bekend gebeuren er in deze bocht veel ongelukken en vallen er veel coureurs uit.
    En wat is dat...zien we..ja,ja er komt rook uit de geefmijngeldterugklep van High 5.
    Oei, dat ziet er niet goed uit.
    Zal hij uit de race gaan of rijdt hij nog verder?
    Sensatie! Het publiek staat op de banken om toch maar vooral niets te hoeven missen van dit spektakel.
    Blijf vooral kijken.


    Deze race wordt u aangeboden door Microsoft overnight service.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  7. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Boehoe... zit nog steeds met een kapote 360 :'-(

    Ik hoop dat ik snel wordt teruggebelt, want ik wil nu ook wel een keertje spelen en het is nogal zuur om een groot deel van mijn live vrienden online te zien (niet dat ik het jullie niet gun hoor ;) ) :'-(
     
  8. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg zaterdag van een FRS medewerker te horen dat er al iemand een spel (COD2) had teruggebracht met een dikke kras. Ze nemen het gewoon retour. Zal hun wordt wezen, kost hun niets. Ik zou gewoon gaan ruilen.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Polletje van gemaakt

    Ook de mensen die ons op deze interessante manier op de hoogte houden van hun belevenissen met de helpdesk(s) kunnen daar verder gaan.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina