1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat lawaai komt door de dvd drive dus ventilatoren zullen daar weinig aan doen :)

2. blackhawk

blackhawk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste problemen komen voor op de xbox 360's die in oktober gemaakt zijn. Staat op de forums bij xbox.com.Die in november gemaakt zijn kennen tot nu toe geen problemen. Hopen dat de mijne ook in November gemaakt is _O_

3. ArCaDe

ArCaDe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmmm ik vraag me af .. hoe ze de xbox 360 behandeld hebben ... zover ik heb gehoord zijn het slechts een paar die uitgevallen zijn ... maar ja we zullen zien hoeveel xbox 360 bij ons uitvallen... Je blijft DoA's houden though

DoA zijn Dead on Arival

5. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de akns dat de 360 bij jouw daadwerkelijk crashed is net zo groot als de staatslotery winnen.
    echt waar !

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik zou mij wel zwaar genaaid voelen!!
    Mjah, ik hoop dat de kans dat het je overkomt HÉÉL klein gaat zijn.

7. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens jongens, stop er toch mee.
    Eerst de grote threat wie heeft hem gereserveerd.
    Nu hebben jullie je 360 gereserveerd, en nu komen de eerste mankementen verhalen uit amerika en gaan jullie je weer afvragen wat jullie zouden doen en hoe het komt.
    Wacht nou gewoon toch eens af.
    Toen ik mijn psp uit japan kreeg zat ook iedereen te zeiken over de dode pixels slechte batterij en ga zo maar door.
    Maar het meeste werd er geouwehoerd door mensen die het ergens hadden gehoord.
    Dus ik zat al met de bibbers toen ik de doos openmaakte.
    En wat bleek hij was helemaal perfect, niks aan het handje.
    De mensen die een goede console hebben zal je niet horen, die gamen alleen maar
    Maar alleen de slechte ervaringen lees je overall, en dan is het een uitvergroting van het totale plaatje.
    Dus maak je niet druk alles komt goed

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Het wordt allemaal weer opgeblazen. Herinner jullie je alle verhalen over dode pixels nog? En hoeveel van jullie hier hadden ook daadwerkelijk een dode pixel? Precies.

9. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Jups, is gewoon een kleine groepje dat gewoon HEEL harde pech heeft.
    De kans dat het je overkomt is ZO klein, houdt je niet voor mogen! :p

Ook zal niet iedereen even netjes met zijn Xbox 360 zijn omgegaan, zoals ik al had gehoord. Zoals het verstoppen van de Ventilator enz......
    Niet Slim dus....

We sien het 2 December wel!

10. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Verstoppen van ventilator?:eek: Bedoel je geowon van ergens tegen een muur aan zetten of zo?

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Moet ik even de Thread zoeken waar Fardo het gepost had, maar ik herinner mij nog, dat ze hem idd in een KAST hadden staan MAAR ook die Ventilatoren gewoon echt Dicht met iets hadden gestopt......
    Oftewel, DOM :confused: :p

Tuurlijk zal het ook gewoon aan een HARDWARE fout liggen, maar er zijn er ook verschillende, die niet helemaal lekker omgaan met de Nieuwe Xbox 360 die ze dan thuis hebben staan.

12. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En toch ben ik klein beetje zenuwachtig voor 2 december! Heb hem ook gepreorderd. Maar het zal inderdaad een hele kleine groep zijn.
    Stel je gewoon eens voor! Zit je lekker te gamen! Alles ziet retegaaf uit, je hebt zo :D een smile op je face en dan ineens BZZZ8):mad: Dag 360_0/

Maar het zijn inderdaad alleen de mensen die een kapotte xbox hebben die dit op de eerste dag meteen melden. De mensen met een goed exemplaar die zitten nu dik te gamen ipv op forums te schrijven hoe goed die is! Ik ben beniuewd wat ik komende dagen hoor over dit probleem en hoe microsoft hiermee omgaat.
    Ik maak me geen zorgen om 2 december......O-) nou een klein beetje dan:+

13. hoevoeljeje

hoevoeljeje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar stel dat er nu een hardware fout is dan halen ze toch die "foute xbox360's" uit de handel? Maar als ze dat doen zijn de mensen die hem gepreorderd hebben(waaronder ik) nog wel zeker dat ze de xbox360 op 2 december hebben?

14. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    als je je usb stick uit je xbox trekt, terwijl je je muziek daarvan aan het afspelen was, dan loopt hij vast, geen kinderziekte toch

15. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    ja goh dat is ook echt goed om te doen|:-

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Alles wordt zooo fel opgeblazen he,maarja, er zijn idd wel problemen met behoorlijk wat xbox 360's,maar dat is in het begin altijd he, dat zal met ps3 waarschijnlijk ook wel zijn. De Americanen hebben daarentegen wel maar 3 maanden garantie:confused:, dat is wel niet goed. Maar waar ik me wel aan gestoord heb is dat J Allard altijd maar zit te brullen dat ps3 niet genoeg ventilatie gaat hebben(de console is nog niet eens uit,... wat zit hij allemaal te lullen?) en terwijl is de xbox 360 uit, en zijn er xbox 360's die overhitting hebben(vooral als ze dichtbij een ander toestel staan)... Maarja, het zal over het allemaal wel meevallen hoop ik...

ps:IK heb een dringende vraag, ik las vandaag op het internet, dat als je je xbox 360 besteld hebt ,niet zeker bent van een xbox 360,maar pas als je een pre order kit hebt(zo'n doos). Ik heb mijn xbox 360 besteld,maar ik heb zo geen doos, dus heb ik hem mss niet bij launch???

17. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    mischien niet nee. in ieder geval gaan de mensen met een pre order kit voor:D

18. hoevoeljeje

hoevoeljeje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boss maak je maar geen zorgen er zijn genoeg 360 bij de launch ook als je hem besteld hebt en geen doos hebt.

19. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, ik deed het niet, deden van die gasten die het aan presenteren waren voor mij

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ow gelukkig,maarja, ik was enorm vroeg toen ik mijn xbox 360 bestelde, de winkelier verschoot er zelf van(mss waren er toen geen pre orders?) dus ik zou het smerig vinden als ik er geen zou hebben...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina