1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    daar zou ik niet zo heel zeker van zijn. core editions daar was geen doos van, dus dat moet lukken, maar de normale versie is helemaal leegverkocht met doosjes.

2. hoevoeljeje

hoevoeljeje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m zelf ook besteld op internet en ik heb naar dimension gemaild en die verzekerde me dat ik er ook een zou hebben.

3. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    dan had hij jou moeten bellen toen de pre-order kits binnen waren gekomen.
    normaal gesproken zijn er alleen xboxen van 399,99€ voor mensen met een pre-order kit

4. hoevoeljeje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden de retail handelaren dan ook via internet de xbox360 aanbieden? Dat zou toch krom zijn??????_0/

5. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    dat is inderdaad krom ja. ik weet het ook niet hoe het zit bij internet, maar in de winkel is 90% van de xboxen alleen leverbaar via pre order kit

6. hoevoeljeje

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in. Maar microsoft geeft ook de schuld van een tekort aan 360, aan de handelaren omdat die hebben ingekocht naar het aantal verkochte preorderkitjes. Dus als ze 5 preorder kits hebben verkocht dan hebben de meeste winkels maar zes 360 besteld. De schuld ligt dus niet geheel bij microsoft. Maarja het is nog steeds best lullig als je niks hebt gepreorderd of gereserveerd en je wil er een kopen. Dan heb je dus een grote kans dat je er geen hebt.

7. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    winkel waar ik werk heeft er 500 besteld, we krijgen ze alleen niet :'-(

8. hoevoeljeje

Leuk Bevonden:
    0
    Das vervelend.

Maar niet getreurd nog even en dan hebben we de 360 allemaal thuis staan. Nu alleen hopen dat we niet zo'n defect ding krijgen. Dan zou ik echt bale.

Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  9. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat je op dit moment helemaal niks kunt zeggen over de betrouwbaarheid van de Xbox 360... Dit kan je pas na een aantal maanden bekijken.

10. hoevoeljeje

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar je hebt er altijd een paar tussen zitten die niet goed zijn. Ze zullen ze vast ook wel goed hebben getest.

11. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    jep, ik heb er natuurlijk zelf wel eentje besteld :D

12. hoevoeljeje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook.Ik zou echt gek worden als er straks geen xboxen meer zijn. Ik heb zo'n preorder kitje besteld en gekrege (vanmiddag). Maar de winkels moeten die 360 toch verplicht achterhouden voor jou? Als ze dat niet doen wat kan je dan eigenlijk doen? Ik zou echt flippe. Wie heeft hier een antwoord op?

13. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0

ze kunnen net zo goed blijven testen.. die kinderziektes krijg je er echt niet uit.. daarom wacht ik nog even met het kopen..

14. hoevoeljeje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook.Ik zou echt gek worden als er straks geen xboxen meer zijn. Ik heb zo'n preorder kitje besteld en gekrege (vanmiddag). Maar de winkels moeten die 360 toch verplicht achterhouden voor jou? Als ze dat niet doen wat kan je dan eigenlijk doen? Ik zou echt flippe. Wie heeft hier een antwoord op?

15. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    2 dagen, dus alleen 2 en 3 dec, 4 december mogen ze jou xbox gewoon verkopen, je aanbetaling blijft dan wel staan natuurlijk

16. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je dat doen??? Microsoft heeft goede services je kan hem gewoon weer terug sturen, ben je hem hoogstend 1,5 week kwijt als het mee zit... Nou we wachten al 6 maanden dus 2 weken zonder de 360 is ook wel te doen. Ik koop hem gewoon bij de release want zoals je zelf al zegt elke apperaat heeft kinder ziektes

17. hoevoeljeje

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx is dat ook weer opgehelderd. Maar ff by the way je bent natuurlijk wel goed stom als je de 360 niet gaat hale op 2 of 3 december. _0/

18. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    dan ben je inderdaad goed stom, maar dat soort dingen gebeuren altijd wel

19. hoevoeljeje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken een gast die ook een preorderkit heeft gekocht.............
    hij was alleen een belangrijk detail vergeten............. JE MOET WEL GELD OVERHOUDEN VOOR EEN GAME. Dat heeft hij niet gedaan en nu is ie de l*l. Hij heeft de 360 maar geen spel. Das nie echt slim_0/

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ach, ik zou me prima met dat ding kunnen vermaken zonder spel :) Je kan ook demo's downloaden met Live :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina