1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Kan hij tog demos bekijken. :)

2. hoevoeljeje

hoevoeljeje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar wens ik hem dan veel succes mee als ik Kameo zit te spele:p

3. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ja het zijn net 5 mensen in heel amerika die dat hebben dus valt nog mee dit was ook bij de psp met dode pixel en dat waren ook maar een paar mensen iederen console heeft het bij launch gewoon hoopen dat jij het niet hebt

4. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Dat niet mijn vriend ga een deze thread door http://forum.teamxbox.com/showthread.php?p=6375313#post6375313
    En dit is nog maar 1 forum ga maar eerder aan 100 a 200 denken als het er niet meer zijn.
    Maar het blijft een fractie want je ziet al die mensen die blij zijn niet op die forums die zijn nu bezig met een cursus hou word ik een nerd.

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    ^maar in nederland zijn er dan in verhouding ongeveer 5:)

6. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar geleden heb ik een nieuwe xbox gekocht, na een 2 dagen KOTOR gespeeld te hebben bevroor het beeld, dit gebeurde een aantal keren.
    Ms gebeld, en xbox werd perfect gemaakt. Conclusie: Xbox was al defect in
    de doos.

Dus er zal met de 360 ongetwijfeld een paar tussen zitten die ook snel defect zullen zijn, hoop wel dat ms die repairservice dan weer net zo goed en snel als toen.

7. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het bij zulke kleine getalllen blijft.:{

Btw.Rozen verwelken schepen vergaan maar de goed service van MS blijft altijd bestaan.;)
    (ik ben helemaal klaar voor sinterklaas)

Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  8. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik koop er meteen van alles bij, pgr 3, een extra controller, zo'n play en load kabel bende en vast nog wel iets 8)

o ja, let wel op, er komen 2 soorten draadloze controllers voor dezelfde prijs, 1 is wel aan te sluiten op de pc, de andere niet

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd dat hij kappot gaat it opzich niet erg want je hebt tog garantie. Maar het idee dat je dan nog een keer moet wachten is angstaanjagend gewoon.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    http://www.gamer.nl/nieuws/28544
    Daar staat een tekstje "xbox360 die crasht"(zoals op zovele sites).
    Maar dan staat er ook een filmpje, naar beneden scrollen en op gamershell klikken, best wel ellendig filmpje(begint mooi met project gotham 3 maar eindigd ellendig, kijk maar...:mad:)

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Het mocht niet zijn; de Xbox 360 is gisteren pas in de Verenigde Staten gelanceerd of de eerste problemen komen al boven water. Verschillende consumenten hebben vastgesteld dat de harde schijf van de console overhit geraakt. Dit heeft als gevolg dat de console freezed en na enkele minuten volledig vastloopt. Naast deze problemen zijn er ook klachten binnengelopen bij het aansluiten van Xbox Live en het draadloos netwerk van de Xbox 360. Wees niet ongerust mocht je je Xbox al besteld hebben want het aantal problemen bij consumenten is zeer gering. Microsoft heeft reeds verschillende verzoeken ontvangen en men verwacht dat de Amerikaanse fabrikant deze foutjes zal aanpassen bij de productie van de volgende Xbox 360's.

Vooraleer wij aan de slag kunnen met Microsofts nieuwste console moeten we nog zo'n negen keer slapen. Hopelijk ondervinden wij geen technische problemen met de Xbox 360!
    ----------------------------------------------------------

Hoe konden ze zoiets over het hoofd zien??!?!?!?!?!?

12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    1 op de miljoen gevallen....

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe veel Xbox 360's komen is Nederland?
    Minder dan 1 miljoen he :D

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er meer dan een miljoen xbox 360's in America al?:{ , niet overdrijven he Rikkel, er zijn al 10tallen klachten geweest, teveel eigelijk, en ja, ik heb een beetje schrik dat ik ook een slechte xbox 360 ga hebben, want dan begin ik volledig te flippen. Ook al fokt iedereen het op(playstation fanboys,...je weet wel),toch heb ik een beetje schrik. Ik wil niet dat er iets met mijn xbox 360 scheelt en dan een maand moeten wachten op de volgende lading ofzo:'-( ,maarja, wij krijgen normaal gezien de 2de lading 360's en die zouden die problemen niet mogen hebben...Dus we zien wel he,ik heb mijn xbox 360 in ieder geval met launch...

15. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    linkje
    Als je er doorheen bent hoor wel of het er 10 tallen of honderden zijn_0/
    En dit is nog maar 1 van de tig forums.

Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Is idd wel zwaar vervelend als het je overkomt.
    Dus is gewoon hopen dat jij NET NIET die ongelukkige kerel zal zijn.

En anders wordt het idd week of 2 zonder Xbox 360 zitten, omdat hij naar de reparatie is.
    Zie het dan maar positief in, want ze zullen meteen alle probleempjes voor je Fixen en het is nog gratis ook :cool:.

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik zit nu echt steeds meer te twijfelen of ik hem meteen ga halen. Games die komen spreken me niet echt aan, alleen PDZ. En om nou een 360 te kopen alleen voor PDZ en Halo2 en PEs 5 lijkt me ook een beetje onnodig. En nu ik al die berichten lees is het maybe verstandiger om toch nog ff te wachten. Maar ik heb er al ff opgespeeld en vond het er dope uitzien maar werd nog niet van m'n sokken geblazen. En mijn huidige xje is net gepimped dus die kan er ook nog wel ff mee vooruit. Dus ik hoop dat hij straks op is, heb ik een reden om ff te wachten....

18. Urtica

Urtica Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Via TeamXbox gevonden:

Wanneer dit het geval is hoeven wij ons denk ik niet druk te maken, omdat wij sowieso al een andere power supply hebben:)

Ik haal mijn 360 gewoon op de launch en ga er vanuit dat ik geen problemen heb. Wanneer dit wel het geval is, ga ik gewoon zo snel mogelijk terug naar de winkel om hem te ruilen voor een ander, maar ik denk (en hoop) dat het allemaal wel meevalt.

19. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Nu maar hopen en er zijn ook al lui bezig met een theory daar op dat forum.
    Het schijnt dat de xboxen van november het niet doen maar er zijn er ook een paar uit oktober:confused:.

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ach, het zijn er maar een aantal geloof ik.
    Dus de kans dat JIJ net de L*L bent is wel erg klein.

Ben je toch gesjaakt, dan is dat idd heel vervelend.
    Maar ik ga door deze problemen bij sommigen NIET mijn Xbox 360 laten liggen! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina