1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Kong Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joeri71, 27 dec 2005.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    bij mij lukte het ook gewoon met een beetje wachten 8)

    mss was het toch sneller geweest als ik het level opnieuw had opgestart ;) :+
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Wou eerst even zeggen dat King KONG een ongeloofelijk moeilijk spel is... jezus zeg wat een glitches in het spel... had het spel bij een maat van me gespeeld, ging wel aardig goed. Speel em nu thuis en in het 5e level ofzo begon de shit, allemaal glitches.

    Zit nu ergens vast omdat iets niet wordt getriggered waardoor die gasten bij me niks doen en er wat dom staan te kijken, terwijl ze verder moeten lopen, maar dat doen ze dus niet (helaas kan je ze niet een kogel door de kop jassen).

    Tis dat level waar een watervliegtuig land en er een dino achteraan gaat en je de dino op moet houden zodat de rest kan ontsnappen en je naar boven loopt en tussen een gat naar beneden gaat. Nu hoort die TRex die muren kapot te slaan en hoor dat wijfie Kong Kong te roepen.... maar dat doet ze niet, ze blijven lekker naar boven staren wat je ook doet.. heb em nu al 10x herstart bij savepoint, maar telkens hetzelfde|:- Iemand dit ook en is er een oplossing, want zo speel je dit spel nooit uit.
     
  3. Orca45

    Orca45 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Help

    Hoi wie kan mij helpen met King Kong, ik zit vast en kom niet verder

    Ik zit op het volgende stukje, Dinosaurussen lopen door het water in kolonne vorm, ik loop een grot in, maak wat dieren kapot, maar moet dan over een brug lopen, eerst wordt ik tegen gehouden door spinnen (dit opgelost om een ander dier aan een speer aan hun te geven), maar nu moet ik over de brug, maar zodra ik de eerste stap op de brug zet, al dood ga, door een groot beest in het water (ongeveer bij 27%). Wat vergeet ik

    Alvast bedankt
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat spel gewoon 2x uitgespeeld en gewoon nog nooit een foutje gezien!
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zitten nog veel meer glitches in, heb al gehad, had ik bosjes al weg gefikt voor dat vliegtuig, maar op 1 of andere manier kon ik er niet voorbij lopen, halve level terug gegaan en toen nog es een brandende speer erheen gegooid terwijl de struiken al weggebrand waren, zag je nu nog es wat vlammetjes in de lucht, terwijl de struiken al weg waren...=( En toen kon ik er opeens wel voorbij.. vage shit.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb King Kong 2 dagen geleden uitgespeeld en ik weet wat je bedoeld. Je moet hier heel snel wezen, dus je pakt een speer/bot en prikt hier een vis aan. Dan loopt je snel richting die spinnen, maar houdt wel afstand. Gooi speer/bot links van het bruggetje naar beneden en ren snel over de bruggetje, schakel de duizendpoot uit die nadert en loopt door. Je hoort dan achter je nog een duizendpoot, maar kijk niet achterom en loop snel verder. Eenmaal over het bruggetje loopt je verder en ben je klaar met dit level. Suc6!
     
  7. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    op een gegeven moment word de camara man voor de 2de keer door zo'n vliegend monster gepakt en vliegt er een tijdje mee om vervolgens in de lucht te blijven hangen achter een berg ,heb van alles gedaan geschoten speren gegooit niets helpt ,kan jullie me vertellen wat ik moet doen?
     
  8. Orca45

    Orca45 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Lethal AK47, maar dit had ik ook al op het andere forum gedaan :thumbs:
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik zie het nu jah. 8)
     
  10. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0

    wie kan mij helpen?
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat kan ik ff niet voor me halen, welk level is dat?
     
  12. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0

    in het level dat je die camaraman moet redden van dat vliegende dino nest dat is gelukt maar dan word ie weer gepakt (2de maal) en vliegt weer richting nest maar blijft halverwege hangen achter een berg.
     
  13. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet toch iets specifieker zijn want ik kan het niet herinneren... Ben je in dat level gewoon jack, of ben je Kong?


    En verder over die glitches, of fouten hoe je ze ook wil noemen. Ik had die ook zeker een aantal, wat helpt is je cd schoonmaken, vraag me niet hoe dat zit en hoe het kan maar bij mij hielp het, dus misschien is dat de oplossing voor dat probleem...
     
  14. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben Jack en het level heet in de voetsporen van kong!
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    je moet over zon klein balkje lopen aan de rechterkant van de heuvel/berg en dan kan je der op klimmen
     
  16. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan hij heeft de camaraman aan z'n poot en blijft hangen!
     
  17. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ediit ,, sorry heb hem al :eek:
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  18. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    toch nog 1 vraagie, ik ging dood en toen moest op opnieuw (duhhh...)

    maar nu heb ik een vreselijk geluid door me speakers ,egt een krijs/jankend geluid waar je gek van wordt , je kan niet eens normaal je geluid aan zetten.

    wat kan ik hier tegen doen ?

    PLEASE HELP ME!! ik wordt er gek van!! :mad::mad::mad::mad: jee schrikt gewoon vet erg ervan


    en ik zit vast in het level na IN KONGS VOETSPOREN , ik kan nergens zo'n hefboom vinden voor een deur , 1 heb ik er maar ik moet er nog 1 hebben (de eerste die ik vond zit in die hoek )
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  19. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik nooit gehad gekrijs en gejank door me speakers misschien is je cd vuil of zit er ergen een diepe kras en doe het geluid het niet meer goed

    had ik bij top spin 2 maar heb inmiddels een nieuwe
     
  20. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast ! An moet ik bevrijden maar zij zit aan de overkant op een tak en ik op het rots gedeelte hoe kom ik bij haar?
     

Deel Deze Pagina