King Kong Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joeri71, 27 dec 2005.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik ook in level 1.

    Ann is omhoog geklomen, ik knalde de rupsen om haar heen af.
    Ik sta nu op een plateautje, maar kan er niet van af.
    Achter me ligt amunitie, die heb ik al gepakt.

    Wat nu ?
     
  2. Dr.X

    Dr.X Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je het hayes level voorbij komt?
    Ik heb de dino's uitgeschakeld maar dan komt hayes me niet helpen met die poort openen. Is da nu ook een glitch of bug? Moet ik die dino's na de waterval eerst voorbij sluipen en laten leven?
    Alvast bedankt voor de hulp!

    het is gelukt.Laat maar :)
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2006
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een probleem.

    Ben bij het stukje dat je die andere man terugvindt. Volgens mij level in voetsporen van kong ( na dinosaurussen en die 2 dingen voor de poort). Je gaat dan door de grot naar het eind. Daar kom je zo'n andere man tegen, maar dan moet je VUUR gaan zoeken om bos te verbranden want anders kan je niet bij hem komen.

    Heb al tig keer op en neer gelopen, maar kan nergens vuur bekennen. Kan niet verder terug dan zo'n waterval dat omlaag komt. Heb muren gekeken, plafond etc...

    HELP dus :).

    EDIT: Gelukt. Kon nu wel opeens links langs de waterval... ging andere keer niet dus zocht me rot.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2006
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Zit nu bij een stuk waar Hayes om hulp roept. Ga ik de trappen af en zie ik verschillende rupsen met elkaar vechten, druk op me linker trigger en ben ik dood. Loop ik tussen ze door om het houten schot kapot te slaan ben ik dood. Iemand enig idee hoe op te lossen. Zit dus in level 3.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is al weer een tijdje geleden maar is dat dat gedeelte met die houten brug. Als je daar onder je kijkt aan het einde van die brug zie je dat die gast aant het vechten is met beesten, die moet je even van hem weghouden.
     
  6. Tommy NL

    Tommy NL Hoi.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er geen probleem mee gehad
     
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand hoe je het hayes level voorbij komt?
    Ik heb de dino's uitgeschakeld maar dan komt hayes me niet helpen met die poort openen. Is da nu ook een glitch of bug? Moet ik die dino's na de waterval eerst voorbij sluipen en laten leven?
    Alvast bedankt voor de hulp!
     
  8. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina