1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Kong

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blacksad, 2 dec 2005.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Inderdaad. De game is geen volle €60,- waard.
    Ben ook wel blij dat ik dat er niet voor heb betaald.

    De game was wel leuk, echt een filmische ervaring.
    Wel een aanradertje, als je 'm goedkoop kunt krijgen. :)
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah heb de game ook van gisteren en heb na ongeverr 4 uur ben ik half weg de game voorlopig ben ik wel tevreden van de game.
    zitten sommige zeer gemakkelijke stukken bij maar ook soms moeilijke en van zeer donkere omgevingen heb ik nog geen last gehad
     
  3. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister avond de film gezien, die is wel anders.
    Redelijke film, maar ik vind het spel leuker.
    Het spel is ook heel anders, het voorfilmpje is het begin van de film, Skull Island is in de film anders dan in het spel, op enkelle stukken na, die in willekeurige volgorde in het spel zitten.
    Het einde is weer ongeveer het zelfde
     
  4. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    In de tijd van Jurrasic Park was ik nogal een dino-fanaat, daar is wat van blijven hangen, en ik kocht deze game dan ook grotendeels uit nostalgie. Nu dan, over de game.

    Wellicht een goede 'vergaming' van een film, maar als spel op zichzelf vind ik hem toch wat tegenvallen.
    Het is te routinematig, dat zul je echt ervaren bij het spelen van deze game. Te eendradig, te weinig vrijheid, do your thing and go on again. Te veel herhaling, te vaak heb ik een stok en een vuurtje moeten zoeken om planten weg te branden om er langs te kunnen. Dat kan me niet zo lang boeien eerlijk gezegt.
    Natuurlijk moet er ook vermeld worden dat er toffe stukken in zitten, vooral de Kong-levels.
    Kwa graphics zitten er echt hele mooie stukken tussen, maar andere stukken tonen weer wat basic.

    ik hoop toch op wat meer next-gen gameplay in de games yet to come, met vooral meer vrijheid dat zich minstens meet met MetalGearSolid. Potverdorie dat is juist nu tenslotte met zoveel gemak mogelijk, zou je denken...ik heb er te weinig verstand van.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb hem net eindelijk is de bus ontvangen!
    Geruild met Kameo via Marktplaats :).

    Nog niet gespeeld, aangezien ik eerst huiswerk moet maken voor morgen :mad:.
    Dat doe ik liever nu, dan dat ik dat vanaaf moet gaan doen!
    Kan ik vanaaf teminste de game checken!

    Iets waarop ik moet letten als ik hem er straks indoe?
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hem sinds zondag uit ik ben er heel tevreden over.

    het is da wel een kort spel maar het is wel lang geleden dat ik nog zo'n leuk spel gespeeld heb.
    sommige levels zijn wat minder maar dat heb je bij elk spel.
    spelen als kong das gewoon fantastisch.
    het grootste minpunt de speelduur ik heb dit spel op mijn gemakk gespeeld en heb er ongeveer 8 uur over gedaan en jah nu staat ie bij mijn stapeltje games in mijn kast
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jeps, dat is idd wel minder.
    Maar net zoals ik met Kameo heb gedaan toen ik hem uitspeelde, ga ik king kong ook gewoon weer ruilen als ik hem heb gespeeld.
    Straks zal ik het zien, hoe ik het ga ervaren ;).
    Namelijk bijna mijn Hw af :p.
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm omruile doe ik nooid.
    ik kan geen afscheid nemen van elk spel hehe
     
  9. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, daar moet je je even over heen zetten, want je zal waarschijnlijk helemaal niet meer aan je game denken ;).
     
  10. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Kameo ruilen voor king Kong? Are you nuts?

    Ik begrijp best dat het geld scheelt, maar een goed spel als Kameo moet je liefkozen en in ieder geval een plek geven in de kast om daar te vereeuwigen. Een goed spel ruil je niet, daar krijg je spijt van.

    Maarja, smaken verschillen of course.
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik zie het gewoon als Arie Bombarie.
    Dit soort spellen zijn gewoon ZWAAR Single player gericht.
    Oftewel, uitspelen en je haalt ze NOOIT meer uit je kast.

    Echter heb ik KAMEO ook gewonnen met die prijsvraag toen hier. Met gammo toen.
    En op de voorkant stond een gele streep met daarop de tekst dat hij niet in de winkel verkocht mag worden.

    Maar even ontopic.

    Ik heb het voor mekaar gekregen, dat ik vast zit in de game.

    Je komt voor het eerst die dinosaurussen tegen met zo'n fucking lange nek :p.
    Je bent alleen, aangezien je gescheiden bent, van die camera man en zijn Captain.

    Je vecht je een weg richting ze, waarbij die lang nekken voorbij hobbelen.
    Uiteindelijk kom je weer bij die kereltjes en moet je weer zo'n deur openen met twee houte staven. Ééntje is er natuurlijk weer weg, en die moet je zoeken.
    Echter vind ik hem, aangezien hij links achter in die (grot ofzo) staat. Het probleem is, dat ik erniet bij kan komen, aangezien er bosjes omheen staan.
    Ik heb alleen géén vuur :eek: .
    En dat is ook nergens te bekennen!!

    Oftewel, What to do? :)
    Ik hoop dat iemand weet waar ik zit, en mij kan helpen!
     
  12. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Volg de dino's, na een stukje aan je linkerkant is vuur, vergt wat inzicht om het vuur te krijgen, niet vergeten ammo mee te nemen, ik was daar zonder ammo, moeilijkste stukje van het spel

    succes
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    I Know, I know.
    Daar ben ik al voorbij.
    Je komt al in de kamer waar je SAMEN Komt met die 2 kerels.
    En als je terug naar die Dino's wilt gaan, kan dat NIET, aangezien je een stukje naar beneden bent gevallen.
    Oftewel, ik kan niet terug, en WAAR ik zit is nergens vuur.

    En dus kan ik niet bij dat ding komen, waarmee ik deur open kan maken:'-( .
    Iemand andere opties?
     
  14. Sharpshooter

    Sharpshooter Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar zat ik ook ff vast.
    Ga terug door het watergordijn heen waar al die beesten ook met elkaar vochten. Kijk helemaal omhoog naar de lucht en daar tussen de rotsen hangt heel hoog vuur. Gooi dit naar beneden zodat de bosjes in de hens gaan eronder. Nu pak je opnieuw een speer en gooi je nadat je deze hebt aangestoken deze door het gat in de muur naast die watermuur. Je moet die vuurkorf raken. Zoals je merkte kan je met het vuur niet door die watermuur lopen dus moet je door die muur heen gooien. ALs die vuurkorf aan is, pak je weer een speer en loop je naar de bosjes toe waar je eers vast zat :D
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Sharpshooter

    Damn, NETJES :), dat is idd het stuk waar ik vast zat.
    Had het idd al zelf uitgevonden, en was idd flink zoeken.

    Heb het spel ondertussen nu ook uitgespeeld, en probeer hem nu met iemand te ruilen voor condemned.
    Ik ben niet onTevreden over het spel, maar het is echt eenmalig uitspelen, en daarna nooit meer naar omkijken.
    Dit is gewoon omdat het spel, zo scripted is, en totaal geen meerwaarde heeft om hem nog eens te spelen.

    Alleen vraag ik mij af, hoe je een ander einde kan halen.
    Iemand die dat weet?
     
  16. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de levels opnieuw speelt, kun je punten verdienen, bij 25000 punten kun je het andere einde spelen (zie bij Extra's)
     
  17. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit weer eens vast!!
    by het veld = Kong to the resque
    dan word ik met kong aangevallen door allemaal bats, en ik ga altijd dood
    heeft iemand een tip om dit op te lossen, er komen allemaal kleine bats en 2 grote
     
  18. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog twijfelt kan je NU de demo downloaden van King Kong op de Xbox 360!
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    is de demo dezelfde als die wat ik al op de pc heb gespeeld?

    anders is ie niet <mijn> tijd waard (zeg niet dat het een slechte game is, heb gewoon geen zin in 2 keer dezelfde demo O-) )

    /edit: deze vraag kan ik mss beter in het centrale demo topic stellen... tot ziens ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2006
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik snapalleen niks van de demo! ik ren achter die kerels achterna maar hoe praat ik met ze of wat moet ik doen
     

Deel Deze Pagina