In de tijd van Jurrasic Park was ik nogal een dino-fanaat, daar is wat van blijven hangen, en ik kocht deze game dan ook grotendeels uit nostalgie. Nu dan, over de game.
Wellicht een goede 'vergaming' van een film, maar als spel op zichzelf vind ik hem toch wat tegenvallen.
Het is te routinematig, dat zul je echt ervaren bij het spelen van deze game. Te eendradig, te weinig vrijheid, do your thing and go on again. Te veel herhaling, te vaak heb ik een stok en een vuurtje moeten zoeken om planten weg te branden om er langs te kunnen. Dat kan me niet zo lang boeien eerlijk gezegt.
Natuurlijk moet er ook vermeld worden dat er toffe stukken in zitten, vooral de Kong-levels.
Kwa graphics zitten er echt hele mooie stukken tussen, maar andere stukken tonen weer wat basic.
ik hoop toch op wat meer next-gen gameplay in de games yet to come, met vooral meer vrijheid dat zich minstens meet met MetalGearSolid. Potverdorie dat is juist nu tenslotte met zoveel gemak mogelijk, zou je denken...ik heb er te weinig verstand van.
Laatst bewerkt: 1 feb 2006