[XOne] King Of Fighters XIII

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 28 sep 2011.

1. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op amazon.de stond de stick die ik bedoelde voor 42 euro! Jammer dat ze niet naar Nederland verzenden... Bullshit

Bedankt voor de links btw, maar vind zo'n advanced sticks op dit moment te duur. Ik wilde daarom ook voor de wat goedkopere EX2 versie gaan om te kijken hoe een stick me bevalt.

Toch maar ff Ontopic: Ik heb de demo net ff gespeeld... Mwah, het spel ligt me niet echt op dit moment. Ik heb mensen hele vette dingen zien doen in deze game, maar je zal er wel heel veel tijd in moeten gaan steken. Toch maar overslaan, voor nu.

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ah was die officiële stick van MS door Hori helemaal vergeten, is trouwens niet diegene die ik heb. Voor instap stick schijnt die best redelijk te zijn.

Anyway als je geen problemen hebt met de controller gewoon ermee door gaan, persoonlijk kon ik dat niet, althans niet bij SSFIV. MK, SC(behalve justframes), DOA, Tekken en zelfs UMvC3 zijn allemaal goed te doen met controller van wat ik heb gespeeld en begrepen. Is geen vereiste heh:+

3. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan in principe wel goed spelen met controller, maar mijn precisie lijdt er wel onder. Er is altijd een kleine randomness die ik niet meer wil hebben, dus vandaar dat ik op zoek ben naar een stick/iets wat beter werkt dan een xbox controller :+

Ik denk dat een fightpad al een hele grote verbetering zal zijn, sowieso omdat je dan geen overgang hoeft te maken van controller naar stick, maar die zijn helaas nergens meer te verkrijgen...

4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zag ze nog op de site van nedgame staan voor 45 euro.

Edit: nvm, die zijn voor PS3.

Laatst bewerkt: 10 dec 2011
  5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo vervelend als mensen alleen maar hun pre-set team gebruiken in een player match, dan heb ik het na 5 matches wel gezien.

PS: Me RB knop is stuk :'-(

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Misschien kent diegene geen andere characters? Ik ken ook alleen maar Terry, King en Kyo, en geen van allen goed, een beetje de basis combos en dat was het. Blijf liever met een vast team/character zodat ik uiteindelijk verder kan kijken dan welke combos diegene heeft en hoe de character moet/kan worden gespeeld.

Misschien ben ik wel een trage leerling met vechtgames haha, maar kan echt niet nog meer characters op m'n bord nemen, respect voor diegenen die met de halve of hele cast kunnen spelen.

RB van controller, kan me niet voorstellen hoe je de trials doet, krijg al kramp in m'n vingers eraan te denken8)

7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik tegen iemand speelt die SRK in zijn naam heeft staan dan verwacht ik toch wel dat hij/zij zich minstens al een beetje verdiept heeft in de game.
    Het was ook niet dat hij de meest makkelijke personages koos: Shen, Kyo en Hwa ( vooral Hwa ).

Uiteindelijk zijn het maar player matches, je kunt wel die trails volgen maar je leert pas echt een personage spelen in een echte match en daarom houd ik mijn team zo gevarieerd mogelijk te houden.

Ik vind het zelf leuker en ook wat sportiever om zoveel mogelijk personages van de cast te gebruiken tijdens player matches.

Nee van mijn stick :p

Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Probeer de trials ook alleen om meer gewenning te krijgen aan KOF z'n unieke motions en kijken hoe "goed" m'n excecutie is. Moet zeggen dat het meer te maken heeft met het onthouden van de combo reeks dan echt het uitvoeren ervan dat me problemen geeft hoewel bepaalde bewegingen erg lastig zijn. Probeer voor de rest praktische combos te leren.

SRK in je naam hebben zegt overigens lang niet alles, zijn vaak ook gastjes met alleen een grote mond...

Ik zie overigens enkele stages zoals op YT die ik niet terug kan vinden in de stages select, moet je ze unlocken worden ze beschikbaar wanneer je dee DLC characters haalt, vind dat wel zuur dan.

Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige stages kan ik alleen vinden in de online matches en tot nu toe is er 1 stage bijgekomen met de Iori DLC.
    Ik vraag me ook af waarom we deze stages niet offline kunnen kiezen...

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    [yt]JDKVK9zrY7c&[/yt]

Handige tips voor newbies, zoals ik:+

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nog steeds wel jammer dat ze Mr. Karate erin doen als DLC, als je bij Takuma back/select indrukt zie je eigenlijks al Mr. Karate.

Ik had liever gezien dat ze wat moeite deden en dan Terry's Garou look en moveset te maken als DLC personage, snap nog steeds niet helemaal waarom hij er nu weer old-school uitziet terwijl hij in deel 11 zijn Garou look had :+

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Is er een manier om die versus mode in de demo nog wat uitdagender te maken? Zelfs als ik mijn eigen ventjes op 50% leven zet en de tegenstander op z'n sterkst is het nog een piece of cake. Online heb ik dan een stuk meer moeite om te winnen, maar offline wat meer tegenstand zou ook wel leuk zijn.

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang van niet, tegenstand valt tegen van de CPU dit deeltje.

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dit gaat over de verschillen tussen de 2 Kyo's maar een vertaalde versie zou welkom wezen.

En verder gameplay met NESTS Kyo, die behalve zijn look meer weg heeft van '98 Kyo vanwege zijn moveset:

[yt]EEeya1ZAutE[/yt]

Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  15. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Kijk dit soort filmpjes en informatie moet gewoon naar buiten worden gebracht, kan me haast niet voorstellen hoe mensen toen internet nog niet zo groot was deze technieken vonden en laat staan onder de knie krijgen.

Zit me toch een diepte in deze game.

17. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Hehe.Net eindelijk die achievement gehaald voor het verslaan van 35 characters in Survival.
    Tijdje over gedaan..
    Als je bij 30 bent word het echt pittig....
    34 en 35 waren nog de eindbazen ook:x

Nu alleen nog de online en de Trials achievements....
    Ik zuig echt zo in die Trials he..
    Ik ben bang dat die me nooit gaan lukken..
    Vond die in SF 4 en BlazeBlue ook al zo erg:x.
    Word er alleen maar chagrijnig als het steeds niet lukt;)
    Heeft jullie daar ook zo veel moeite mee?

18. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of ik er ooit ééntje ga completen, ik heb er ook altijd moeite mee.
    Het is wel handig om te zien wat een personage kan maar daarna ga ik liever zelf verder met uitzoeken van combo's.

De enige die ik volgens mij ooit compleet heb gedaan in Street Fighter IV was die van Vega volgens mij...

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    SSFIV heb ik 10 characters ongeveer voltooid en de resterende characters op allemaal ongeveer 8 trials, charge characters meeste problemen mee. Ik denk dat dat die van Terry en King wel gaan lukken, lijken lang niet zo moeilijk als de rest. Maxima schijnt de easiest te zijn.

Vind de trials behoorlijk moeilijk vergeleken met die van SF maar als het lukt, wat geeft dat een voldoening zeg. Maar wanneer gebruik je nu de latere combos uit de trials, nooit.

De combo's die ik leer haal ik bij de SRK KOF XIII Guide vandaan. Niet te moeilijk en zijn erg praktisch, hoewel ik nog problemen heb met Kyo.

Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011

Deel Deze Pagina