Destijds had ik het gekocht voor 100 euro in verband met een korting of iets dergelijks. Het model wat ik heb is normaal gesproken 120-140 euro in Europe, de TE waren al helemaal nergens verkrijgbaar of ik moest dikke importkosten betalen. En als ze ergens te koop waren was het 150+euro.
Je moet wel beseffen dat deze sticks erg lang meegaan, en als er iets kapot gaat je hoogswaarschijnlijk het kan verwisselen...(lizard lick verkoopt knoppen en PCB's en meer)
Ik heb een Hori Real Arcade Pro VX SA gevonden voor een imo erg goede prijs, omgerekend is het zo'n 118 euro. Imo zal je ze niet veel goekoper vinden waar je ook niet een maand moet wachten om bericht te krijgen dat ze niet leverbaar zijn(mij meerdere keren overkomen) en de stick zelf ruk is.
Klik
Anders even misschien rondkijken op Ebay, Amazon.de schroeft de prijzen op met zo'n 50%... Amazon.com moet je importkosten betalen en dus uiteindelijk ook héél duur uit. Europa is gewoon de pineut zover het kopen van Arcade Sticks gaat.
Anders even op SRK een post plaatsen of iemand een paar goede sites weet voor sticks in Europa, want ik weet ze niet.
*Edit, shit zie nu dat het free delivery is voor UK, weet overigens niet hoeveel de shipping costs hier zijn.
Misschien wil iemand op XBW wel een stick verkopen.
De Hori fighting stick VX is goedkoop, weet alleen niet of het ook goed is.
Als het blijkt dat de verzendkosten hoog zijn misschien gewoon proberen bij Bol...
Klik Wederom een beetje prijzig.
Klik om te vergroten...