Ik ben zelf een " fighting game fan " . Speel veel fighting games zoals SF, MvsC etc. Is deze game het ook waard?. Lees hier alleen maar goeie reacties maar ik heb eigenlijk niet echt iets met de KF series. Ik val altijd weer terug op de SF serie etc. Wel heb ik de KF serie vroeger in de arcade hallen gespeeld en heb ik de arcade games op m'n 360 staan. King of fighters 12 had ik ook gekocht maar die heb ik al snel weer terug gebracht want vond daar niet veel aan. Ik heb de demo gespeeld en gelukkig was dat ver van de vorige editie. Vol voor deze titel gaan of nog even wachten totdat die goedkoper is?. Oh zie net het filmpje hierboven....
Ik zou nog even wachten tot de patch er is, op het moment is het speelbaar maar input lag kan nog weleens frustratie opwekken omdat sommige spelers hun speelstijl erop aanpassen.
Gisteren een paar matches gespeeld op een groene 3 bar(had m'n laptop aan), en het verliep soepel voor het merendeel met enkele lagspikes. 4 bar(laptop uit) was perfect, was met een andere nederlander overigens. Anyway door de 15(+/-) matches ben ik er wel achter gekomen hoe ontzettend ik zuig in deze game haha, vind het erg lastig om dingen te landen via een jump in. De counter(C+D) kan alleen worden gedaan op de eerste en 2e hit van een string? Want ik werd constant uit m'n blockstring geslagen, wat zijn de nadelen hiervan, want je kan het toch niet zomar klakkeloos mashen ofwel? Denk dat ik Terry misschien moet inruilen voor andere character, je moet zo dichtbij iemand staan om een combo te beginnen met hem. Die bug lijkt me dat er een patch voor moet komen haha.
Het kost meter. PS: Mag ik vragen hoe snel je verbinding is, ik heb nog geen enkele 4 bar game kunnen spelen, zelfs niet tegen Gijs.
M'n verbinding is niets bijzonders eigenlijk, even getest en heb DL: 40.75 en UP: 3.80 Hier worden veel belangrijke aspecten van de game uitgelegd, had dit moeten kijken voordat ik m'n vraag stelde over counters(er zijn dus 2 soorten:guard cancel roll, en guard cancel blowback) [yt]x0yfi1S31g8&[/yt] Top 4 SoCal Regionals *Begint vanaf 0:31:00
Dr staat een demo online. Lijkt me wel leuk om te kopen... maar is het online al gevikst of nog steeds niet helemaal om over naar huis te schrijven?
Online moet nog gefikst worden zover ik het weet, door de input lag heb ik de game laatste dagen nog niet aangeraakt dus durf het niet met zekerheid te zeggen. Jammer genoeg heb ik niet altijd volk over de vloer om mee te spelen
Toch de game gekocht ( En Arcana Heart 3 ). Straks eens spelen. Zijn de DLC characters de prijs waard?. Eerst maar eens de tutorial doornemen.
Iori is wel de moeite waard, is toch 1 van de sterkere personages zoals in meeste KOF games maar Kyo vind ik de moeite niet waard omdat KOF XIII Kyo naar mijn gevoel een stuk beter is dan de DLC Kyo. Nee, grote Geese fan neem ik aan?
Gisteren met de story begonnen en 1 deel uitgespeeld. Daarna online gegaan wat goed liep alleen verloor ik..Trails ook geprobeerd maar als er combo's aan de pas komen gaat het me niet goed af. De trails kun je zeker alleen clearen met een fightpad of stick of niet?. Vandaag maar eens verder met de story en misschien weer online.
Heb ook nog geen enkele trial voltooid en speel met stick, trials zijn gewoon erg moeilijk in deze game. Gelukkig is het zo dat de combos in deze trials meer een uitdaging zijn dan praktisch...hoewel er wel er zeker een paar nuttige tussen zullen zitten. Als je combos wilt oefenen voor je character raad ik aan om hier te kijken: KOF XIII Hyper Guide Weet niet of je met een 360 controller speelt, want sommige bewegingen zoals kwartcirkel in een halve cirkel op een D-Pad lijken mij erg lastig om snel te doen, denk dat het analoog stick makkelijker afgaat met deze game.
Tnx. Zal de guide is gaan bekijken. Ik speel inderdaad met een controller. Hopelijk kan ik met de guide de trails ooit voltooien zonder een stick.