1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Tuur 1e in MotoGP2!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Marius, 4 jun 2003.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Real laps it is :cool:

    kunnen we proberen een leuke "gevulde" race te krijgen. Vind het ook best om 1-1 te rijden, maar ik wil meer ech met mensen gaan racen, ipv alleen maar mijn proberen te verbeteren idd.
     
  2. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus ook.

    Het lijkt me leuk om weer eens met jullie te rijden... tis ondertussen al weer te lang geleden. :cool:

    Ik ga vanavond eerst naar De Parade in Rotterdam maar daarna zal ik op Live te vinden zijn...
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Precies. Had van het weekend geloof ik ook al met wat andere Nederlanders gereden en dat beviel me wel weer :) Alleen 3 ronden vind ik te kort, toch minimaal 5 en als het ff kan 10 :) Maar als je het zo organiseert als nu is het wel leuk om een volledige race te rijden. Alleen even kijken welke baan dat dan wordt...
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    De Parade in Rotterdam? Ik heb iets gemist... Maar dan zie ik je later wel verschijnen op Live!

    (nog off-topicer): Ga je btw nog naar de PU-Awards? Misschien wel leuk om daar meer mensen van Live / XBW te ontmoeten, ik ga zowiezo al..
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Check :)
     
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hey ik wil ook wel meerijden als het kan vanavond in de real laps race, welk circuit? lol mijn tijden zijn echt bout, ik had eerst beloofd om te gaan time trialen en omhoog te komen maar ik vind dat behoorlijk saai en van mij hoeft 't ook niet zo om hoog in de ranglijst te komen, lijkt me wel lachen maar ja, ik heb het gewoon heel effe gehad met dat realisme en nu wil ik gewoon mm3 spelen :D maar ja, vanavond real laps race? ik hoor het wel!
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Tuurlijk kun je meedoen. Maar even wat voorwaardes : geen wannabe Turks, Surinaams, of andere bijdehante praat ;)

    @Wouter => er waren nog kaartjes te krijgen gelukkig. Eens kijken of we wat meer mensen van Live op kunnen trommelen :)
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik moet rekenen op de verbale kunsten van Mirik om binnen te komen :cool:
     
  9. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt niets gemist... De Parade is een kunst achtig iets ofzo 8)

    Opzich lijkt het mij ook wel leuk om naar de PU-Awards te gaan, maar er ging verder niemand die ik ken, maar ik zit nu toch hard te twijfelen... ik ga nu in mijn pauze misschien ook maar eens kijken voor kaartjes... kaartjes waren toch te krijgen bij de Free Record shop... toch :confused:
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Zie ons flink offtopic gaan :eek:

    *slingert ons naar MGP@Live Chatbox ..

    Jullie weten wel waar die staat, maar dit is om luie mensen zoals ik tegemoet te komen :cool:
     
  11. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe laat is het de bedoeling dat we die real laps gaan rijden?
     
  12. Bemsma

    Bemsma Guest

    Hij staat 3e want hij heeft al langer dan twee weken niet meer gespeeld en ik kom zo'n beetje elke dag bij King Tuur thuis Brute Force spelen, en hij heeft pas een gamecube erbij gekocht dus speelt daar meer op
     
  13. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    cool man die connecties
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mjah rond die tijd waren wij al bezig hoor :) Wouter mr Consistency hier :cool: *poept op Sonic Circle en Bartje Twi
     
  15. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    phew gelukkig zeg
     
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    De Parade was leuker dan verwacht en ben nu pas net thuis... volgende keer beter ;)
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Jerhui, ons artistiek en cultureel verantwoorde XBW member :cool:

    Nee geeftniet, volgende keer beter idd. En grote kans dat dat in MM3 zal zijn.
     
  18. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuur zal wel weer eerste komen te staan als hij zich er weer goed voor inzet
     
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Jeuh ik ben de top 1000 binnengekomen _O_ 8)
    Nee, kheb nu al een paar tracks ge-timetrailt, maar ik snap echt niet hoe ik in godsnaam nog steeds 8 seconden ofzo achter kan liggen op Tuur :{ Ok niet dat ik verwacht dat ik dat ga halen, maar op 4 a 5 per track moet yoch kunnen.. Maar ja, time trail is ook vet saai. Kga toch wel meer gewoon lekker racen en tijden komen dan vanzelf wel aanwaaien :)
     
  20. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    MM3 is blijkbaar al een week uit in mijn Storegames :)
    Maar weet niet of ik het de moeite vind hoor...

    Morgenavond ben ik weer thuis tot maandag, kunnen we lekker veel rijden :)

    Sonic Circle, ik ga naar de PU game awards....
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2003

Deel Deze Pagina