King Tuur 1e in MotoGP2!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Marius, 4 jun 2003.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    MM3 is ZEKER de moeite waard. Vraag maar aan Jerhui of Wouter. Ik heb net met Jerhui en Odebijer, Avenger XBW en nog een aantal minimaal 2 uur lang Capture the gold in teamverband gespeeld.

    Dit is zowel dikke fun als heel spannend en adrenalineverhogend. Moet je dus absoluut niet aan je voorbij laten gaan ;)

    Ik ga ook naar de PU-Awards. Misschien leuk om op een centraal punt af te spreken (XBW stand :cool:) om een bepaald tijdstip? Hopelijk kan Jerhui ook nog een kaartje bemachtigen..

    Dit weekend ben ik weg met vrienden dus kan ik helaas niet op Live. Maandag misschien weer racen!
     
  2. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Fine for me :) Zeg maar waar en hoelaat...
     
  3. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lijkt me nou eens een puik idee! Wat 'bout zes uur ofzo? Dan is iedereen er zo ongeveer wel medunkt.
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Oeps. was me een beetje ontschoten. Ik PM je ff..
     
  5. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de gene die het nog niet wisten... ik zal er ook zijn :cool:
     
  6. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zie jullie wel bij de xbw stand van jullie...ow shit me bus gaat zo...
     
  7. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey King Tuur ik had je gezien bij de PU Game Awards, was wel geining te zien hoe je die drie gasten eruit reed :+
     
  8. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Was wel vet om iedereen een keer tegen te komen. Nu ken je iedereen wel wat beter.:)
     
  9. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Zeker cool :cool: Ik een btje aan het MM3-en staat opeens King Tuur daar :p Was wel cool, kheb me ook geplaatst voor MGP Finale dinges. Was wel Jerez :confused: beetje vreemd...maar wel lekker! :)
     
  10. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het uberhaupt brilliant dat sommigen zover komen in dit spel. Ik sta nu ergens in de 9000. Sommige tracks nog niet unlocked. Maar het klopt wel want op elke track sta ik ergens rond 8000. Dat is dus balen, want er moet echt bij alle banen nog wel 20 seconden vanaf eer ik in de top 1000 kom.

    Dus werk aan de winkel.

    mX
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je een baan unlockt en er een tijd zet, dan win je volgens mij overall al 12 min (voor elke baan waar je nog geen tijd hebt, heb je standaard een tijd van 12 of 14 minuten ofzo). Dus als je even op alle tracks een tijd zet, schiet je echt wel omhoog.

    Zoek anders eens op Live naar 1 van de MGP fans. Bijv. Jerhui, King Tuur, Champion BE, Gerbo of misschien ik (Sonic Circle) als je dat wat lijkt ?
     
  12. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL deze post is een paar maanden oud. Was je toen al aan het oefenen voor vandaag? (ik ben Arthur op de WCG voor rondes tegen gekomen en hij heeft mij ge-owned met 15-7)
    Maar ik zie je vrijdag misschien nog wel of niet? FF je vrienden ownen en dan kom ik deze keer wel in de finale (hoop ik), zou wel vet zijn:).
     
  13. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet zeker of je NEKJE wel ownt. Wat wordt het een SPEKtakel. Nu nog 7 anderen en dan is het Korea. Ik hoop het iig.
    Maar in het begin van de thread stond ik btw ook eerste.
     
  14. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    Tuur hoe ging et HALO toernooi ? :p
     
  15. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn broertje had het weer eens gewonnen grrrrr
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dus..??!! Hij gaat nu naar Korea? Of moet nog door andere voorrondes heen?
     
  17. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat zijn we weer grappig :mad: :mad: :mad:
     
  18. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, vandaag deed ik weer mee. Ik ben in de winnar finale en lozer finale 2 keer verslagen door 'spiderman' hij is eerlijk gezegt nog beter dan jou arthur, de stand was 15-0:{ voor hem. Terwijl ik bij jou nog 7-15 had...
    Ik raad je aan om met de plasma rifle (zodat hij niet kan bewegen) te oefenen, want dit kon hij even goed als met de pistol.

    Enne NEKJE, ik own je morge wel;):p
     
  19. [BBE]rel

    [BBE]rel ©

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Heheh heeft spidey gewonnen, kans is groot dat hij wint samen met hanneshamlap. Maarre kun je twee keer meedoen dan achtermekaar?? ik had me woensdag ingeschreven maar kon niet door rijles:mad:
     
  20. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kunt nog is meedoen. Maar je kent die spiderman dus? Hij zei dat je wel goed was, ik heb vet van hem verloren, maar ik zit er ook weer niet uren achter en ik heb me niet zitten voorbereiden. Zit hij BTW op het forum hier?
     

Deel Deze Pagina