Hij zit bij [BBL]rel in een clan... Ik hoorde van TCR spiderman dat hij wel goed was. Ik vrees minder voor Kaneda en shado16m omdat hun allebei al eerder meededen en verloren
Ja hanneshamlap is nog stukje beter dan spiderman! En spiderman zit niet op dit forum nee die ken ik van xbconnect speel ik vaker mee. Succes morgen
lol dat zal dan wel weer een just-for-fun tournament zijn voor mij Maar ja, ik maak ook geen kans, ik heb niet zitten oefenen iedere dag en speel ook niet via xbc. Ik moet ook aan me sociale leven denken he
Maar ik zit er natuurlijk wel graag bij he. Misschien heb ik vrijdag geluk en spelen er minder goede spelers als mij mee. Niet denken dat ik echt slecht ben want ik zit steeds wel in de finale maar ik kan gewoon niet tegen die-hard xbc-ers op. Spelers donderdag: BBE]hanneshamlap <-gevaar Bemsma <-Niet zeker shadow16m <-heeft eerder meegedaan en verloren Kaneda <-zelfde verhaal Blader <geen gevaar.. voor mezelf tenminste stinkie <- maak ik slapend dood tha N E K <-geen id The dude <- 0wn ik EDIT: Spelers van Vrijdag: Easy_trooper McPlayboy_nl memovic mishnoe Kent iemand er een? Zit er misschien een van hun op het forum? EDIT 2: Ik zie net dat Spiderman ook lid geworden is
Effe een update BBE]hanneshamlap <-gevaar Bemsma <-Grootste amateur van de wereld shadow16m <-heeft eerder meegedaan en verloren Kaneda <-zelfde verhaal Blader stinkie <- maak ik slapend dood tha N E K <-Master der Masters, kan ik nooit van winnen The dude <- 0wn ik
Het is wel duidelijk dat dit voor de wedstrijden was Uiteindelijk werd ik meteen verslagen door Hannes, daarna in de lozer competitie kon ik bijna terug komen nadat underhunter werd verslagen door The Dud en ik Bemsma ownde alleen toen moest ik tegen Kaneda en hij is toch wel goed. Wel jammer, ik presteerde tegen hannes wel beter dan hem (ik verloren met 15-7 en hij met 15-0) Wie van hun heeft eigelijk gewonne? Hannes zeker?
Ik had me maar ingehouden, zodat jullie een beter gevoel krijgen, jullie snappen natuurlijk wel dat als ik m'n best deed ik jullie allemaal zou ownen
inderdaad tja inderdaad blade ik ben ook op het forum nu . ik verheug me wel op de finale. er komen een aantal bekende goeie, namelijk shadowman, mcplayboy, hanneshamlap [mcplayboy is nog niet door maar morgen wel ].en verder tja paar opscheppers paar normale en onbekende goeie natuurlijk. van king tuur verwacht ik ook wel veel omdat : hij niet op schept en mooie scores had! mazzels
hehe lekker offtopic Maar ik heb dus geen live en kan dus ook niet zien wat echt hele snelle rondentijden zijn.... Zou iemand zijn rondetijden eens kunnen plaatsen?? Ikzelf ben niet echt snel ik rijd bijvoorbeeld op Motegi 1.44,05 :{
Sorry jongens, maar dit topic gaat over MGP en niet over Halo, dus hou het een beetje ontopic, of start een nieuwe thread... alvast bedankt
damn it .... het ging net zo lekker over de halo wcg rondes... ey jongens als er een halo wcg topic ofzo komt laat me dan ook graag weten waar die komt ok?
LOL Je kan er toch zelf ook 1 openen Dus hij is eindelijk weer begonnen met MGP2... ben benieuwd of hij weer de eerste plaats kan innemen.