Ik ben nog helemaal niet begonnen. Misschien hebben sommige times gereset????? En spiderman gefeliciteerd.
Ja want ik sta de ene week 20e, dan weer 22e schijnbaar en ik heb er nou al 2 maanden nix meer aan gedaan. We pakken die Amerikaantjes terug tuur. Just wait
Zeg king tuur rijd jij met ghost bike on ? Ik zet hem soms aan maar dan rijd die bike precies heeltijd in het gras en dan ineens is ie weer voor me. Heel vreemd. Mijn pb's zijn meestal wel zonder ghost bike gezet, misschien daarom?
Je moet gewoon niet in time trials rijden Dat is én niet leuk én niet goed voor de MotoGP community Ik rijd nu zelf vooral mijn tijden in races - Reed zojuist met wat Amerikanen en wist weer wat plaatsen te winnen.
Ik rijd nooit met ghost bike on. Ik vind dat heel irritant. En bijna al mijn tijden zijn gezet in races. Is tenminste gezellig.
Maar het probleem is dat kan UREN duren bij mij!!! Bijna altijd crash ik wel eens of moet ik het circuit nog gewend worden. Ik speel nl niet zo heel veel. Daarmee dat ik time trials rijd voor competitie en gewone races voor de fun. King tuur: Uw beste tijden zijn gezet met slipstream of niet?
Not yet. Dat ga ik binnenkort doen/proberen. Alleen het probleem is dat ik niet zo heel veel mensen ken die voor mij willen en kunnen rijden.
Ik wil dat wel doen. In ruil voor tips Haha just kidding Ik zal je eens adden als friend en dan wil ik dat wel eens doen. Gaat wel lang duren denk ik eer je een nieuwe pb hebt... Ik denk dat ik dat wel kan, we zullen dan zien.
Ja dat zou ook wel cool zijn. Heeltijd aan elkaar slipstreamen Ik ga vanavond wel nog eens spelen denk ik. Sommige circuits kan ik niet meer zo goed omdat ze die niet zoveel spelen online.
tsja ik snap er iig echt niets van ik doe echt mijn uiterste best en rijd bijvoorbeeld op mugello een 1.32 en dan denk ik zo van zou misschien als je echt alles helemaal precies goed kan doen nog wel 2 hooguit 4 sec afkunnen en dan kijk je bij world best en dan staat er 1.23 das gewoon bijna 10 sec sneller ik begrijp dat echt niet...
Dat snap ik ook niet. Ik rijd op mijn allersnelst een 1.30... daar en da's wel HEEL snel voor mij. En dan toch nog ZOOO veel vlugger... Aan king tuur: als jij automatich neemt hoeveel rijdt je dan op mugello??? En mr ed ik denk dat wij gewoon wat betere lijnen moeten hebben.
Ik zou het niet weten wat ik met automatic rijd want ik weet dat je iig minder controle hebt over je motor. Je kunt niet zeggen in wat voor versnelling je hem wilt hebben en dat is wel minder. Ik denk dat je er 2 secs vanaf kunt halen als je ook powerslide want dan komt het pas echt tot zijn recht. En om die laatste seconden eraf te halen moet je een betere lijn gaan rijden.
Vervolgvraag aan Headcollector1; Wat zijn je huidige skills? Welke tijden rijd je? Ik ben zelf nameljik nogal vies van het uitleggen van het powerslide principe aan personen die het spel nog niet helemaal onder controle hebben. Beter kan je de motor eerst goed onder controle krijgen, en iig binnen de top 2500 oid terechtkomen om pas te beginnen met powersliden.. Maar dat is mijn 'view'...
Ik speel nu nog alleen de motogp demo (binnenkort motogp2 kopen), en echt goed kan ik het niet..... Bij Mugello heb ik 1.39.80. Maar kun je het A.U.B uitleggen.