1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Tuur 1e in MotoGP2!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Marius, 4 jun 2003.

  1. majestik

    majestik Gaming 24/7

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Powersliden is een soort slippen door de bocht, probeer maar is bij een bocht 2 keer gas achter elkaar indrukken en dan zie je je motor een ebetje glijden.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Klopt. Daarmee kan je met een hogere snelheid door de bocht heen. Het ziet er wat vaag uit maar is wel snel, als je het goed en constant doet.

    Ik bene r echter heilig van overtuigt dat het niet goed is snel of direct te beginnen met powersliden. Net als dat je niet direct begint te lessen in een Formule 1 auto maar in een wat beschaafdere Peugot 206 :)
     
  3. majestik

    majestik Gaming 24/7

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik powerslide helemaal nooit, vind het maar lastiger :confused:
     
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat vond ik eerst ook. Eerst ga je er ook niet echt sneller door. Je moet eerst heel goed een circuit kennen en dan gewoon je bochten sneller nemen en i p v dat je in het gras zou rijden druk je twee keer op gas en dan slipt je achterwiel weg waardoor je scherper draait en je toch nog je bocht haalt.
     
  5. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder powersliden wordt je nooit echt snel. Het wordt ook leuker want een bocht echt goed maken met powerslide is veel moeilijker dan zonder. En btw ga ik morgen maar weer eens mgp2'en en kijken of ik weer richting #1 kan komen.:confused:
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat probeer ik nu al een aantal weken ;)
     
  7. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat je ook wel lukken maar je krijgt wel nog competitie van tha N E K. Hij gaat ook voor #1. Wouter dan zal ik je nu wel wat vaker spreken op live. *) :9
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Spannend :D

    Oej concurrentie, denk dat we dat moeten uitvechten in een potje stunt mode :+
     
  9. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das wat meer nekkies style :)

    Regels: Niet bijten
    Niet krassen
    Wie het eerste 10000 knockoff-punten heeft wint
     
  10. [TCR]-[Snake]

    [TCR]-[Snake] Halo Asskicker

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi werk eej tuur.... nu nog maar hopen dat mijn clan van de BBE gaat winnen :p
    nouja.... ik speel in ieders geval niet mee op het WGC dus aan mij word niks overgelaten... in ieders geval... suc6 aan iedereen die meedoet aan het wgc
     

Deel Deze Pagina