netjes ik had het net gezien ja dat wordt denk ik nog wel top 25 sonic ben nu ook wat aan het opklikken omdat ik ook mijn tijden scherper ga zetten en op dit moment is dat nog makkelijk net 5 sec van donington afgehaald
HO!!! nooit stoppen omdat anderen sneller zijn. Ik heb vandaag wel weer een paar seconden kunnen winnen, maar man-o-man, vanavond was ik SLECHT! Was wel beetje melig, maar het ging nergens over kwa constant rijden. Wat ik bedoel te zeggen: de mate van snelheid heeft echt niet perse te maken met de mate van plezier in het spel. In MotoGP1 ben ik nooit hoger als 850e gekomen, maar had er bere-veel plezier in.. Geef niet op, gewoon lekker vrienden maken op Live en racen maar!
Hehe, ik ga wel proberen mijn naam een keer in die Top25 van Xbox.com te krijgen Misschien volgende week al.. jammer dat ik vanavond echt bagger reed, want met Tuur & Alex in 1 room rijden is toch wel leerzaam..
omg But King Tuur, a rider unknown to MotoGP circles, has become the one to beat. whahahahahahahhaa, quick shift staat nu 3e btw een post op planet moto gp, het gaat over draften (en het is onzin) its not cheating necessarily and im not really against it but tell me that gettn ur lil brother to pause on the straights so u can get some draft is not the biggest pile of crap....supposedly thats wut king tuur does and then u have everyone else who opens up rooms with like 5 slots set it for legend ai and then just pause and wait for the ai and draft them through the whole tracks....so like i said its not cheating buts it really pretty lame...althought i admit if i hit i peak i will probably start doing this lame crap too en een post van quick shift i dont just sit in a room by myself with AI tho all my draft times are from races and i only have 4 draft times...but a person who does do that is queen turd,he sits in a room set for 2 people all day with AI and his brother alex v and has him pause on the straights for him...wat a luzer hehe en weer een andere That's why I am Glad King Tuur is #1 and kicking everyone's ***! Not that I know the guy, but it's nice to not have some vocal jerk like...................at number 1. Not mentioning name's but there are some jackasses up there en check de comment op de gamertagdatabase http://gamertagdatabase.com/gamerDetails.php?id=29450
ja, quickshift is zielig en kan niet tegen z'n verlies, want tuur gebruikte helemaal geen draft, als hij slim is gaat hij het nou wel gebruiken, dan kan hij eens laten zien hoe goed hij is
Bij deze King Tuur, YOU ARE THE KING!!!! En vast houden die nummer uno notering, Morgen krijg ik mgp2, en ga ik ook even lang trainen, en van andere leer ik altijd. C-ya LIVE, en nogmaals mijn waardering! Greetz from the Hawk
Ik wordt echt supermoe van die gasten. Ja, Tuur probeert het NU pas af en toe op die manier, gewoon om te laten zien dat zijn tijden nog sneller kunnen als hij het WEL gebruikt. Feit is gewoon dat ie rete-snel is. Muhaha, ik krijg een dosis gezonde motivatie om te laten zien dat er meer snelle niet-amerikanen zijn in MotoGP2. Hopelijk kunnen o.a. Alex V en misschien ik ook wel binnenkort aanklampen (Alex doet het eigenlijk al) en ze een koekje van eigen deeg geven!
Iedere keer dat ik met Tuur rij sta ik er weer verstelt van hoeveel sneller hij is... Alhoewel ik nog niet op mijn top zit heb ik op sommige banen IMHO toch wel scherpe tijden neer gezet en daar zit Tuur dan gewoon nog eens 10 seconden onder... moet toch maar beter opletten als ik met hem rij Ik ben ook hard opweg naar de top 25... sta nu al 321ste
hehe, ik moet toegeven dat ik alweer zat te vloeken op King Tuur, die verrekte glitchers dacht ik. Blijkbaar had ik het mis. Ik heb het idee dat ik behoorlijk hard ga, en bv in Mugello heb ik 1:31:68, ik dacht dat dat erg goed was, vergeleken met Moto gp1 (waar ik 1:34:nog iets had ) , heeft tuur gewoon nog 8 seconden sneller. Ik moet zeggen dat ik daar goed van baal . Mijn vraag is dus meteen of ik je toe mag voegen King Tuur, misschien steek ik nog iets op of kun je me wat tips geven. (ongeloof speelt nog steeds mee) greetz en respect Frank
Draften is slipstreamen... op het moment dat je binnen een seconden achter de rijder voor je zit heb je minder luchtweerstand, waardoor je een stuk harder gaat... vooral op de rechte stukken. De "normale" spelers zullen er niet echt enorm veel mee winnen, maar voor de rijders aan de top maakt iedere tiende van een seconde een enorm verschil. Vandaar dat je ook regelmatig mensen online tegenkomt die in hun eentje real laps rijden met de AI bikes op legend...
Dank je. Add me maar als je wilt. Is leuker als je wat meer nederlanders in je lijst hebt. Maar als iemand iets wilt weten, vraag maar.
hmmm maarja denk dat zijn broer dat niet wilt en het is leuker om het op eigen kracht te doen natuurlijk. anyway wat die quikshift zegt is best lame, maar ik durf te wedden dat ie het gewoon aan het uitproberen is nu kan me herinneren dat quikshift ook altijd lekker aan het glitchen was op assen met zn 1.10 en masterchief84 en the muleskinner ook, dus zij moeten niet zeuren ze willen ook de beste tijden hebben en willen er zelfs voor glitchen, iets wat ik king tuur niet had zien doen in motogp1. EDIT: ach ja bekijk het zo, topsporters zoals armstrong hebben ook altijd het gezeik dat ze doping gebruiken, dus je bent gewoon een topsporter
krijg je er ook nog geld voor ofzo als je 1e staat? en king tuur ik zal je wel ff adden maar ik heb geen moto gp 2 alleen 1, ach ik zal anders binnekort deeltje 2 ook wel ff halen...
Is goed. Maar ik krijg er helaas GEEN F*CK voor. Is wel jammerm want dat zou het nog spannender maken.