Als je hetzelfde kan presteren bij moto gp 1, dan is die €1000 die je kan winnen bij de NL moto gp kampioenschappen van jou.
He king tuur kan je niet wat tips geven ofzo Heb het spel net voor het eerst gespeeld en het is echt moeilijk. Hoe maak ik een 180 en 360 graden bocht dat lukt mij echt niet En hoe zit dat remmen in elkaar want je hebt een brake, en een rear en een front brake welke moet je nou wanneer gebruiken en wat is het verschil tussen brake en rear en front brake? En hoe heb je de controls ingesteld? En natuurlijk goed gedaan een 1ste plaats denk dat ik na de vakantie ook live neem en kijken hoe ver ik kom.
het king tuur gebruik jij powersliding of neem jij ieder bocht volgens de iedeale lijn want ik heb op planet motogp gehoord dat je veel sneller kan met powersliden....
Ja als je de training gaat doen met carreer moet je een 180 en 360 graden bocht maken om een rondje heen. Hoe moet je die doen?? En hoe zit dat nou met dat remmen welke gebruik je wanneer want ik heb daar 3 buttons voor 1 rear 1 front en gewoon brake??
Ik denk niet dat King Tuur zit te wachtenop het geven van datsoort tips. Ik bedoel; Hoe je een 360 moet maken in de eerste training moet je zelf maar uitvogelen De échte die-hard tips zullen hier vanzelf wel over het forum heenvliegen.
Ok maar kan je dan wel even zeggen hoe dat met die brakes zit?? AUB. de rest zal ik dan zelf wel uitvogelen
Handigste is gewoon te beginnen met de Full brake te gebruiken. Dus gewoon het stickie naar achter doen.
Misschien een beetje laat, maar bij deze: King Tuur - Respect !!!!!!!!!!!!!!!! Ik sta nog maar 6 uur op je achter, dus pas op ik kom er aan (heb net als jij straks ook 6/7 weken grote vakantie). hahahahah LOL Ik heb gisteravond weer even met jou en je broer mogen rijden en moet zeggen dat ik er graag bij ben. Je hebt me MAAR 1 keer "gelapt", echt heel sociaal van je ! Groeten, Sir White NL
Ik ga er in alle bescheidenheid van uit dat je 6 minuten bedoeld. Ik sta namelijk op 5:31. Als dat uren zijn, dan denk ik niet, dat ik 5 juli tijd heb. Dan moet ik Moto GP 2 spelen. Mij zul je overigens nooit inhalen. Dat houdt dus in dat je nooit hoger kan komen dan de tweede plaats, als ik ergens volgende week eerste ben geworden. Vanaf gisteren is Valencia officieel mijn meest favoriete circuit. Ik reed iedereen er uit. Ik daag hierbij dan ook iedereen uit om eens een rondje met mij te rijden. Behalve, Tuur en ALex V. anders heb ik gelijk geen favoriet circuit meer. Ik moet er wel even bij vermelden, dat het wel 63 (+/-) races heeft geduurd, voordat ik eerste werd. Ik met mijn grote mond ook altijd. Constant roepen dat ik ging winnen en dan elke keer laatste worden. Tot Valencia. Een glorieuze overwinning. Die overigens niet lang duurde, want ik kan me herinneren, dat de race daarna al weer eindigde in een dramatische laatste plaats. @Jerhui: Die setup is echt super. Moeilijk te leren, maar absoluut sneller. Toppie. Kan jij weer degene bedanken van wie jij em hebt.
Ik had hem van PlanetMGP en dat van die achter rem van Alex V en dat is weer de broer van Tuur en zo is het cirkeltje weer rond Wat is je tijd eigelijk op Valencia Dschadir?
dat wil ik tire compound hard gear ratio:high Suspensie beide: 10 wheelbase:1400 en ik vergeet er volgens mij nu in maar ik weet niet welke.
Wat zegt die wheelbase nu precies, standaard is 1500?? Oh, ja weet het alweer, sorry, en by the Way, King Tuur ga door met waar je mee bezig bent!!!!!! Greetz Seahawk