1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Tuur 1e in MotoGP2!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Marius, 4 jun 2003.

1. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Naar de 2e plaats gezakt, ow no.

Do'nt worry though je krijgt hem wel terug. Een beetje in zijn slipstream gaan rijden :D

Ow, en misschien is het een beetje domme tip. Maar de Honda RC is toch wel de snelste. misschien kan je een beetje afwisselen met de bike op snelle banen (Donington bijvoorbeeld) Ik denk dat je dan wel wat tijd terug kan pakken.

Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  2. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij heeft de 1e plaats weer met zo'n 2 sec ga zo door king tuur_O_

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    lol dit is wel vet die "gevechten aan de top" haha :D maarre ik ben nog steeds bezig met het maken van een custom bike :)

4. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar denk eest eens na voordat je wat post... :{ denk je nu ect dat hij een lijst gaat neerzetten met aanbevolen setups en deze vervolgens zelf niet gebruikt :'-(
    Maakt niet uit... ik ben je ondertussen op 2 seconden genadert :+

5. Ik heb een vraagje:
    Waar zien jullie die standen met het aantal seconden dat het scheelt enzo??

6. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bij scoreboards en dan kun je het verschil zelf zien.
    Nu probeer ik masterchief voor te blijven. Maar als ik wat verander bij de setups edit ik ze. Want 10 en 10 suspension is volgens mij echt niet overal het snelst.

7. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    estoril 0 0 voor suspension is ook nogal laag ik denk dat 3 en 3 beter werkt tenminste probeer het eens zou ik zeggen als je het nog niet hebt gedaan natuurlijk. :p

8. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan best dat dat sneller is, in ieder geval wel wat lager. En wat je ook nog kan doen op een baan als estoril is distribute rider en je braking wat meer geven ipv topspeed. Het is maar een idee.

9. Sorry, maar waar the fuck staan de scoreboards?

10. IK NL

IK NL Guest

als je op y drukt in de lobby zie je het staan en in het rijtje als je op xbox live hebt gedrukt.

11. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    lol snap 't dan, een scoreboard kan je alleen zien als je live hebt >_< en aangezien ik bij jou zie --> Live Gamertag: Nog niet helaas! zul je die scoreboards ook niet zien, of denk je dat de tijden van iedereen enzo via de lucht in jou xbox terecht komen... :D;)

12. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Op meerder plaatsen, pak bijvoorbeeld xbox live en dan staat er quick match, opti match, friends en SCOREBOARDS. Of bij singleplayer ga je naar options en dan staat scoreboards er ook bij.

13. K thanks voor de opheldering!

14. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    heb jij nou wel of geen live?

15. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat hij het heeft. ANders zou hij zijn gamertag er wel neerzetten.

16. Nee, ik heb geen live, heb ook sinds een paar dagen een Xbox!
    Ik heb namelijk ook een NGC en een PS2 en daar had ik eerst al mijn geld in gestoken.
    Maar ik ga binnekort werken en dan zal ik Live en een paar Live games gaan aanschaffen(waaronder zeker Moto GP2)
    Voorlopig moet ik het nog effe met MGP1 doen zonder live helaas!

17. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    _O_ King Tuur _O_

Ikzelf sta nu ergens rond de 4500 ofzo (tenminste gister nog 8)), maar dat komt omdat ik hem midden in de pw-week kreeg en dus nog niet echt tijd heb gehad :).

18. IVIastaKilla

IVIastaKilla Crazy American

Leuk Bevonden:
    0
    Tuur. Lord of the dance. King of the Draft.

19. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    hmm gaan er nu op het forum van die lamers registreren van xbox live die nergens tegen kunnen?

20. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    joepie, sta nu zoiets van 6800 ofzo. Ben trots op mezelf

edit: King Tuur is weer ingehaald, staat nu met een halve seconde achter op Masterchief84

Laatst bewerkt: 10 jun 2003

Deel Deze Pagina