Heeft iemand uberhaupt een idee...hoe ver je zou kunnen komen met automatisch schakelen? Ik wil namelijk echt alle credits hebben!! Alleen dat schakelen........AAARRRRRRRRRGGG!!!!
Lastiger.....nee schakelen is fijn. Mooi man, ik ga het zeker halen...ik zal ik moet. Vandaag maar 45 min gespeeld en alweer gezakt van 4883 naar 4125!! Ging het maar zo door. Gelukkig weet ik nu nog echt plekken zat waar ik tijd kan goedmaken.
Als je gewoon eerst zorgt dat je alle banen uit je kop weet. Elke keer dat je een bocht maakt weet wat erna komt etc. Dan is het pas tijd om zelf te gaan schakelen, sinds je met automatic de lijnen makelijk kan verkennen. Heb net me eerste race op Champion gewonnen (Suzuka uiteraard).
hehe heb eindelijk de eerste 3 races op champion geowrden nu moet ik op le mans rijden in de regen nog wel weet je hoe f*cking moeilijk maar ik zal het halen...........
ik heb nu 2 dagen geen motogp gedaan omdat ik met die beta shit van sony nu druk bezig ben als 1 van de 1ste in nl zelfs nog voor de officiele beta van nl maargoed dat heeft hier nix mee te maken.,.... maarre ik ben in die dagen van 850 naar 900 gezakt dus valt mee maar zal nu wel wat meer zijn
Gewoon weer ff spelen en je bent weer bovenaan. Zelf ben ik nu mgp1 aan het oefenen voor het toernooi en ik ga ook halo oefenen voor de WCG (World Cyber Games) dus ik zal mgp2 wel ff niet meer zien.
Zeker, ik kan het niet meer aan. Ik moet nodig met iemand praten want ik wordt overspannen. HAHAHAHAHA
He King, Dan weet ik een goede deal ! Mijn vriendin is psycholoog en als jij nu even met mijn 3/4 custom bike een paar rondjes rijd en wat snelle tijden neerzet, dan is de sessie gratis. hahahahaah LOL eeeeuh: alleen praten he, Zie je binnenkort wel weer LIVE Sir White NL
Met schakelen heb je niet zo gek veel nadeel hoor. Je kan wel wat sneller, maar ik sta nu met automatisch op de 184e plaats van de rankings met een 50/25/50/50 bike. Dus gewoon doorgaan.
jajajjaja bartje twi die gaat lekker hoor kheb nog niet echt veel tijd gehad om er serieus voor te gaan zitten (en ook niet echt veel zin, dat weer arghhh hitte hitte zweet zweet) maarre ik wou ff zeggen, klasse bartje!