1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Tuur 1e in MotoGP2!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Marius, 4 jun 2003.

1. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nu trouwens de beste settings voor je controller (manual schakelen). Heb al een aantal dingen geprobeerd maar zit telkens weer een knop niet lekker. Het beste werkte voor mij met de 2 knuppels schakelen,gas,rem en 2 zijkantknoppen remmen. Maar ben er nog niet helemaal tevreden over.

Hoe heb jij je controller staat Tuur?

Gefeliciteerd trouwens nog (helaas sta je nu niet 1e maar je wordt zeker weten weer 1e_O_

2. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb geen Live dus wil iemand het posten als Tuur weer eerste staat??!!!

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Natuurlijk, maar ik weetniet of dit zo snel weer gaat gebeuren. Lees de posts van Tuur over voorbereiden op MGP wedstrijd voor GameKings en het voorbereiden om te proberen naar de World Cyber Games te gaan met Halo (dus door de NLse voorrondes zien te komen binnenkort).

Hij had al gezegd niet zoveel MGP2 te spelen de komende tijd. Maar mochten er veranderingen optreden, dan hoor je het. We'll keep you updated :cool:

4. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ik komende tijd veel mgp2 ga spelen. Want ik doe mee met de wcg en mgp1 moet ik ook blijven oefenen voor het toernooi. Maar ik heb nu ook pas een cube dus ik ben nu zelda aan het spelen. Maar als alles voorbij is pak ik ze terug. Dan weet ik ook meteen wat goede tijden zijn aangezien ze elke dag worden verbeterd.

5. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    ja, goed dan tuur, daarna own je ze weer

dat krotte grieks, gvd, irritante habets, geeft zo nog 3 SO's net voor de proefwerkweek

Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  6. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    @Tuur

Succes dan op de WCG!
    Make us proud!

7. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Is het al zeker dat je meedoet aan de WCG? Volgens mij moeten de Nederlandse voorrondes nog gehouden worden binnenkort? Lijkt me toch sterk dan ;)

Maar iig suc6, voor de voorrondes of het hoofdtournooi O-) Laat ons weten hoe het gaat...

[edit]: trouwens, Tuur.. hoe is Zelda? Is die de aankoop van een Cube waard??

8. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    IK VIND VAN WEL!
    Zelda is echt da Bomb!

9. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    King Tuur to da max _O_.

Btw, stond gistermiddag 5100 ofzo en heb op een stuk of 6 tracks m'n tijden verbeterd waardoor ik nu 2727 sta :eek: :cool:. Maar op Mugello had ik ook een recordtijd gereden (5/10 seconden sneller ofzo), maar ik bleef toch bij dezelfde plaats op het scoreboard :confused:.

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Balen is dat. Had ik ook soms, ben je helemaal blij. Ga je kijken, sta je nog op dezelfde plek. Nog leuker, ik heb nu bijna een week niet gespeeld. Gelijk ben ik weer iets van 300 plaatsen achteruit gegaan!!

[edit] Ik dacht dat je 5 tienden van een seconde bedoelde! :confused: [/edit]

11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    heel soms heeft MGP2 wat problemen met het updaten van tijden. Ik had het ook toen de servers net de lucht in waren (nouja, 1,5 week nadat hij uit was in Engeland). Duurde het tot de volgende ochtend voordat mijn tijden waren aangepast.

Vrees niet, dit is zeer incidenteel!

12. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ow.. Nee, ok :). Ik dacht al, al dat bloed, zweet en tranen voor nix :'-( :9.

13. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga naar de voorrondes dus alleen NL. Maar zelda is echt vet. Het is het kopen van een cube houdt zeker als je zelda leuk vindt. Ik speel zelda al vanaf de nintendo 8 bit. Het is wel leuker als je zelda al in eerdere delen hebt gespeeld. Maar ja, ff halo oefenen. Het gaat steeds beter. Doen er niet nog wat meer mensen mee??? Lijkt me wel leuk als xbw-leden daar gaan ownen, of niet, maar het is iig wel leuk.

14. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik heb halo ook maarre ik weet 't niet, waar is dat game tournament dan? ik ben best wel goed in halo :9 al zeg ik 't zelf :) enne ik zat ook te overwegen om een cube te halen voor zelda, lijkt me wel een dope game, maar om nou een cube alleen voor zelda te halen, hmmz ik heb ook een n64 met allebei de delen :)

15. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt die discussie nah in ene op halo? Anyway als jullie het over de megafestatie hebben...is daar een tournament? hmm neem ik wel ff mu MU mee, kan ik op me eigen account Halo'en en Live:p

16. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    :+ Je was er vroeg bij dan, vanuit de baarmoeder Zelda gamen :+

17. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    neeeh volgens mij gaat het over de voorrondes van de world cyber games

18. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Ook al doe ik op dit moment niet zo veel met de Cube, toch houdt ik em voor: Mario Kart, Rogue Squadron 3 en F-Zero. Metroid Prime, Wave Race en Rogue Squadron zijn ook games om een Cube voor te kopen.

On topic: Nog 7 seconden en ik schuif zelf de top 1000 in. Dat is nog niet de eerste plaats van Tuur, maar ik ben er mee bezig.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jongens jongens - MotoGP: Ultimate Racing Technology - Geen Gamecube forum. Geld ook voor jou Tuur

20. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Je mag wel een beetje opschieten, want ik kom eraan.
    Heb gisteren al 20 sec. goed gemaakt en ga vanavond nog 6 seconden proberen. Dan sta ik geloof ik op een 1.000e plaats en dat is volgens mij ook wel mijn max.

Sir White NL

Deel Deze Pagina