1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Tuur 1e in MotoGP2!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Marius, 4 jun 2003.

1. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je op één dag 20 seconden goedmaakt zit je nog lang niet op je max hoor :) Gewoon blijven proberen!

2. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat heb gehaald met die Time-trail (als ik het goed omschrijf).
    Ik rij normaal alleen mijn tijden in de LIVE rondjes, maar had in de gaten dat iedereen om me heen veeeeeeeel sneller ging, dus moest even drastische maatregelen nemen.

Vorige week bijna alle "baantjes" achter Tuur en Alex "gehangen" en dat scheelde ongeveer 3.000 plaatsen.
    Heb alleen erge moeite met die training tasks, dus kan wel merken dat ik niet zo'n DIE HARD ben. Vandaar dat er waarschijnlijk geen betere ranking inzit voor mij, ben niet serieus genoeg. Maar goed die mensen moet je er ook tussen hebben.

Bedankt voor de bemoedigende woorden

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ach, kom op!! Denk anders even aan mij om je zelf even goed te voelen. Ik sta ergens in de 4300. Ik heb helaas veel te weing tijd.

cya

4. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Net een 1.38.8 gereden op Assen :9

5. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    WTF :eek: 8) :'-( _O_

6. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet me toch eens uitleggen hoe je dat doet... ik ben van de week 2 1/2 uur aan het timetraillen geweest op Assen, maar ik kom niet onder de 1:42.xx.... ik heb hulp nodig.. :eek:

Met die tijd zal je wel in de top 15 van Assen zitten zeker? _O_

Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  8. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    respect !

Ben ook 1,5 uur bezig geweest en het schiet niet op.
    Misschien moet ik eerst m'n bike eens afmaken of volgens advies van Dschadir: hand gaan schakelen.

9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    mja ik heb niet echt zin om nu de hele tijd te gaat time trialen enzo, als ik wat mee zin heb dan zal ik er wel een aantal dagen/weken voor gaan zitten want nu sta ik nog in de 2000 ofzo

10. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    king tuur staat iets van 15e heb ik gehoord i kheb het de laatste tijd niet gespeeld ik ben aan het oefenen voor de gamkings toernooien

11. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Hij staat nog gewoon 3e !
    Tuur kennende gaat hij die schade straks wel even inhalen en rijd hij de rest (en ons) gewoon weer in een "dipje".
    Geen zorgen dus.

12. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok ik dacht al de king tuur kan toch geen 15e staan

13. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Toch al met al nog steeds een topprestatie van King Tuur.....Way to go....and Game on People

Greetz

14. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij staat nu 5e

15. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
  16. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    _O_ ook respect voor Champion! Hij gaat nog verder stijgen, let op mijn woorden...

Maar ik geef me natuurlijk niet zonder slag of stoot gewonnen Meneer :cool: ;)

17. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ja ..
    Ik heb gisteravond even het genoegen gehad om met hem te rijden en wat mij op sommige banen gewoon niet wil lukken als beste tijd, rijd hij gewoon gemiddeld en praat gewoon nog even door.

Kwam er gisteren achter dat ik op sommige banen met powerslide nog harder door de bocht kan en dat scheelde weer zo'n 100 plaatsen.

Sta nu zo'n 1.150e en heb het iedee dat de top 1.000 goed haalbaar is.

Tot vanavond:

Sir White NL

Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  18. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg netjes _O_

Ik snap niet hoe je dat doet (geld voor meerdere hier). Ik stond op de 161 ste plaats (zal nu wel lager zijn, ben al een paar dagen niet meer op Live geweest) maar heb nu het gevoel dat ik wat betreft mijn tijden vast sta. Ik kan er waarschijnlijk nog wel een paar seconden afhalen, maar dan houd het ook echt op.

Vandaar dat ik me nu niet meer ga bezig houden met mijn tijden. Ik ben tevreden met de plaats waar ik nu sta (doel was top 500) en ga me nu meer richten op het constant worden in races.

Nogmaals respect voor de gene die wel in de top 100 kunnen komen (laat staan top 50) _O_

Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb ook respect voor jou, of mensen die ergens anders staan in de top1500. Of zelfs lager. Het gaat erom dat je je grenzen van je eigen kunnen opzoekt en daar plezier bij hebt.

Het is leuk dat ik regelmatig een snel rondje kan lappen. Het is minder leuk dat ik nog regelmatiger crash of in het zand hap. Dus ranking zegt ook niet alles, buiten dat je hele snelle tijden kunt zetten als de omstandigheden je liggen.

Nu wil ik A) Champion weer inhalen :cool: en B) vooral constanter worden (ooit). Ook met het oog op toekomstige leagues.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn drang naar snelle tijden is verdwenen. Weet zeker dat er nog wel af kan, maar vind dat ik dat niet moet gaan pushen zoals ik dat in de eerste weken deed. Stond op best #300 en dat vind ik respectabel. Ik ben zelf altijd wel redelijk constant geweest, misschien dat ik daarom niet heel erg harde tijden rijd :cool:

Vanavond een Real laps race?

Deel Deze Pagina