King Tuur 1e met HALO championships

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alex V, 24 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0
    Hey King Tuur,

Mooie overwinning hoor en uit het boekje;) .

en wat ga je doen met die duizend euro O-)
    toch wel weg geven aan een goed doel.

het is echt WUNDERBAR

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    eeejz Tuur...gefeliciteerd man!

echt super van je...

veeeeeeeel succes in Korea

you're ownage! _O_ _O_ _O_

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    *maakt oranje toeter, spandoek, petje, sjaal, schoenen, t-shirt en oranje chips om King Tuur aan te moedigen op de WCG* 8)

Konden we het maar live via tv volgen.:{

4. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm je hebt bijna helemaal gelijk WiXX, alleen is hanneshamlap wel de beste van BBE, volgens mij, rel kan net iets beter zijn, maar weet ik niet zeker.

Het probleem is alleen dat je niet zoveel hebt aan skills bij de WCG, er worden op van die kleine maps gespeeld, dus geen sniper :)

Wat ik gehoord heb is dat er ongelooflijk triest gespeeld wordt daar. Alleen maar campen. Bijvoorbeeld in Wizard, camouflage pakken en een plasma rifle en dan in iemands rug aanvallen.

Maargoed lekker belangrijk ook allemaal, BBE clan blijft het beste in blood gulch, helaas ;)

5. TCR-Playboy

TCR-Playboy forZe member

Leuk Bevonden:
    0
    WCG

idd , mijn conclusie is.....Een ons geluk is meer dan een kilo skillz.....gebaseerd op het feit dat ik elke keer op een kut plek spawnde in het begin van de game , maar , zo zit het leven en de game in elkaar :)Het is wel jammer dat met 1on1 gewoon echt niet te zien is wie er beter is.....

oh en niet te vergeten...TCR-Spiderman is 2de gewroden :) met 13-15 in de finale :)

Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  6. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens bedankt voor de complimentjes. Ik ga wel wat meer oefenen voor de wcg want ik had 1 dag geoefend en ik was niet echt scherp. Maar ja het was genoeg en nu nog ff oefenen om tegen de psycho's te spelen. :)

7. Mc2

Mc2 [TCR]-[Snake]

Leuk Bevonden:
    0
    maar tog he tuurtje... je hebt maar net gewonnen van de TCR en BBE, met een beetje minder geluk was het je wat slechter afgegaan want ja TCR spiderman 2de TCR mcplayboy 3de TCR shadowman 4de BBE hanneshamlap 5de en de rest was niet veel en strezz was er niet....
    en hannes is eruitgespeeld door mensen die lamede (ik noem geen namen want ik heb genoeg fights gehad in 2 dagen)

dit bericht was namens [TCR]-[Spiderman] en [BBE]Hanneshamlap

Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  8. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    w00t tuur op xbw , gefeliciteerd man!! met zoveel spellen eerste wauw.

sloop die anderen daar in korea en neem die grote hoop euro's mee ok?:D

9. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    congrats man, wow.....duizend eurotjes...... en zorg dat je ze daar in korea helemaal de grond instampt, heel het XBW forum staat achter je!

10. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    maar wie is het nou ? King Tuur of Kingarthur.

maar het maakt niet erg wie het is maar congrats man.
    (ik kom wel ff kijken als ik tijd heb, als ik toevallig in de buurt ben:cool:.

11. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tjonge sorry dat ik het zeg hoor maar wat doen jullie moeilijk KING TUUR HEEFT GEWONNEN EN JULLIE NIET klaar, jullie zullen ook best wel goed zijn mischien wel beter wat boeit het die dag was king tuur gewoon de betere en daar zul je mee moeten leven.

hulde tuur _O_

en de verliezers : :'-(

12. Whip It

Whip It Totally Funked Up

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is die Tuur bovennatuurlijk goed. Het riekt naar DOPING

13. Mc2

Mc2 [TCR]-[Snake]

Leuk Bevonden:
    0
    hey hier spiderman ff onder snake zijn username .... dit typ ik dan dus zelf. want ik krijg me niet ingelogt onder TCR-Spiderman.
    marre royal shut up. het was een goeie match tegen hem en verder moet ik nu dus voor nederland strijden met hem :).
    zal wel leuk worden en ik zie wel een kansje dat we de eerste nederlandse wcg winnaars worden. Maar in korea zal ik niet zo zijn dat ik amper rocket ga gebruiken want ik ga daar ook lamen net zo goed als al die andere zullen doen.
    laters..l..

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    HEEEJZZ!!!!

id voor MS; Xbox Live Tv ;) bij uitzonderlijke gelegenheden (WCG dus) zenden ze over Live uit... zou wel ongelofelijk cool zijn....

15. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Of net zo doen als met het Amerikaans kampionschap op xbox.com zetten!

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Gefeliciteerd hoor. Toch wel knap dat je met drie vberschillende games wint!! Veel succes daar bij die koreanen. Er zullen vast wel betere zijn maar ja, soms heb je je dag niet. En er zijn natuurlijk ook veel goede gasten die niet mee doen he!! Een vriend van mij is namelijk een van de betere bij mij uit de plaats. Anyway succes!!!

17. Goed gedaan Tuur! Pak ze daar in Korea! :D
    Je hebt ook het voordeel dat je uit het land van hun god 'Guus' komt. Een tribune supporters is altijd mooi meegenomen :cool:

18. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maak iedereen af in WCG Tuur!_O_ _O_
    Zorg ervoor dat Nederland de beste Halo speler ter wereld heeft!:D _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ (ik kan niet genoeg van dit tekentje met een domme naam krijgen8) )

19. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    niet zo negatief doen joh!!

King Tuur 0wnt gewoon heel de WCG! als er nou ook nog eens een Moto GP2 kampioenschap zou zijn!!! :D

20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom weet ik nooit wanneer er van dat soort kampioenschappen zijn, ik heb namelijk erg lang geoefent voor halo en dead ore alive.
    Ik zou wel eens willen kijken of king echt zo goed is.
    King Tuur ik nodig je hierbij uit, als halo 2 uitkomt een 1 vs 1 te doen en ook een 4 vs 4.
    Ff kijken of je reactiesnelheid echt zo snel is :X

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina