1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Tuur 1e met HALO championships

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alex V, 24 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wel gefliciteerd natuurlijk
    Srry vergeten net

2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    tja, als je dik ingemaakt wil worden jordo... ga je gang... :D

3. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is dus precies wat ik zeg jullie zullen heus wel goed zijn daar twijfel ik niet aan maar die dag (of sterken nog dat potje) was king tuur beter ... en dan kan je wel blijven zeggen wij zijn beter dit en dat zus maar dat heeft TOTAAL geen nut king tuur heeft gewonnen ..... het is een spelletje leer er mee leven.

maar ik zal me er verder niet mee bemoeien ... om maar ff iemand te quoten

ik noem geen namen. |:-

veel plezier in korea ! :) make us proud _O_

4. TCR-Playboy

TCR-Playboy forZe member

Leuk Bevonden:
    0
    Royal , met die post geef je een regelrecht bewijs dat je geen fuck van Halo multyplayer begreipt , het is voor een groot deel gebaseerd op luck! maargoed ik doe geloof ik overbodige moeite jou dat uit te leggen , anywayz KingTuur is een goede winnaar , alleen is het jammer dat hij maar 3 headshots met pistol heeft geschoten en zo ver ik weet alleen maar rocket en camouflage gebruitk heeft , en het geluk gehad heeft op goede plekken te spawnen.....hiermee zeg ik dus KingTuur is een goede winnaar want zo zijn de maps en het leven , voor de rest Royal bemoei je er maar niet meer mee newbie 8)

5. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jonge voor bijna ELK spel heb je geluk nodig ... maar met alleen geluk kom je er niet.... dus dat ik een newbie ben staat los van deze ''discussie'' en heeft niks met halo te maken ... als ik een potje halo multiplayer tegen jullie doe en ik verlies dan ben ik toch de slechtere ? of ben ik dan beter omdat jullie mischien meer geluk hadden dan mij, en daardoor mischien wel gewonnen hebben !?

maarja the winner takes it all

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ah vandaar dat er goede en slechte spelers zijn...

wat een ongelofelijke BS playboy... speel maar es een potje tegen King Tuur en zie maar es dat hij altijd luck heeft :{

of kan je het gewoon niet hebben dat iemand beter is dan jou in Halo?

7. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een finale wint met 15-13 heb je gewoon meer geluk gehad dan de ander en ben je niet beter zoals wordt gezegd :confused:

Ik betwijfel of KingTuur het ook zo goed doet in BG als de rocket launcher wat minder effectief is. :eek:

8. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    amai, ik zou ook wel graag 5des eindige en xbox met 4 controllers, plasmascherm, ... winnen hoor :cool: maar proficiat koning Tuur

9. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Halo licht echt niet aan geluk, het is gewoon skills en als je meer staint krijg je betere skills.
    Ik ontken niet dat er in halo geen geluk nodig is maar skills moet je zeker hebben en als je de hele tijd camouflage gebruikt en je ownt iedereen ermee is het gewoon een strategie net zoals campen, alleen , don't overdoe it!

10. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0

een tournooi is niet alleen een finale ... en om nou te zeggen dat king tuur het hele tournooi geluk gehad heeft en daardoor winnaar is geworden gaat bij mij niet op ... hey dan had ik dus ook wel kunnen winnen als ik meegedaan had .. want hey het is gebaseerd op geluk .. dus met ee nbeetje geluk had ik mischien in korea gestaan.

maar het ging mij eigenlijk om het feit dat de mensen van trc (als ik het goed heb) en hun vriendjes/aanhangers (ik noem geen namen wixx) er niet tegen kunnen dat ze niet gewonnen hebben.

en dat ze ''beter'' zijn ... maar playboy hoe kan je nou beter zijn als het gebaseerd is op geluk ? leg me dat ff uit als je wilt

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De mensen van TCR kunnen er wel tegen dat ze verloren hebben. Ze zeggen alleen dat winst of verlies veel met geluk heeft te maken (als je de hele tijd bij de vijand spawnt geeft hem veel makkelijke kills bijv.). Natuurlijk gaat het om skills. Maar je kan geen skills krijgen in waar je spawnt of dat wapens niet voor je neus worden weg gejat. Daar moet je gewoon geluk in hebben.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ervanuitgaande dat de skills van beide partijen op eenzelfde niveau zouden liggen maakt geluk natuurlijk wél een groot verschil.

13. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Geluk idd...

Tis dat je het zelf zegt Mc PLayboy....de eerste wedstrijd heb ik idd minder geluk dan jouw gehad...ik respawnde 2 x voor je neus (ik stond toen 14-13 voor)....en verloren dus....niet dat ik nog verder zou komen maar ja je hebt zeker skilzz en wat geluk nodig. Maar ik heb iedereen zien spelen en Tuur rocks gewoon, punt. Ieder heeft gewoon zijn tactiek..of je nou de pistool gebruikt of de rocket launcher.....ik kan me wel herinneren dat BBE Hannes hamlap de loser was....hij gaf TCR Shadowman geen hand (na zijn verlies), omdat deze de rocket launcher gebruikte...dat is triest...Een Halo Master moet goed zijn (tactisch zijn) met elke wapen ;) .

Ik ben helaas met mijn clanmaat als 6e(ik, YourMaster) en 7e(Gianluca) geeindigd (1 pers was niet op komen dagen)....maar ja als ik keek naar hoe die gastjes er uit zagen, spierwit:+ , dus ze hadden de gehele zomer geen zonlicht gezien....dan kan ik het wel begrijpen dat ze winnen....i.i.g. veel succes voor de nr 1 en 2 in Korea.

These r the wise words of YourMaster....:cool:

14. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net alsof je daar vanuit kan gaan wouter (bij zon geluks spel :p) .. kijk als je een tournooi wint ben je toch de beste neem ik aan ? tenminste dat werd ook bij moto gp gezegt ''de beste moto gp'er van nederland'' waarom geldt dat hier niet bij ? omdat je meer geluk nodig hebt ? komop man :p

ze zullen allebij wel super goed zijn .. maar dan vind ik nog niet dat je kan zeggen ''als dit en dit niet gebeurd was dan was er dit en dit gebeurd en dan was je dus geen kampioen geweest ... dus jij bent niet de beste ookal heb je gewonnen''

maarja zon edit knopje is altijd handig :)

en over de wapens .. waarom zou het lame zijn om een wapen te gebruiken ? als het in een spel zit en je kan er mee winnen dan is dat goed toch ?

en hey als mijn grote teen niet gebroken was geweest had ik ook meegedaan en mischien wel gewonnen dus spreek maar van geluk jongetje

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Halo is skills en geluk,tuur heeft skills anders kon hij nooit winnen,Dat hij nu meer geluk had,dat hij nu tacticher speelde,dat het nu niet jouw map was...
    Geluk heb je wel nodig maar dat is meer met het respawnen,een rocket launcher is er gewoon en ligt er niet voor de sier,maar om gebruikt te worden zelfde als voor camouflage.Evengoed de eerste 2 gaan nu naar korea hoe ze dan ook gewonnen zouden hebben.Was er niet bij dus kan er ook niks over zeggen...

En winnaars van harte gefeli ;)

16. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yo royal, ben het helemaal met jouw eens man. heb een scheithekel aan gasten die niet tegen hun verlies kunnen. Dan moet je geen games doen met andere lui. Vind het zelf ook niet leuk als ik verlies maar dat hoort er nou eenmaal bij.

In ieder geval gefeliciteerd met je overwinning Tuur, zonde dat niet iedereen dat oprecht kan zeggen.

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Precies waarom zou je een rocketlauncher niet mogen gebruiken?? Het ligt er toch niet voor jan lul??

Zoals firstblitzer al zei als je niet tegen je verlies kan speel dan gewoon niet tegen andere.

Good luck Tuur.

Je hebt "geluk" dat ik er niet bij was.*)

Mmm The Boy Got Skills.

Laatst bewerkt: 28 aug 2003
  18. TCR-Playboy

TCR-Playboy forZe member

Leuk Bevonden:
    0
    pff....vervelende mensen hier.....zeik me maar lekker af , je had er zelf moeten staan dan weetje wat ik bedoel. Het intreseert me echt geen ene reet dat ik verloren heb want als er zo in de top gespeeld word wil ik er niet aan mee doen. En zo is het spel , dus waar zijn we nog over in discussie? laat mij lekker CTF bloodgluch spelen met 2 on 2 dat gaat tenminste ergens over.

En Darkwing je hebt zeker gelijk , de enige eerlijke 1on1 map is Bloodgluch....en dan was hanneshamlap ook hoger ge-eindigt als ie al geen eerste was geworden.

Ik denk dat de organisatoren het niveau van halo gamers onderschat heeft.....als er niet gemist word is de gene boven in direlict unbeatable.....je hebt 2 wegen naar de bovenkant en dat zijn 2 teleporten.

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    * gaapt

Kom op jongens, ga elkaar nou niet lopen flamen en hou het leuk.

* Feliciteert King Tuur

20. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0
    *gaapt ook

Maarja we moeten toch wel ff aardig zijn tegen 1 van de beste gamers van nederland :9.

wie weet hebben we hem later nog wel eens nodig en op het moment doet ie mee aan de mgp 2 competitie en ik ook dus dat word klote. 8)

ltr

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina