1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Tuur 1e met HALO championships

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alex V, 24 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft KingTuur de TCR clan gejoint hoor, dus wat zit iedereen hier te zeuren over dat ze triest zijn.

Dat King Tuur gewonnen heeft is gewoon goed, maar die lui van TCR spelen bijna altijd CTF Blood Gulch, dat is iets heel anders dan slayer op zo'n kleine map. :)

Misschien is KingTuur wel heel goed op zo'n kleine map, maar in Blood Gulch wint niemand van hanneshamlap (voor zover ik weet dan) :eek:

2. Mc2

Mc2 [TCR]-[Snake]

Leuk Bevonden:
    0
    groot gelijk purno, jullie held zit nu inderdaad bij onze clan.... maar verlaag jullie a.u.b. niet meer tot het niveau van uitschelden maar praat het uit als mensen die weten waar ze het over hebben.
    thank u for ur attention

3. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kunnen een aantal van de mensen hier niet gewoon blij zijn voor Tuur :confused:

Stop gewoon met klagen en wens die jongen succes in Korea :{

4. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik ben het helemaal met jeroen eens, al die mensen moeten niet zo zeuren.

Owh, en als ik zie waar je precies heen gaat wordt ik behoorlijk jaloers tuur, maar dat wist je al.

5. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd Tuur! En VEEL succes in korea!

PS: wanneer is dat toernooi in korea eigenlijk?

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Aanstaande vrijdag gaan ze weg.

7. vassilli

vassilli Guest

Cool, altijd wel leuk zon verslag van world cyber games. Komt die ook een op XBW???Alvast suc6 tuur.

8. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter, als je wilt kan ik wel wat xbw exclusive foto's maken. Lijkt me wel vet daar. Hier in NL heb ik 3 kills met de rocketlauncher gemaakt. Dat is bijna niks op de 100 ofzo. Maar als ik in korea de kans heb pak ik hem wel want die gasten zijn best wel ziek. Er doen er op het moment 14 mee dus dat is niet zo heel veel alleen de VS en UK en Korea doet wel mee dus de lijpste zijn er toch.:confused: Maar Arjan en ik doen ons best.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Foto's en eventueel een verslagje zoals Guus dat schreef zouden we erg leuk vinden! Niks MOET natuurlijk, alles mag :cool: ;) Veel succes in ieder geval!

10. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Eej Tuur, heb deze hele topic gemist maar bij deze dan nogmaals, gefeliciteerd!!

11. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ey tuur, Blade hier van de finale van de voorrondes.. toch verloren van de uiteindelijke winnaar, maakt het toch iets minder pijnlijk:p

maar goed, veel suc6 daar!!

12. Mc2

Mc2 [TCR]-[Snake]

Leuk Bevonden:
    0
    moet je je eens voorstellen eej gasten, je bent een gewone jongen en je komt uit weet ik veel waar, je koopt een spelleke en word daar redelijk goed in, daarna doe je een keer mee voor de gein aan een kampioenschap, je wint WOW dat is al heel wat, je hebt zo ongeveer je eigen fuckin forum hiero, iedereen juigt voor je, iedereen moedigt je aan, iedereen kent je, en je wint gewoon geld........en dan zeggen die ouders dat je van je spelletjes af moet blijven omdat het slecht voor je is
    DENK DAAR MAAR IS OVER NA!

13. vassilli

vassilli Guest

Ja en inderdaad. Tuur is super goed in een spel en iedereen wil hem kennen en moet iets van hem. Al was hij nou gewoon een redelijke gamer dan liet hij jullie koud. Denk daar maar is overna.Ik wil niet negatief over tuur zijn maar niet de hele wereld draait om gamen maar ook sociaal leven zoals tuur ook heeft.

14. vassilli

vassilli Guest

Uitgeluld:p

15. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Kom op tuur!!
    Je kan het!!
    Slacht ze allemaal!!
    GOOGOGOGO!!

Maak wel een paar mooie fotos want misschien maak je het nooit meer mee en ik wil ze ook wel zien

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is al voor bij hoor :eek:

17. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wouter..............................WAT is de uitslag?
    of weet je die echt niet?

18. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Het ljikt erop dat onze beste vriend King Tuur vierde is geworden, lang niet gek toch :)

Uitslag WCG

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    woow da's idd niet slecht 4de

zelfs heeeel goed!

gefeliciteerd Tuur!

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er loopt een 'World Cyber Games' topic van AlexvKan in het Games forum, daar werd King Tuur op de voet gevolgd in Korea, hoewel dat nu over is kan je beter die kant op om hem te feliciteren :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina