1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Tuur wereldkampioen Halo2 !!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door dendemen, 10 jun 2005.

  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Str8 Rippin clan is niet meer wat het vroeger was... vroeger was het met Walka, AYB Fonzi, Foulacy, Sadpanda Eh enz..
    Maarja het is inderdaad zwak van hem om niet toe te geven dat je hebt verloren.
     
  2. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Boxxana ik word beetje gek van jou je zegt elken keer dat je 2-0 gewonnen hebt dat weten we ook wel maar dan hoef dat niet in elken post dat te zeggen en mss heb je wel gewonen omdat je teammaten goed waren en king tuur is een waardigen speler die voor nederland uitkomt
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Doe rustig man, en bedankt dat je mij goed noemt. :cool:
     
  4. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ik zal niet ontkennen dat King Tuur onwijs goed is. Daarbij moet ik ook zeggen dat tijdens die rumble kampioenschappen de '"Big Shots" uit de VS niet aanwezig waren ( zyos, de ogres etc.) Dus we zien wel wat er gebeurd tegen hotshy etc. Ik geef ze wel een goede kans.
     
  5. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou het ook niet bekennen aan iemand zoals jou, jij bent iemand die het 40 x rond een forum gaat spammen. Ik speel ook wel is met hannes, heb hem ook op msn. Zal dit aan hem laten lezen, maar boxanne, als je zo naar je post kijkt. Vind je het zelf niet een beetje zielig dat je hem door het slijk probeert te halen en jezelf probeert op te hemelen met je ''prestaties''?
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  6. Hanneshamlap

    Hanneshamlap Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, je hebt me heel hard kont geschopt op hanneshamlap, ik heb er nog steeds slapeloze nachten van.

    Misschien moet jij maar met Arthur gaan spelen op WCG, ik bak er toch niets van. Str8 rippin en StK ogre 3 hadden mij prer ongeluk in hun team gestopt. De sponsors van Team Xeno gaven mij gratis shit omdat ze medelijden met mij hadden.

    Ik verdien het niet te spelen met Arthur, zal hem gelijk vertellen dat ik het niet waard ben. Als je nou nog even je MSN geeft, dan zal ik die doorgeven aan tuur, zodat jij kunt schitteren op de WCG in Singa
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    En in eens was ie daar _O_
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu wil je horen dat je onwijs goed bent ofzow?? Had je beter niet kunnen reageren, want dit is een beetje triest.....
     
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hannes heeft wel een beetje gelijk hoor, ik bedoel, ik heb misschien ook wel van wat goed gerankte mensen gewonnen, maar dan is het toch niet zo dat ik gelijk beter ben??? Het heeft toch vaak met geluk te maken, en als je dan 1 keer wint, tja dan ben je natuurlijk ook niet gelijk heer en meester.
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zegt boxxanna toch niet. Hij zegt alleen dat hij 1 keer van hem heeft gewonnen big deal. Hij zegt niet dat hij beter is, geef maar eens de qoute waarin die dat zegt. En niet zo stoer doen om een spelltje want jullie zijn allemaal nog in de puber-fase:9. Want als het er in het ECHT, daarbij bedoel ik het echte leven, op aan komt... tja dan komen jullie niet verder dan mij kniehoogte...

    Dit zegt boxxanna:

     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  11. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
     
  12. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    ik geloof wel dat hij goed is, maar dat potje werd zijn kont gewoon geownd

    Daar heb je al zo'n quote van hem, hji probeerd hannes door het slijk te halen, en zichzelf zo beter laten overkomen. Ook had hij sir blabla GEOWNED, dit zijn zijn woorden..

    Hij komt mij gewoonweg te arrogant over, en ik kan niet tegen arrogantie..
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij bent zielig en maakt van Boxxanna's woorden andere woorden. Hou nou maar op want dit slaat op niks.

    Bullittime: ok ik snap het. :p
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  14. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Jezus jullie kunnen echt niet lezen he.(behalve rikkel en bullittime) Er staat met koeienletters hij zal mij heus wel ownen, maar hij moest gewoon toegeven dat ik van hem gewonnen had destijds. En dat deed hij niet. Er staat nergens dat ik beter ben dan hannes, zoek het maar na en quote het. er staat nergens dat er iets geedit is. De puberfase heeft zeker ook invloed op jullie leesstijl. |:- |:-
    BTW ik heb bijna al mijn posts gezegd dat TUUR owd en daar blijft het ook bij.
    Het is echt raar hoe de mensen van tegenwoordig nog zo woorden kunnen verdraaien. OMG. Ga van xbox live af en benut het voor nederlands bijles.

    Lol weer zo iemand die niet kan lezen. Ik heb het toch niet over tuur en ten 2de, own jij hem maar eens 2 keer dan praten we wel verder. _0/*
    Ik wens ze btw veel suc6 op het kampioenschap ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Jongens, houd het beschaafd! het is niet nodig om de beste te zijn, daar wordt je echt geen beter mens door. Het is maar 'n spelletje, ga lekker samen het spel spelen en heb plezier in plaats van ruzie over wie er beter is. :)

    Jullie zijn allemaal goed!
     
  16. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Whaha boxxanna echt ik snap dat het leuk is om te winnen maar ten eerste is twee keer van iemand winnen nog geen ownen. Ownen is altijd dik van iemand winnen zonder dat hij een kans heeft. En ten tweede laat het rusten hij was vast geen broodje halen enzo maar om het nou te blijven zeggen is een beetje zielig en nou aub niet weer in de volgende post melden hoe je hem 2x hebt geowned he....

    Ik hoop dat ze het 2 vs 2 waar gaan maken en dat het duidelijk word dat nederland ook een gameland is want kijk is naar al grote pc spellen bijna altijd was er een nederlandse clan bij de top en als we dan helemaal slim gaan doen ;) je moet bedenken dat die amerikanen met hun grote mond veel en veel meer mensen hebben die gamen dus automatisch meer talent dan vind ik ons hollanders best chill bij al die spellen bovenaan :D
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben toch wel heel benieuwd of Bijv. OGRE 1 & OGRE 2 mee gaan doen aan de WCG...
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongetwijfeld, het stond ergens op het Team 3d forum geloof ik.
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Hoe triest kun je zijn. Gaan zeiken over dat je een potje van hannes gewonnen hebt. Iedereen is te verslaan, de ogre's worden ook verslagen. Maar over het algemeen en op de belangrijke momenten, toernooien zijn ze beter.

    Dit klopt. Het probleem met Tuur was altijd dat hij het niet echt zocht om met Amerikanen te games, hij bleef gewoon altijd met Bemsma, Alex, Spinnenman, Gizmo en Kjel spelen.

    Ze doen mee. Ik had laatst een intervieuw gelezen op www.mlgpro.com daarin vertelde ze dat ze met de kwalificaties bezig waren.
     
  20. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zou t tog komen dat ze altijd over hannes zeikuh? Heeft ckers niet met zn EGO te maken? LOL _O_
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2005

Deel Deze Pagina